ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 04.04.2024 r, o godz. 12:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się XLI sesja Rady Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

porządkiem obrad:
1.    Otwarcie obrad.
2.    Przedstawienie porządku obrad.
3.    Przyjęcie protokołu z XL sesji.
4.    Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.    Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
6.    Podjęcie uchwał w sprawie:
1)    szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, usługi opiekuńcze w formie usług sąsiedzkich oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania,
2)    miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Dubeninki w gminie Dubeninki,
3)    miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Żytkiejmy w gminie Dubeninki,
4)    zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
7.    Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
8.    Zapytania sołtysów.
9.    Zapytania radnych.
10.    Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
11.    Wolne wnioski i informacje.
12.    Podsumowanie kadencji Rady Gminy Dubeninki 2018 – 2024.
13.    Zamknięcie obrad.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-29 11:40:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-29 11:41:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-29 11:42:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
366 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 4 kwietnia 2024 r. o godz. 12:00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji:
1.    Otwarcie posiedzenia komisji.
2.    Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
1)    szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, usługi opiekuńcze w formie usług sąsiedzkich oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania,
2)    miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Dubeninki w gminie Dubeninki,
3)    miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Żytkiejmy w gminie Dubeninki,
4)    zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
3.  Wolne wnioski.
4. Zamknięcie posiedzenia.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Wierzchowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-29 11:30:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-29 11:30:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-29 11:30:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
381 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 21.03.2024 r, o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XL sesja Rady Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek obrad:
 
1.    Otwarcie obrad.
2.    Przedstawienie porządku obrad.
3.    Przyjęcie protokołu z XXXVIII sesji i XXXIX sesji.
4.    Informacja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie na temat działalności.
5.    Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.    Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
7.    Podjęcie uchwał w sprawie:
1)    programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt  na terenie Gminy Dubeninki w 2024 roku,
2)    regulaminu wynagradzania i przyznawania dodatków nauczycielom zatrudnionym
w szkole prowadzonej przez Gminę Dubeninki,
3)    zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia statutów sołectw Gminy Dubeninki,
4)    wyboru ławnika do Sądu Rejonowego w Olecku,
a) przedstawienie opinii Zespołu o zgłoszonym kandydacie na ławnika,
b) wybór komisji skrutacyjnej do przeprowadzenia tajnego głosowania,
c) głosowanie i odczytanie protokołu komisji skrutacyjnej.
5)    zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028,
6)    zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
8.    Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
9.    Zapytania sołtysów.
10.    Zapytania radnych.
11.    Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
12.    Wolne wnioski i informacje.
13.    Zamknięcie obrad.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-15 12:27:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-15 12:28:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-15 12:28:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
540 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 19 marca 2024 r. o godz. 9.00 w remizie strażackiej w Dubeninkach

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji:
1.    Otwarcie posiedzenia komisji.
2.    Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
1)    programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dubeninki w 2024 roku,
2)    regulaminu wynagradzania i przyznawania dodatków nauczycielom zatrudnionym w szkole prowadzonej przez Gminę Dubeninki,
3)    określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za  usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania, a także szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, wymiaru i zakresu usługi opiekuńcze sąsiedzkie oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, a także trybu ich pobierania,
4)    zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia statutów sołectw Gminy Dubeninki,
5)    wyboru ławnika do Sądu Rejonowego w Olecku,
6)    zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028,
7)    zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
3.  Wolne wnioski.
4. Zamknięcie posiedzenia.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Wierzchowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-15 12:24:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-15 12:24:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-15 12:24:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
533 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Decyzja w sprawie zezwolenia na prowadzenie działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Bogdanowicz-Kordjak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-29 13:30:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-29 13:30:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-29 13:30:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
688 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Pismo Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dotyczące inwentaryzacji budynków.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Cabańska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-15 08:28:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-15 08:30:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-15 08:30:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
931 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 16.02.2024 r., o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XXXIX nadzwyczajna Sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 rok.
4. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-14 14:44:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-14 15:03:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-14 15:04:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
959 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 08.02.2024 r., o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XXXVIII sesja Rady Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek obrad:

1.    Otwarcie obrad.
2.    Przedstawienie porządku obrad.
3.    Przyjęcie protokołu z XXXVII sesji.
4.    Informacja służb mundurowych na temat bezpieczeństwa na terenie Gminy Dubeninki.
5.    Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.    Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
7.    Podjęcie uchwał w sprawie:
1) zatwierdzenia planów pracy Komisji stałych Rady Gminy na rok 2024,
2) uchwalenia planu pracy Rady Gminy Dubeninki na rok 2024,
3) zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Żytkiejmy na lata 2024 - 2030,
4) podziału Gminy Dubeninki na sołectwa,
5) niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Dubeninki środków stanowiących fundusz sołecki,
6) udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Gołdapskiemu na zadania związane z     organizacją powiatowego publicznego transportu autobusowego,
7) zmieniająca uchwałę w sprawie wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych i kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych
8) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.,
9) udzielenia dotacji Parafii św. Andrzeja Boboli oraz Apostołów Piotra i Pawła w Dubeninkach na realizację zadania pn. „Andrzeju ratuj! Niezbędne prace konserwatorskie na budynku kościoła p.w. św. Andrzeja Boboli w Dubeninkach” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
10) udzielenia dotacji Parafii św. Michała Archanioła w Żytkiejmach na realizację zadania pn. „Niezbędne nakłady na zabezpieczenie zabytkowego budynku kościoła p.w. św. Michała Archanioła w Żytkiejmach” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
11) udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Ełk na zadania w zakresie doradztwa metodycznego i doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz kadry kierowniczej szkół.
      12) rozpatrzenia skargi z dnia 17 stycznia 2024 r. na Wójta Gminy Dubeninki.
8.    Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej; Komisji Stałej; Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
9.    Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
10.    Zapytania sołtysów.
11.    Zapytania radnych.
12.    Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
13.    Wolne wnioski i informacje.
14.    Zamknięcie obrad.

Tuż przed sesją o godz. 9.00 odbędzie się spotkanie z przedstawicielami Fundacji Zielona Ojczyzna – operatora Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-02 12:51:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-02 13:19:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-02 13:19:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1205 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 06 lutego 2024 r. o godz. 9.00 w remizie strażackiej w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji:
1.    Otwarcie posiedzenia komisji.
2.    Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
1) zatwierdzenia planów pracy Komisji stałych Rady Gminy na rok 2024,
2) uchwalenia planu pracy Rady Gminy Dubeninki na rok 2024,
3) zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Żytkiejmy na lata 2024 - 2030,
4) podziału Gminy Dubeninki na sołectwa,
5) niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Dubeninki środków stanowiących fundusz sołecki,
6) udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Gołdapskiemu na zadania związane z organizacją powiatowego publicznego transportu autobusowego,
7) zmieniająca uchwałę w sprawie wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych i kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych
8) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.,
9) udzielenia dotacji Parafii św. Andrzeja Boboli oraz Apostołów Piotra i Pawła w Dubeninkach na realizację zadania pn. „Andrzeju ratuj! Niezbędne prace konserwatorskie na budynku kościoła p.w. św. Andrzeja Boboli w Dubeninkach” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
10) udzielenia dotacji Parafii św. Michała Archanioła w Żytkiejmach na realizację zadania pn. „Niezbędne nakłady na zabezpieczenie zabytkowego budynku kościoła p.w. św. Michała Archanioła w Żytkiejmach” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
11) udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Ełk na zadania w zakresie doradztwa metodycznego i doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz kadry kierowniczej szkół,
12) rozpatrzenia skargi z dnia 17 stycznia 2024 r. na Wójta Gminy Dubeninki,
3.    Wolne wnioski.
4.    Zamknięcie posiedzenia.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Wierzchowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-02 12:49:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-02 12:49:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-02 12:49:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1155 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Wójta Gminy Dubeninki o wyłożeniu do publicznego wglądu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Borbara Woźniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-31 12:33:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-31 12:35:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-31 12:35:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1194 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji