Deklaracja dostępności cyfrowej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Deklaracja dostępności cyfrowej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-09-22 14:48:33 przez Paweł Furtan
Akapit nr - brak tytułu
Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Dubeninki zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej.
- Data publikacji strony internetowej: 2009-01-12
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-12-01
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej:
- brak opisów alternatywnych dla zdjęć i obrazków,
- część dokumentów PDF posiada błędy w warstwie tekstowej ( po skanowaniu/OCR)
.Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-22
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-02-22
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Paweł Furtan.
- E-mail:
- Telefon: 876158136
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Wójt Gminy Dubeninki
- Adres: Dębowa 27 19-504 Dubeninki
- E-mail:
- Telefon: 876158137
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.