Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
ogłoszenie o trwających zapisach do BŻ
Akapit nr 1 - brak tytułu
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dubeninkach informuje, iż od stycznia 2020r rozpoczyna zapisy do Podprogramu 2019 w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014 – 2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym (FEAD), na podstawie którego osoby potrzebujące otrzymają artykuły spożywcze.
Osoby potrzebujące pomocy żywnościowej proszone są o zgłaszanie się (wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą posiadany dochód) do siedziby GOPS w Dubeninkach w celu wypełnienia wymaganego oświadczenia w terminie do 31 stycznia 2020r.
Pomocą żywnościową w ramach PO PŻ mogą być objęte osoby i rodziny znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej, spełniające kryteria określone w art. 7 ustawy o pomocy społecznej i których dochód nie przekracza 200% kryterium dochodowego uprawniającego do skorzystania z pomocy społecznej, tj.:
- dla osoby samotnie gospodarującej – 1402,00 zł (netto)
- dla osoby w rodzinie - 1056,00 zł (netto)
Kierownik Gminnego Osrodka Pomocy
Społecznej w Dubeninkach
Teresa Romanowska
Pobierz dane XML ogłoszenie o trwających zapisach do BŻ Drukuj informację ogłoszenie o trwających zapisach do BŻ
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-01-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Romanowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-01-21 11:14:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-01-21 11:16:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-01-21 11:16:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1221 raz(y) |
Ogłoszenie o naborze na stanowisko asystenta rodziny
Akapit nr 1 - brak tytułu
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dubeninkach ogłasza nabór na stanowisko asystenta rodziny.
Praca asystenta rodziny będzie wykonywana w ramach umowy o pracę – pełny wymiar czasu pracy, w systemie zadaniowym. Przewidywany okres zatrudnienia od 01 marca 2020 r.
Praca asystenta rodziny będzie wykonywana w ramach umowy o pracę – pełny wymiar czasu pracy, w systemie zadaniowym. Przewidywany okres zatrudnienia od 01 marca 2020 r.
Warunki naboru w oparciu o ustawę o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
Na podst. ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej asystentem rodziny może być osoba, która:
1) posiada:
a) obywatelstwo polskie
b) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
d) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
e) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
3) wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, przestępstwo na tle seksualnym lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania pożądane:
1) prawo jazdy i własny samochód,
2) znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych,
2) wysoka kultura osobista,
3) znajomość obsługi komputera,
4) umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym, odporność na stres
5) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
6) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,
7) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, kreatywność,
8) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną,
9) nieposzlakowana opinia.
Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:
1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1 ustawy (Plan pracy z rodziną obejmuje zakres realizowanych działań mających na celu przezwyciężenie trudnych sytuacji życiowych, a także zawiera terminy ich realizacji i przewidywane efekty);
2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;
3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;
8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie tej oceny GOPS;
16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
17) realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet i rodzin „Za życiem”;
18) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
19) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
20) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz.U. z 2015, poz. 1390 ze zm.), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Informacje dodatkowe:
1. Asystent rodziny, wykonując czynności w ramach swoich obowiązków, korzysta z ochrony przewidzianej dla funkcjonariuszy publicznych.
2. Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona.
3. Asystent rodziny nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę.
4. Asystent rodziny jest obowiązany do systematycznego podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach oraz samokształcenie.
5. Asystent rodziny prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę.
6. Jednostki administracji rządowej i samorządowej, właściwe organizacje pozarządowe , podmioty i osoby specjalizujące się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny lub podmioty, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną - udzielają asystentowi rodziny odpowiedniej pomocy w wykonywaniu czynności zawodowych.
7. Liczba rodzin, z którymi jeden asystent rodziny może w tym samym czasie prowadzić pracę, jest uzależniona od stopnia trudności wykonywanych zadań, jednak nie może przekroczyć 15.
8. Asystentowi rodziny nie przysługuje zwrot kosztów przejazdu do miejsca wykonywania przez niego usług asystenta rodziny.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. CV, list motywacyjny - podpisane odręcznie,
2. Kopię dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
3. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
5. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za przestępstwa popełnione umyślnie, przestępstwa na tle seksualnym lub umyślne przestępstwa skarbowe.
6. Oświadczenie kandydata o niekaralności
7. Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona.
8. Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
9. Podpisana klauzula „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z art. 6 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Oferowane stanowisko pracy nie jest stanowiskiem urzędniczym w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursowego.
Osoby zainteresowane proszę o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Asystent rodziny" w terminie do 14 lutego 2020 r. do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dubeninkach lub pocztą na adres : Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dubeninkach, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki .
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (87) 615 81 20 pon.- pt w godz. 7.30 do 15.30.
Dokumenty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie rozmowy zostaną powiadomieni.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dubeninkach, 19-504 Dubeninki, ul. Dębowa 27, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dubeninkach.
Ponadto administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, kontakt: e-mail:
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie, przechowywane przez okres rekrutacji oraz miesiąc po jej zakończeniu/zatrudnieniu osoby wyłonionej w wyniku naboru lub do momentu odbioru dokumentów przez kandydata po zakończonej rekrutacji, a następnie oferty złożone przez kandydatów i nie odebrane zostaną odesłane.
Państwa dane nie będą przekazywane innym podmiotom.
Mają Państwo prawo do:
prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
Podanie przez Państwa danych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest obligatoryjne, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Nie podanie danych obligatoryjnych skutkuje brakiem rozpatrzenia kandydatury.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dubeninkach
Teresa Romanowska
Pobierz dane XML Ogłoszenie o naborze na stanowisko asystenta rodziny Drukuj informację Ogłoszenie o naborze na stanowisko asystenta rodziny
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-01-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Romanowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-01-21 11:12:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-01-21 11:16:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-01-21 11:16:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1117 raz(y) |
Obwieszczenie w sprawie zawieszenia postępowania dotyczącego rozbudowy drogi nr 651
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie w sprawie zawieszenia postępowania dotyczącego rozbudowy drogi nr 651 Drukuj informację Obwieszczenie w sprawie zawieszenia postępowania dotyczącego rozbudowy drogi nr 651
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-01-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wojewoda Warmińsko-Mazurski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-01-14 14:13:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-01-14 14:17:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-01-14 14:17:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1203 raz(y) |
Informacja o posiedzeniu Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 17 stycznia 2020r. o godz. 9:00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia komisji.
2. Funkcjonowanie Szkoły Podstawowej w Dubeninkach – dobre i słabe strony.
3. Zamknięcie posiedzenia.
Pobierz dane XML Informacja o posiedzeniu Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 17 stycznia 2020r. o godz. 9:00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach. Drukuj informację Informacja o posiedzeniu Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 17 stycznia 2020r. o godz. 9:00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-01-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Irena Zakrzewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-01-13 09:34:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-01-13 09:35:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-01-13 09:35:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1159 raz(y) |
Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży.
Załączniki
Pobierz dane XML Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży. Drukuj informację Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-01-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jan Miler |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-01-08 14:44:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-01-08 14:46:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-01-08 14:46:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1205 raz(y) |
Obwieszczenie Marszałka Województwa Warmińsko - Mazurskiego
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Marszałka Województwa Warmińsko - Mazurskiego Drukuj informację Obwieszczenie Marszałka Województwa Warmińsko - Mazurskiego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-12-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Gustaw Marek Brzezin |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-12-13 15:07:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-12-13 15:08:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-12-13 15:08:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1426 raz(y) |
Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 30 grudnia 2019r. o godz. 9:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się X sesja Rady Gminy Dubeninki
Akapit nr 1 - brak tytułu
Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 30 grudnia 2019r. o godz. 9:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się X sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z IX sesji.
4. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1) szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi,
2) ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat w 2010 roku za kształcenie nauczycieli zatrudnionych w Szkole Podstawowej w Dubeninkach prowadzonej przez Gminę Dubeninki,
3) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2019-2028,
4) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2019r.,
5) wieloletniej prognozy finansowej gminy Dubeninki na lata 2020-2028,
6) uchwalenia budżetu gminy Dubeninki na 2020r.:
a) odczytanie projektu uchwały budżetowej,
b) odczytanie opinii Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego,
c) odczytanie opinii w sprawie projektu budżetu przez Przewodniczącego Komisji Rozwoju Gospodarczego, Budżetu, Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
d) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej oraz o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego,e) dyskusja nad projektem uchwały budżetowej,
f) głosowanie nad uchwałą budżetową.
7) zmiany Statutu Gminy Dubeninki,
8) zmiany Statutu Sołectwa Białe Jeziorki,
9) zmiany Statutu Sołectwa Będziszewo,
10) zmiany Statutu Sołectwa Błąkały,
11) zmiany Statutu Sołectwa Błędziszki,
12) zmiany Statutu Sołectwa Budwiecie,
13) zmiany Statutu Sołectwa Cisówek,
14) zmiany Statutu Sołectwa Czarne,
15) zmiany Statutu Sołectwa Degucie,
16) zmiany Statutu Sołectwa Dubeninki,
17) zmiany Statutu Sołectwa Kiepojcie,
18) zmiany Statutu Sołectwa Kiekskiejmy,
19) zmiany Statutu Sołectwa Lenkupie,
20) zmiany Statutu Sołectwa Linowo,
21) zmiany Statutu Sołectwa Maciejowięta,
22) zmiany Statutu Sołectwa Pluszkiejmy,
23) zmiany Statutu Sołectwa Przerośl Gołdapska,
24) zmiany Statutu Sołectwa Rogajny,
25) zmiany Statutu Sołectwa Skajzgiry,
26) zmiany Statutu Sołectwa Stańczyki,
27) zmiany Statutu Sołectwa Żabojady,
28) zmiany Statutu Sołectwa Żytkiejmy.
10.Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
11.Zapytania sołtysów.
12.Odpowiedzi na zapytania sołtysów.
13.Wolne wnioski i informacje.
14.Zamknięcie obrad.
Załączniki
Pobierz dane XML Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 30 grudnia 2019r. o godz. 9:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się X sesja Rady Gminy Dubeninki Drukuj informację Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 30 grudnia 2019r. o godz. 9:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się X sesja Rady Gminy Dubeninki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-12-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Irena Zakrzewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-12-13 12:36:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-12-13 14:51:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-12-13 14:51:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1438 raz(y) |
Obwieszczenie Wojewody Warmińsko - Mazurskiego w sprawie rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 651
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Wojewody Warmińsko - Mazurskiego w sprawie rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 651 Drukuj informację Obwieszczenie Wojewody Warmińsko - Mazurskiego w sprawie rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 651
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-12-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Faltynowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-12-12 14:35:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-12-12 14:36:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-12-13 15:15:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1296 raz(y) |
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego, Budżetu, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dubeninki oraz Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 9 grudnia 2019r. o godz. 9:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach
Akapit nr 1 - brak tytułu
Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia komisji.
2. Przedstawienie projektów uchwał w sprawie:
1) szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi,
2) ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat w 2020 roku za kształcenie nauczycieli zatrudnionych w Szkole Podstawowej w Dubeninkach prowadzonej przez Gminę Dubeninki,
3) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2019-2028,
4) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2019r.
5) Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2020-2028.
3. Zapoznanie się z projektem budżetu Gminy Dubeninki na 2020r. oraz wypracowaną przez Komisję Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego opinią o projekcie.
4. Wypracowanie przez Komisję Rozwoju Gospodarczego, Budżetu, Rolnictwa i Ochrony Środowiska opinii w sprawie projektu budżetu Gminy Dubeninki na 2020r.
5. Zaopiniowanie przez Komisję Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego projektów uchwał w sprawie:
1) szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi,
2) ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat w 2010 roku za kształcenie nauczycieli zatrudnionych w Szkole Podstawowej w Dubeninkach prowadzonej przez Gminę Dubeninki.
6. Zaopiniowanie przez Komisję Rozwoju Gospodarczego, Budżetu, Rolnictwa i Ochrony Środowiska projektów uchwał w sprawie:
1) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2019-2028,
2) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2019r.,
3) Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2020-2028.,
4) uchwalenia budżetu gminy Dubeninki na 2020r.
7. Sprawy różne.
8. Zamknięcie posiedzenia
Pobierz dane XML Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego, Budżetu, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dubeninki oraz Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 9 grudnia 2019r. o godz. 9:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach Drukuj informację Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego, Budżetu, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dubeninki oraz Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 9 grudnia 2019r. o godz. 9:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-12-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Irena Zakrzewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-12-05 08:48:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-12-05 08:49:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-12-05 08:49:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1152 raz(y) |
Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 28 listopada 2019r. o godz. 9:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się IX sesja Rady Gminy Dubeninki
Akapit nr 1 - brak tytułu
Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 28 listopada 2019r. o godz. 9:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się IX sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z VIII sesji.
4. Prezentacja projektów Parku Krajobrazowego Puszczy Rominckiej w tym LIFE 17 NAT/PL/000011.
5. Wystąpienie Prezesa Banku Spółdzielczego w Olecku.
6. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
7. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
8. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1) określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
2) określenia stawek i zwolnień w podatku od nieruchomości,
3) przyjęcia Programu współpracy Gminy Dubeninki z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
4) zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu wynagradzania i przyznawania dodatków nauczycielom zatrudnionym w szkołach prowadzonych przez Gminę Dubeninki,
5) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2019-2028,
6) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2019r.,
7) wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia wysokości tej opłaty oraz zwolnienia w części opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicielowi nieruchomości zamieszkałej na terenie Gminy Dubeninki,
8) odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe,
9) terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
10) ustalenia ryczałtowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe,
11) określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości,
12) rozpatrzenia wniosku o zadośćuczynienie i odszkodowanie od Rady Gminy Dubeninki,
13) rozpatrzenia wniosków z dnia 10 października 2019r.,
14) rozpatrzenia skarg z dnia 17 października 2019r., 6 listopada 2019r., 7 listopada 2019r. na działalność Wójta Gminy Dubeninki.
9. Informacja na temat złożonych oświadczeń majątkowych za rok 2018.
10.Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
11.Zapytania sołtysów.
12.Odpowiedzi na zapytania sołtysów.
13.Wolne wnioski i informacje.
14.Zamknięcie obrad.
Załączniki
Pobierz dane XML Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 28 listopada 2019r. o godz. 9:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się IX sesja Rady Gminy Dubeninki Drukuj informację Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 28 listopada 2019r. o godz. 9:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się IX sesja Rady Gminy Dubeninki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-11-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Irena Zakrzewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-11-22 09:38:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-11-22 09:39:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-11-22 09:39:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1260 raz(y) |