ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: XX/137/16Drukuj informacjęAkt prawny: XX/137/16

Szczegóły informacji

XX/137/16

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: XX/2016

Kadencja: VII kadencja

Data wejścia w życie: 2017-01-01

Data podjęcia/podpisania: 2016-12-28

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2017-01-01

Publikacja w Dz. Urz. Woj. z roku: 2017 nr pozycja 95, opublikowano dnia: 2017-01-04

Tytuł aktu:

w sprawie uchwalenia budżetu gminy Dubeninki na 2017 r.

Na podstawie:

art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” oraz lit. „i” ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 446) oraz art. 211 , art. 212 , art. 214 , art. 215, art. 222, art. 235,art.236, art. 237, art. 242 ,art. 243, art. 258 ust.1, art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2016 roku poz. 1870)

Treść:

Rada Gminy uchwala, co następuje:
§ 1. Dochody budżetu gminy w wysokości – 12.052.653,00 zł. zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały,
z tego: dochody bieżące w wysokości - 11.852.653,00 zł.
dochody majątkowe w wysokości - 200.000,00 zł.
§ 2. Wydatki budżetu gminy w wysokości - 11.641.683,00 zł. zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały.
z tego: wydatki bieżące w wysokości – 11.503.578,00 zł.
wydatki majątkowe w wysokości – 138.105,00 zł.
Wydatki inwestycyjne w 2017 roku w wysokości – 138.105,00 zł., zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej uchwały.
Dochody i wydatki związane z realizacją:
- zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami w kwocie 3.422.937,00 zł. - stanowią załączniki nr 4 i 4a do niniejszej uchwały.
 
§ 3. Planuje się nadwyżkę budżetu gminy w wysokości 410.970,00 zł.
z tego: 310.970,00 zł. przeznacza się na spłatę zaciągniętych kredytów
100.000,00 zł. na lokatę
 
§ 4. Ustala się dotacje udzielone z budżetu gminy podmiotom należącym i nie należącym do sektora finansów publicznych w kwocie 911.204,00 zł. zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały.
 
§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:
- ogólną w wysokości - 20.000,00 zł.
- celową w wysokości – 40.000,00 zł. - z przeznaczeniem na zarządzanie kryzysowe.
 
§ 6. Ustala się planowane dochody bieżące z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska i wydatki nimi finansowane w wysokości 10.000,00 zł.
 
§ 7. Ustala się dochody i wydatki wynikające z realizacji postanowień ustawy z 13.09.1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (t.j. Dz.U. z 2016r. Poz. 250 ze zm.):
a) dochody (dział 900 rozdz. 90002) – 310.000,00 zł.
b) wydatki (dział 900 rozdz. 90002) – 316.290,00 zł.
 
§ 8. Ustala się łączną kwotę rozchodów w wysokości 410.970,00 zł. zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej uchwały.
 
§ 9. Ustala się plan dochodów własnych jednostek budżetowych i wydatków nimi finansowanych w kwocie 50.000,00 zł. zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej uchwały.
 
§ 10. Limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek oraz emitowanych papierów wartościowych kredytów, zaciąganych na:
finansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie – 300.000,00 zł. .
 
§ 11. 1. Ustala się dochody w kwocie 22.000,00 zł. z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 19.000,00 zł. na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
2.Ustala się wydatki w kwocie 3.000,00 zł. na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii., zgodnie z załącznikiem nr 8 .
 
§ 12. 1. Upoważnia się Wójta Gminy do zaciągania kredytów i pożyczek oraz emitowania papierów wartościowych na :
1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego.
 
2. Ponadto upoważnia się Wójta Gminy do :
1) dokonywania innych zmian w planie wydatków niż określone w art. 257 ustawy o finansach publicznych, z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami :
- polegających na przenoszeniu wydatków na wynagrodzenia w ramach działu nie
powodujących zwiększeń ani zmniejszeń kwoty wynagrodzeń w działach,
- inwestycyjnych polegających na przenoszeniu wydatków między zadaniami w ramach działu, rozdziału i paragrafu nie powodujących likwidacji zadania,
2) przekazywania uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków w ramach rozdziałów dyrektorom jednostek organizacyjnych gminy tj.:
- Dyrektorowi Szkoły Podstawowej w Dubeninkach,
- Dyrektorowi Gimnazjum w Dubeninkach,
3) udzielania w roku budżetowym pożyczek do łącznej kwoty 250.000,00 zł.
4) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach.
 
§ 13. Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
 
§ 14. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko – Mazurskiego i obowiązuje od 1 stycznia 2017 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Rada Gminy Dubeninki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-05 09:33:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-05 09:35:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-01-05 13:40:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1915 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony