ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: 12/2010Drukuj informacjęAkt prawny: 12/2010

Szczegóły informacji

12/2010

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: nie dotyczy

Kadencja: nie dotyczy

Data wejścia w życie: 2010-03-05

Data podjęcia/podpisania: 2010-03-05

Tytuł aktu:

w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Na podstawie:

art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.)

Treść:

§ 1
Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na: „Świadczenie usług dostępu do Internetu dla
30 użytkowników” w ramach realizacji projektu: „Cyfrowe okno na świat –
szerokopasmowy Internet dla mieszkańców Gminy Dubeninki” w ramach działania 8.3.
„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion” osi priorytetowej
8. „Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki” Programu
Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
§ 2
Skład komisji, zadania oraz regulamin pracy stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
2
Załącznik do
Zarządzenia Nr 12/10
Wójta Gminy Dubeninki
z dnia 05 marca 2010 r.
Powołanie Komisji Przetargowej
§1
1. Zgodnie z art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień
Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) powołuję Komisję
Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz dokonania oceny złożonych ofert i wyboru
najkorzystniejszej oferty w składzie :
1 Stanisław Kosiński Przewodniczący
2 Paweł Furtan Z-ca przewodniczącego
3 Czesława Rydzewska Sekretarz
4 Krystyna Miler członek
5 Radosław Szeszko członek
§2
1. Komisja Przetargowa jest zespołem pomocniczym kierownika zamawiającego
powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert.
2. Do zadań Komisji należy w szczególności przedstawianie kierownikowi
zamawiającego propozycji:
a) wykluczenia wykonawcy,
b) odrzucenia oferty,
c) wyboru najkorzystniejszej oferty
d) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Kierownik zamawiającego może także powierzyć Komisji Przetargowej dokonanie
innych, niż określone wyżej, czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia
oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie
zamówienia. Czynności te określa szczegółowo Regulamin Pracy Komisji
Przetargowej.
§3
Komisja Przetargowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji
Przetargowej stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia .
§4
1. Komisja Przetargowa rozpoczyna pracę z dniem wydania zarządzenia w sprawie
udzielenia zamówienia publicznego.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą,
który złożył najkorzystniejszą ofertę lub z dniem zakończenia postępowania.
3
Regulamin pracy Komisji Przetargowej
1. Komisja działa w oparciu o przepisy ustawy o zamówieniach publicznych z dnia 29
stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.
1655, z późn. zm.), przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz
postanowienia niniejszego Regulaminu.
2. Komisja rozpoczyna działalność z dniem wydania zarządzenia w sprawie udzielenia
zamówienia publicznego, a kończy z dniem zawarcia umowy lub zakończeniem
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Członek Komisji rzetelnie i obiektywnie wykonuje powierzone mu czynności,
kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.
4. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący.
5. Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:
a. odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w pkt. 17 regulaminu,
oraz poinformowanie kierownika jednostki o okolicznościach, o których mowa w
pkt. 21 i 22 regulaminu,
b. wyznaczanie terminów posiedzeń Komisji oraz ich prowadzenie,
c. podział między członków Komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
d. nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego,
e. informowanie kierownika jednostki o problemach związanych z pracami Komisji
w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi
Sekretarz Komisji.
7. Komisja, przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego,
w szczególności przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia przez kierownika
jednostki:
a. propozycję wyboru trybu udzielenia zamówienia,
b. projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c. ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego,
d. projekty innych dokumentów niezbędnych w prowadzonym postępowaniu.
8. Komisja w zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w szczególności:
a. udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków
zamówienia,
b. prowadzi negocjacje z wykonawcami, w przypadku gdy ustawa przewiduje
prowadzenie takich negocjacji,
c. dokonuje otwarcia ofert,
d. ocenia spełnianie warunków stawianych wykonawcom oraz wnioskuje do
kierownika jednostki o wykluczenie wykonawców w przypadkach określonych
ustawą,
4
e. wnioskuje do kierownika jednostki o odrzucenie oferty w przypadkach
przewidzianych ustawą,
f. ocenia oferty nie podlegające odrzuceniu,
g. przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występuje o
unieważnienie postępowania,
h. przyjmuje i analizuje wnoszone protesty oraz przygotowuje projekt
rozstrzygnięcia protestu.
9. Procedurę otwarcia ofert może przeprowadzić Przewodniczący lub Z-ca
Przewodniczącego Komisji w obecności co najmniej 2 członków Komisji.
10. Komisja proponuje wybór najkorzystniejszej oferty.
11. Przy zastosowaniu kryteriów opisanych wzorami komisja sporządza zbiorcze
zestawienie oceny ofert.
12. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 93 ustawy Komisja
występuje do kierownika jednostki o unieważnienie postępowania. Pisemne
uzasadnienie takiego wniosku powinno zawierać wskazanie podstawy prawnej oraz
omawiać okoliczności, które spowodowały konieczność unieważnienia
postępowania.
13. Kierownik jednostki stwierdza nieważność czynności podjętej z naruszeniem prawa.
14. Na polecenie kierownika jednostki, Komisja powtarza unieważnioną czynność,
podjętą z naruszeniem prawa.
15. Przygotowanie i przeprowadzenie nowego postępowania w tej samej sprawie
powierza się Komisji w zmienionym składzie. Jeżeli kierownik jednostki odmówi
zatwierdzenia propozycji Komisji i unieważni postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy.
16. Niezwłocznie po zapoznaniu się Komisji z oświadczeniami lub dokumentami
złożonymi przez wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia stawianych im
warunków, członkowie Komisji składają pisemne oświadczenia o zaistnieniu lub
braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 17 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych.
17. Czynności podjęte w postępowaniu przez członka Komisji, po powzięciu przez
niego wiadomości o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w pkt. 17, są
nieważne. Czynności Komisji, jeżeli zostały dokonane z udziałem takiego członka, z
zastrzeżeniem pkt. 19, powtarza się, chyba, że postępowanie powinno zostać
unieważnione. Przepis stosuje się odpowiednio do sytuacji, w której członek Komisji
zostanie wyłączony z powodu niezłożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 17,
albo złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą.
18. Nie powtarza się czynności otwarcia ofert oraz czynności faktycznych nie
wpływających na wynik postępowania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-16 21:02:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-16 21:04:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-03-16 21:04:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1317 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony