ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 444/2022Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 444/2022

Szczegóły informacji

Zarządzenie 444/2022

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018 - 2024

Data podjęcia/podpisania: 2022-07-28

Data wejścia w życie: 2022-07-28

Tytuł aktu:

W sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego budowy biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Bludzie, Kociołki, Przerośl Gołdapska

Na podstawie:

art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm.), w związku z zawiadomieniem Wykonawcy z dnia 27.07.2022 r. o gotowości do odbioru oraz potwierdzeniu osiągnięcia gotowości do odbioru przez Inspektora Nadzoru

Treść:

zarządzam, co następuje:
 
§ 1
Powołuję Komisję do odbioru końcowego prac ,,Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowości Bludzie, Kociołki, Przerośl Gołdapska, Wobały”, wykonanych przez PBO Kazimierz Karwowski 19-500 Gołdap, ul. Polna 2A w następującym składzie:
 
1. Janusz Repow – Przewodniczący Komisji
2. Lucyna Olszewska – Członek Komisji
3. Dorota Pojawa – Członek Komisji
4. Beata Skok – Członek Komisji
 
§ 2
Komisja przeprowadzi odbiór końcowy robót budowlanych dla zadania: ,,Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowości Bludzie, Kociołki, Przerośl Gołdapska” wykonanych na podstawie Umowy Nr 29/IGP/2021 zawartej w dniu 01.10.2021 r. oraz dla zadania: ,,Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowości Wobały” wykonanych na podstawie Umowy Nr 30/IGP/2021 zawartej w dniu 01.10.2021 r.
 
§ 3
Komisja jest zobowiązana przeprowadzić odbiór końcowy robót, o których mowa w § 2 w dniu 03 sierpnia 2022 r. o godz. 900 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
 
§ 4
Jeśli w chwili rozpoczęcia odbioru końcowego robót, którakolwiek z wymienionych w § 1 osób będzie nieobecna, skład komisji ulega zmniejszeniu do osób obecnych z tym, że komisja nie może składać się z mniej niż trzech osób, w tym przewodniczącego.
 
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej.
 
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Bogdanowicz - Kordjak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-08-01 13:52:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-08-01 13:54:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-08-05 21:42:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
772 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony