ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 293/2018Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 293/2018

Szczegóły informacji

Zarządzenie 293/2018

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: 2018-06-04

Data podjęcia/podpisania: 2018-06-04

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego robót budowlanych.

Na podstawie:

art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. , poz. 994) oraz Zawiadomienia Wykonawcy o gotowości do odbioru z dnia 21.05.2018 r. oraz potwierdzeniu i dostarczeniu dokumentów w dniu 01.06.2018 r. osiągnięcia gotowości do odbioru przez Inspektora Nadzoru

Treść:

z a r z ą d z a m, co następuje :
 
§ 1
 
Powołać Komisję do dokonania odbioru końcowego prac, wykonanych przez Przedsiębiorstwo Produkcji Materiałów Drogowych KRUSZBET S.A. ul. Bakałarzewska 86 16 – 400 Suwałki
w następującym składzie :
 
  1. Jan Miler – Przewodniczący Komisji
  2. Jacek Goljanek – Z-ca przewodniczącego Komisji
  3. Renata Sojkowska – Członek Komisji
  4. Ryszard Makarewicz - Członek Komisji
Przy udziale:
  1. Wykonawcy - Rafał Ołów
  2. Inspektor Nadzoru - Przemysław Galiński -
 
§ 2
 
Komisja przeprowadzi odbiór końcowy robót budowlanych polegających na:
  1. „Remont drogi gminnej Łoje stacja uzdatniania wody na działce nr 239/22” wykonanych na podstawie Umowy Nr 37/IGP/2017 zawartej w dniu 27 grudnia 2017 r .
§ 3
 
Komisja jest zobowiązana przeprowadzić odbiór końcowy robót o których mowa w § 2 w dniu 12 czerwca 2018 r. o godz. 1000 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
 
§ 4
Jeśli w chwili rozpoczęcia odbioru końcowego robót, którakolwiek z wymienionych w § 1 osób będzie nieobecna skład komisji ulega zmniejszeniu do osób obecnych z tym, że komisja nie może składać się z mniej niż trzech osób, w tym przewodniczącego.
 
§ 5
Protokół komisja przedstawi do zatwierdzenia w terminie 7 dni od dokonania odbioru.
 
§ 6
 
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej - Panu Janowi Miler.
 
§ 7
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony