ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na "Przebudowie wraz z rozbudową drogi gminnej nr 140001N, 140002N na odcinku od miejscowości Czarne do miejscowości Kociołki o długości ok. 4,7 km."

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-04-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Balczun
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-04-24 09:01:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-04-24 09:07:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-04-24 09:07:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o wszczęciu postępowania

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-04-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewelina Ciesińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-04-23 14:23:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-04-23 14:24:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-04-23 14:24:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
14 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na "Budowie budynku inwentarskiego o planowanej obsadzie do 380 DJP (łącznie w gospodarstwie do 450 DJP) w systemie chowu ściółkowego i bezściółkowego wraz ze zbiornikami wewnętrznymi podrusztowymi na gnojowicę o łącznej pojemności 15 000 m3 na działce nr geodezyjny 58 położonej we wsi Rogajny, gm. Dubeninki".

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-04-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Balczun
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-04-23 10:43:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-04-23 10:44:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-04-23 10:44:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 30 kwietnia 2025 r, o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XII sesja Rady Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z X i XI sesji.
  4. Informacja z prac Zarządu Powiatu Gołdapskiego.
  5. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  6. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
  7. Informacja o działalności Stowarzyszenia Warmińsko – Mazurskich Samorządów Pogranicza.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości i zasad wypłacania diet radnym Rady Gminy Dubeninki oraz zwrot kosztów podróży służbowych.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia wysokości tej opłaty na terenie Gminy Dubeninki.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu „Młodzi Kreatywni” o numerze wniosku FEWM.06.03-IZ.00-0058/24 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021-2027, Priorytetu 6. Edukacja i kompetencje EFS+, Działania 6.3 Edukacja ogólnokształcąca.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2025 – 2029.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2025 r.
  13. Przedstawienie sprawozdania z realizacji Programu współpracy Gminy Dubeninki z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3. ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2024.
  14. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
  15. Zapytania sołtysów.
  16. Zapytania radnych.
  17. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
  18. Wolne wnioski i informacje.
  19. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-04-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-04-23 10:29:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-04-23 10:30:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-04-23 10:32:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
24 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 28 kwietnia 2025 r. o godz. 9:00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

  1. Otwarcie posiedzenia komisji.
  2. Przyjęcie protokołu komisji z dn. 25.03.2025 r   
  3. Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
       - ustalenia wysokości i zasad wypłacania diet radnym Gminy Dubeninki oraz zwrotu kosztów podróży służbowych.
      - wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia wysokości tej opłaty na terenie Gminy Dubeninki,
      - zmiany uchwały w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu „Młodzi Kreatywni” o numerze wniosku FEWM.06.03-IZ.00-0058/24 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021-2027, Priorytetu 6. Edukacja i kompetencje EFS+, Działania 6.3 Edukacja ogólnokształcąca,
      - zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2025 – 2029.
       - zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2025 r.
3. Sprawy różne.
4. Zamknięcie posiedzenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-04-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Wierzchowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-04-23 10:22:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-04-23 10:22:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-04-23 10:34:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
29 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie do publikacji o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci wodociągowej w miejscowości Kiepojcie i Bludzie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-04-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Pojawa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-04-14 10:30:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-04-14 10:31:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-04-14 10:31:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
52 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-03-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Pojawa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-03-26 12:18:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-03-26 12:19:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-03-26 12:20:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
127 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 27 marca 2025 r, o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XI sesja Rady Gminy Dubeninki.

Akapit nr 1 - brak tytułu

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z IX i X sesji.
  4. Informacja z prac Zarządu Powiatu Gołdapskiego.
  5. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  6. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu osłonowego „ Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2025 w Gminie Dubeninki.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dubeninki na rok 2025”.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Dubeninki na lata 2025 -2032.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia wysokości tej opłaty oraz stawki za pojemniki o określonej pojemności na terenie Gminy Dubeninki.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu „Młodzi Kreatywni” o numerze wniosku FEWM.06.03-IZ.00-0058/24 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021-2027, Priorytetu 6. Edukacja i kompetencje EFS+, Działania 6.3 Edukacja ogólnokształcąca.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu „Uniwersytet Ludowy Pogranicza” o numerze wniosku FEWM.06.05-IZ.00-0026/24 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021-2027, Priorytetu 6. Edukacja i kompetencje EFS+, Działania 6.5 Wsparcie na rzecz kształcenia dorosłych (z wyłączeniem infrastruktury).
  14. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Dubeninki dla publicznych i niepublicznych placówek wychowania przedszkolnego oraz szkół prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2025 – 2029.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2025 r.
  17. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
  18. Zapytania sołtysów.
  19. Zapytania radnych.
  20. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
  21. Wolne wnioski i informacje.
  22. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-03-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-03-21 14:49:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-03-21 14:49:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-03-21 14:54:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
163 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 25 marca 2025 r. o godz. 9:00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji:
 
1. Otwarcie posiedzenia komisji.
2. Przyjęcie protokołu komisji z dn. 21.01.2025 r. i 14.02.2025 r.  
3. Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
- przyjęcia programu osłonowego „ Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2025 w Gminie Dubeninki,
- przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dubeninki na rok 2025”,
- zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Dubeninki na lata 2025 -2032,
- wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia wysokości tej opłaty oraz stawki za pojemniki o określonej pojemności na terenie Gminy Dubeninki,
- zatwierdzenia do realizacji projektu „Młodzi Kreatywni” o numerze wniosku FEWM.06.03-IZ.00-0058/24 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021-2027, Priorytetu 6. Edukacja i kompetencje EFS+, Działania 6.3 Edukacja ogólnokształcąca,
- zatwierdzenia do realizacji projektu „Uniwersytet Ludowy Pogranicza” o numerze wniosku FEWM.06.05-IZ.00-0026/24 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021-2027, Priorytetu 6. Edukacja i kompetencje EFS+, Działania 6.5 Wsparcie na rzecz kształcenia dorosłych (z wyłączeniem infrastruktury),
- ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Dubeninki dla publicznych i niepublicznych placówek wychowania przedszkolnego oraz szkół prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego,
- zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2025 – 2029,
- zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2025 r.
4. Sprawy różne.
5. Zamknięcie posiedzenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-03-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Wierzchowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-03-21 14:44:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-03-21 14:44:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-03-21 14:46:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
168 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 18.02.2025 r. o godz. 10:00 w sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Dubeninkach została zwołana X nadzwyczajna sesja Rady Gminy Dubeninki.

Akapit nr 1 - brak tytułu

  1. Otwarcie sesji
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Informacja Wójta Gminy Dubeninki o wysokości wpływów do budżetu gminy z tytułu podatku leśnego oraz innych dotacji i subwencji związanych z ochrona przyrody na terenie Gminy Dubeninki.
  4. Utworzenie parku narodowego na terenie Gminy Dubeninki – szansa na rozwój.
  5. Utworzenie parku narodowego na terenie Gminy Dubeninki – analiza zagrożeń i obaw mieszkańców.
  6. Dyskusja mieszkańców.
  7. Podjęcie uchwały rady w sprawie przyjęcia stanowiska dotyczącego planowanego utworzenia na terenie gminy Dubeninki parku narodowego.
  8. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-02-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-02-12 14:11:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-02-12 14:11:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-02-12 14:14:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
366 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji