ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Pismo Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dotyczące inwentaryzacji budynków.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Cabańska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-15 08:28:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-15 08:30:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-15 08:30:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
221 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 16.02.2024 r., o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XXXIX nadzwyczajna Sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 rok.
4. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-14 14:44:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-14 15:03:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-14 15:04:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
223 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 08.02.2024 r., o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XXXVIII sesja Rady Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek obrad:

1.    Otwarcie obrad.
2.    Przedstawienie porządku obrad.
3.    Przyjęcie protokołu z XXXVII sesji.
4.    Informacja służb mundurowych na temat bezpieczeństwa na terenie Gminy Dubeninki.
5.    Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.    Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
7.    Podjęcie uchwał w sprawie:
1) zatwierdzenia planów pracy Komisji stałych Rady Gminy na rok 2024,
2) uchwalenia planu pracy Rady Gminy Dubeninki na rok 2024,
3) zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Żytkiejmy na lata 2024 - 2030,
4) podziału Gminy Dubeninki na sołectwa,
5) niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Dubeninki środków stanowiących fundusz sołecki,
6) udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Gołdapskiemu na zadania związane z     organizacją powiatowego publicznego transportu autobusowego,
7) zmieniająca uchwałę w sprawie wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych i kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych
8) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.,
9) udzielenia dotacji Parafii św. Andrzeja Boboli oraz Apostołów Piotra i Pawła w Dubeninkach na realizację zadania pn. „Andrzeju ratuj! Niezbędne prace konserwatorskie na budynku kościoła p.w. św. Andrzeja Boboli w Dubeninkach” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
10) udzielenia dotacji Parafii św. Michała Archanioła w Żytkiejmach na realizację zadania pn. „Niezbędne nakłady na zabezpieczenie zabytkowego budynku kościoła p.w. św. Michała Archanioła w Żytkiejmach” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
11) udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Ełk na zadania w zakresie doradztwa metodycznego i doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz kadry kierowniczej szkół.
      12) rozpatrzenia skargi z dnia 17 stycznia 2024 r. na Wójta Gminy Dubeninki.
8.    Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej; Komisji Stałej; Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
9.    Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
10.    Zapytania sołtysów.
11.    Zapytania radnych.
12.    Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
13.    Wolne wnioski i informacje.
14.    Zamknięcie obrad.

Tuż przed sesją o godz. 9.00 odbędzie się spotkanie z przedstawicielami Fundacji Zielona Ojczyzna – operatora Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-02 12:51:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-02 13:19:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-02 13:19:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
471 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 06 lutego 2024 r. o godz. 9.00 w remizie strażackiej w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji:
1.    Otwarcie posiedzenia komisji.
2.    Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
1) zatwierdzenia planów pracy Komisji stałych Rady Gminy na rok 2024,
2) uchwalenia planu pracy Rady Gminy Dubeninki na rok 2024,
3) zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Żytkiejmy na lata 2024 - 2030,
4) podziału Gminy Dubeninki na sołectwa,
5) niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Dubeninki środków stanowiących fundusz sołecki,
6) udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Gołdapskiemu na zadania związane z organizacją powiatowego publicznego transportu autobusowego,
7) zmieniająca uchwałę w sprawie wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych i kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych
8) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.,
9) udzielenia dotacji Parafii św. Andrzeja Boboli oraz Apostołów Piotra i Pawła w Dubeninkach na realizację zadania pn. „Andrzeju ratuj! Niezbędne prace konserwatorskie na budynku kościoła p.w. św. Andrzeja Boboli w Dubeninkach” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
10) udzielenia dotacji Parafii św. Michała Archanioła w Żytkiejmach na realizację zadania pn. „Niezbędne nakłady na zabezpieczenie zabytkowego budynku kościoła p.w. św. Michała Archanioła w Żytkiejmach” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
11) udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Ełk na zadania w zakresie doradztwa metodycznego i doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz kadry kierowniczej szkół,
12) rozpatrzenia skargi z dnia 17 stycznia 2024 r. na Wójta Gminy Dubeninki,
3.    Wolne wnioski.
4.    Zamknięcie posiedzenia.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Wierzchowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-02 12:49:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-02 12:49:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-02 12:49:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
449 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Wójta Gminy Dubeninki o wyłożeniu do publicznego wglądu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Borbara Woźniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-31 12:33:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-31 12:35:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-31 12:35:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
487 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 19 grudnia 2023 r. o godz. 13.00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji:

1. Otwarcie posiedzenia komisji.

2. Zapoznanie się z projektem budżetu Gminy Dubeninki na 2024 rok.

3. Wypracowanie opinii przez Komisję Stałą Rady Gminy Dubeninki projektu budżetu Gminy Dubeninki na 2024 r.

4. Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:

1)      wyboru Przewodniczącego Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki,

2)      przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Dubeninki na 2024 rok,

3)      określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze sąsiedzkie oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, a także trybu ich pobierania,

4)      zmieniająca Uchwałę Nr XXXVI/301/23 z dnia 30 listopada 2023 r. w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2023 rok,

5)      zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2023 – 2028,

6)      zmiany w budżecie Gminy Dubeninki na 2023 r.,

7)      Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028,

8)      uchwalenia budżetu Gminy Dubeninki na 2024 r.

5. Sprawy różne.

6. Zamknięcie posiedzenia

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Bielicki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-18 14:13:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-18 14:13:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-18 14:13:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1101 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 28.12.2023 r., o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XXXVII sesja Rady Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 28.12.2023 r., o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XXXVII sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad:

1.       Otwarcie obrad.

2.       Przedstawienie porządku obrad.

3.       Przyjęcie protokołu z XXXVI sesji.

4.       Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5.       Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.

6.       Podjęcie uchwał w sprawie:

1)      wyboru Przewodniczącego Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki,

2)      przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Dubeninki na 2024 rok,

3)      określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze sąsiedzkie oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, a także trybu ich pobierania,

4)      zmieniająca Uchwałę Nr XXXVI/301/23 z dnia 30 listopada 2023 r. w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2023 rok,

5)      zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2023 – 2028,

6)      zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2023 r.,

7)      Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028,

8)      budżetu Gminy Dubeninki na 2024 r.,

a)         odczytanie projektu uchwały budżetowej,

b)        odczytanie opinii Komisji Stałej Gminy Dubeninki,

c)         odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej oraz o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego,

d)        dyskusja nad projektem uchwały budżetowej,

e)         głosowanie nad uchwałą budżetową.

7.       Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.

8.       Zapytania sołtysów.

9.       Zapytania radnych.

10.   Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.

11.   Wolne wnioski i informacje.

12.   Zamknięcie obrad.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-14 14:34:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-14 14:34:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-18 14:33:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1159 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa ogłasza pierwszy ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż nieruchomości

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
KOWR
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-04 12:02:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-04 12:03:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-04 12:03:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1269 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 30.11.2023 r, o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XXXVI sesja Rady Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 30.11.2023 r, o godz. 09:30 w  remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XXXVI sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad:
1.    Otwarcie obrad.
2.    Przedstawienie porządku obrad.
3.    Przyjęcie protokołu z XXXV sesji.
4.    Informacja Starosty Gołdapskiego oraz Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Gołdapi na temat planów dotyczących dróg powiatowych na terenie Gminy Dubeninki.  
5.    Informacja Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Dubeninkach na temat działalności jednostki.
6.    Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
7.    Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
8.    Podjęcie uchwał w sprawie:
1)     zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Dubeninki z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024,
2)    wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych i kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych,
3)    przyjęcia programu osłonowego ,,Posiłek w szkole i w domu" na lata 2024-2028,
4)    określenia zasad zwrotu wydatków na świadczenia w formie posiłku, świadczenia  rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024- 2028,
5)    określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
6)    obniżenia ceny skupu żyta jako podstawy naliczania podatku rolnego na obszarze Gminy,
7)    wyrażenia woli przystąpienia Gminy Dubeninki do realizacji projektów strategicznych: „Młodzi Kreatywni”, „Zielone Pogranicze”, „Uniwersytet Ludowy Pogranicza”, „Usługi społeczne bliżej mieszkańców – rozwój usług społecznych na terenie Pogranicza” ujętych w projekcie Porozumienia Terytorialnego pomiędzy Województwem Warmińsko-Mazurskim  a Stowarzyszeniem Warmińsko-Mazurskich Samorządów Pogranicza,  
8)    ustalenia stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno – wypoczynkowe na terenie Gminy Dubeninki,
9)    zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia wysokości tej opłaty oraz stawki za pojemniki o określonej pojemności na terenie Gminy Dubeninki,
10)    zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2023 – 2028,
11)    zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2023 r.
9.    Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
10.    Informacja na temat złożonych oświadczeń majątkowych za rok 2022.
11.    Zapytania sołtysów.
12.    Zapytania radnych.
13.    Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
14.    Wolne wnioski i informacje.
15.    Zamknięcie obrad.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-27 08:05:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-27 08:44:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-27 08:44:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1381 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 28 listopada 2023 r. o godz. 9.00 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Otwarcie posiedzenia.

2. Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:

1)   zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Dubeninki z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024,

2) wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych i kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych,

3) przyjęcia programu osłonowego ,,Posiłek w szkole i w domu" na lata 2024-2028,

4) określenia zasad zwrotu wydatków na świadczenia w formie posiłku, świadczenia  rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024- 2028,

5) określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,

6) obniżenia ceny skupu żyta jako podstawy naliczania podatku rolnego na obszarze Gminy,

7)  wyrażenia woli przystąpienia Gminy Dubeninki do realizacji projektów strategicznych: „Młodzi Kreatywni”, „Zielone Pogranicze”, „Uniwersytet Ludowy Pogranicza”, „Usługi społeczne bliżej mieszkańców – rozwój usług społecznych na terenie Pogranicza” ujętych w projekcie Porozumienia Terytorialnego pomiędzy Województwem Warmińsko-Mazurskim  a Stowarzyszeniem Warmińsko-Mazurskich Samorządów Pogranicza,

8)  ustalenia stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno – wypoczynkowe na terenie Gminy Dubeninki,

9) zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia wysokości tej opłaty oraz stawki za pojemniki o określonej pojemności na terenie Gminy Dubeninki,
 
10) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2023 – 2028,

11) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2023 r.

3.  Wolne wnioski.

4.  Zamknięcie posiedzenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Czyżyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-27 07:53:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-27 07:54:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-27 14:43:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1389 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji