ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Obwieszczenie Wojewody Warmińsko - Mazurskiego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Sielicka - Werner
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-09 12:00:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-09 12:01:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-09 12:01:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
983 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w formie publicznego obwieszczenia w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Woźniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-08 13:01:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-08 13:02:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-08 13:02:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
999 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacje odnośnie szuszy ! Uwaga Rolnicy, wprowadzono zmiany w sposobie szacowania strat spowodowanych suszą w 2023 r !!!

Akapit nr 1 - brak tytułu

Podstawą oszacowania szkód jest (jak to miało miejsce od 2020 roku) złożenie wniosku za pośrednictwem aplikacji „Zgłoś szkodę rolniczą”, która dokona oceny strat na podstawie danych Instytutu Uprawy, Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowego Instytutu Badawczego. Aplikacja automatycznie generuje protokół oszacowania szkód (gdy szkody wynoszą powyżej 30% średniej rocznej produkcji rolnej) lub kalkulację oszacowania szkód (gdy szkody wynoszą nie więcej niż 30% średniej rocznej produkcji rolnej).
W przypadku uwag do wyników oszacowania strat przez aplikację rolnik może zwrócić się o dodatkowe szacowanie szkód przez komisję gminną, która dokona oceny strat podczas wizji w terenie. Wówczas powinien złożyć wniosek w gminie (druk w załączeniu).
Zaznaczyć należy, że wniosek złożony o oszacowanie szkód tylko przez komisję gminną, nie pozwoli na otrzymanie wsparcia – rolnik musi samodzielnie złożyć wniosek także w aplikacji. Natomiast jeśli rolnik nie zgłosi wniosku do gminy, a złoży wniosek jedynie w aplikacji w tym przypadku wartość szkód zostanie oszacowana jedynie przez aplikację.
Do wniosku należy dołączyć:
- kserokopię wniosku o płatności bezpośrednie w danym roku,
- kserokopię polisy ubezpieczeniowej,
- oświadczenie
Wnioski należy składać w Urzędzie Gminy Dubeninki w terminie do 11.08.2023 (piątek) włącznie.
W razie pytań proszę kontaktować sią z pracownikiem Urzędu Gminy Dubeninki  Lucyną Olszewską ( pokój nr 13, tel. 87 615 81 37).
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Lucyna Olszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-01 15:09:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-01 15:09:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-01 15:11:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1085 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Bogdanowicz-Kordjak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-28 11:18:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-28 11:20:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-28 11:20:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1090 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Czy zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb) lub przydomowych oczyszczalni ścieków jest obowiązkowe?

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wszystkie gminy w Polsce mają obowiązek prowadzenia elektronicznych ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb) na nieczystości ciekłe oraz ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków.
Nowelizacja ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach nałożyła na Gminy obowiązek prowadzenia ewidencji szamb i przydomowych oczyszczalni ścieków.
W związku z koniecznością aktualizacji i uzupełnienia danych posiadanych przez Urząd oraz dostosowania ich do aktualnych przepisów prawa prosimy o złożenie wypełnionego druku zgłoszenia do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb) oraz przydomowych oczyszczalni ścieków w Urzędzie Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, pokój nr 13 do dnia 31 lipca 2023 r.
W przypadku niezłożenia zgłoszenia Urząd będzie zobowiązany do samodzielnego zebrania danych, w formie kontroli na terenie Państwa posesji, w zakresie posiadanego zbiornika
na nieczystości ciekłe/przydomowej oczyszczalni ścieków.
Druk zgłoszenia jest do pobrania:
  • w Urzędzie Gminy w Dubeninkach  pok. nr 13,
  • na stronie internetowej Urzędu Gminy Dubeninki.
Zgłoszenie można dostarczyć do:
  • Urzędu Gminy Dubeninki –  pok. nr 13,
  • pocztą na adres: Urząd Gminy Dubeninki ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki,
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza.
Usługi wywozu nieczystości ciekłych lub osadów z oczyszczalni powinny być wykonywane przez firmy posiadające odpowiednie zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych.
Właściciel nieruchomości ma obowiązek udokumentować korzystanie z takich usług poprzez okazanie umowy, okazanie faktur, rachunków lub dowodów zapłaty za usługi asenizacyjne potwierdzających systematyczność opróżniania zbiorników.
Załącznik
Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb) i przydomowych oczyszczalni ścieków.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Lucyna Olszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-03 13:15:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-03 13:19:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-03 13:19:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1232 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 29.06.2023 r, o godz. 09:30 w remizie OSP w Dubeninkach odbędzie się XXXIII sesja Rady Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXXII sesji.
4. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
6. Przedstawienie raportu o stanie Gminy Dubeninki w roku 2022.
7. Debata nad raportem o stanie Gminy Dubeninki w roku 2022.
8. Podjęcie uchwały w sprawie wotum zaufania dla Wójta Gminy Dubeninki.
9. Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dubeninki za 2022 rok.
a) Przedstawienie uchwały Komisji Rewizyjnej w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Dubeninki za 2022 rok.
b) Przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Dubeninki sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Dubeninki za rok 2022.  
10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dubeninki za 2022 rok.
11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Dubeninki absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2022 rok:
a) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dubeninki w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dubeninki z tytułu wykonania budżetu za 2022 rok,
b) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dubeninki w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Dubeninki absolutorium za 2022 rok.
12. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w  Dubeninkach.
13. Podjęcie uchwały w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej w Gminie Dubeninki.
14. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku z dnia 22 maja 2023 r.
15. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Dubeninki do Lokalnego Partnerstwa do Spraw Wody Powiatu Gołdapskiego.
16. Podjęcie uchwały w sprawie powołania zespołu do zaopiniowania kandydatów na ławników.
17. Podjęcie uchwały w sprawie powołania doraźnej Komisji do opracowania projektu uchwały podziału Gminy Dubeninki na sołectwa.
18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2023 – 2028.
19. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany w budżecie Gminy Dubeninki na 2023 r.
20. Podjęcie uchwały w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej.
21. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
22. Zapytania sołtysów.
23. Zapytania radnych.
24. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
25. Wolne wnioski i informacje.
26. Zamknięcie obrad.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-15 12:50:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-15 12:54:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-15 12:54:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1353 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja w sprawie szacowania szkód w rolnictwie w związku z wzrastającą suszą.

Akapit nr 1 - brak tytułu

W związku z wzrastającą suszą rolniczą, potwierdzoną wynikami monitoringu suszy rolniczej przez Instytut Uprawy, Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach przypominam, że:

1)    wnioski o oszacowanie strat w uprawach rolnych spowodowanych przez suszę (nie dotyczy szkód w środkach trwałych spowodowanych suszą) producenci rolni mogą składać wyłącznie za pomocą publicznej aplikacji. Za pomocą tej aplikacji producent rolny, korzystając z własnego Profilu Zaufanego, określa zakres i stopień strat spowodowanych przez suszę w uprawach rolnych w swoim gospodarstwie rolnym. Sporządzanie protokołu odbywa się wyłącznie przez aplikację, tzn. bez udziału komisji gminnych szacujących straty, powołanych zarządzeniami właściwego miejscowo Wojewody.

2)    w przypadku szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej, w których wystąpiły szkody spowodowane przez grad, deszcz nawalny, ujemne skutki przezimowania, przymrozki wiosenne, powódź, huragan, piorun, obsunięcie się ziemi, lawinę lub suszę w środku trwałym, straty szacowane są tak jak dotychczas, przez komisje powołane przez Wojewodę Warmińsko – Mazurskiego. W związku z powyższym producenci rolni powinni kierować wnioski o oszacowanie szkód spowodowanych tymi zjawiskami do urzędów gmin właściwych ze względu na miejsce wystąpienia tych szkód, zgodnie z informacją zamieszczoną na wzorach wniosków, tj. do gminy gdzie znajduje się siedziba gospodarstwa (wzór nr 1), a jeżeli grunty gospodarstwa położone są na terenie innej gminy lub gmin w województwie warmińsko – mazurskim, w których jednocześnie wystąpiły szkody (wzór nr 2 – uproszczony). Wzory wniosków, zasady szacowania szkód oraz zarządzenia Wojewody Warmińsko – Mazurskiego o powołaniu komisji umieszczone są na stronie internetowej Warmińsko – Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, w zakładce Co robimy >> Sprawy z zakresu ochrony środowiska, przyrody oraz rolnictwa >> Rolnictwo oraz na stronie: bip.dubeninki.pl, zakładka: Druki do pobrania >> Referat Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej - Załączniki >>

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Lucyna Olszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-13 09:33:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-13 09:35:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-13 09:48:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1331 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Wójta Gminy Dubeninki w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej sieci napowietrzno - kablowej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Bogdanowicz - Kordjak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-12 10:23:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-12 10:24:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-12 10:24:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1267 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

 Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 13 czerwca 2023 r. o godz. 8.30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach.

Porządek posiedzenia Komisji:

1. Otwarcie posiedzenia.

2. Rozpatrzenie petycji z dnia 22 maja 2023 r. i wypracowanie stanowiska komisji.  

3. Zamknięcie posiedzenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Kondrat
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-07 13:39:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-07 13:39:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-07 13:39:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1019 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w formie publicznego obwieszczenia dotyczące przebudowy drogi gminnej Wobały - Przesławki DW 651

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Woźniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-07 10:22:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-07 10:22:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-07 10:22:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1010 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji