ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 438/2022Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 438/2022

Szczegóły informacji

Zarządzenie 438/2022

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018 - 2024

Data podjęcia/podpisania: 2022-07-08

Data wejścia w życie: 2022-07-08

Tytuł aktu:

W sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczyciela ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego

Na podstawie:

art. 9g ust. 2, art. 91 d pkt. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku - Karta Nauczyciela (tj. Dz. U. 2021 r. poz. 1762) oraz § 10 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2200)

Treść:

zarządza się co następuje:
 
§ 1.
  1. Powołuje się komisję egzaminacyjną dla nauczyciela Szkoły Podstawowej w Dubeninkach Pani Alicji Zielińskiej ubiegającej się o awans na stopień nauczyciela mianowanego
    w składzie:
 
1. Anna Zyborowicz - przewodniczący (przedstawiciel organu prowadzącego)
 
2. Anna Krysztopa  - członek (przedstawiciel organu sprawującego nadzór
pedagogiczny)
3. Wanda Werchowicz - członek (Dyrektor Szkoły Podstawowej w Dubeninkach)
 
4. Zbigniew Bogdan - członek (ekspert z listy ekspertów MEN)
 
 
5. Ewa Dąbrowska - członek (ekspert z listy ekspertów MEN)
 
2. Prace Komisji są prowadzone na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli
(tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2200). W spawach proceduralnych dotyczących prac komisji, nieuregulowanych w rozporządzeniu, decyduje komisja w drodze głosowania zwykłą większością głosów obecnych na posiedzeniu członków.
 
3. Posiedzenie komisji odbędzie się w dniu 25 sierpnia 2022 r., o godzinie 11.00, w Urzędzie Gminy Dubeninki, pokój nr 3.
 
 
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-08 12:02:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-08 12:04:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-08 12:04:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
697 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony