ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: 14/2010Drukuj informacjęAkt prawny: 14/2010

Szczegóły informacji

14/2010

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: nie dotyczy

Kadencja: nie dotyczy

Data wejścia w życie: 2010-03-17

Data podjęcia/podpisania: 2010-03-17

Tytuł aktu:

w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki

Na podstawie:

art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz.1458, z późn. zm.)

Treść:

§ 1.
1) Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze - z-ca Kierownika
Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Dubeninki w wymiarze 1/2 etatu.
2) Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy
Dubeninki stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowiska urzędnicze:
1) Zamieszczenie ogłoszeń o naborze na stronie internetowej www.dubeninki.pl oraz
na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dubeninki – do dnia 17.03.2010 r.
2) Termin składania dokumentów przez kandydatów – do 29.03.2010 r. do godz.
15.00.
3) Rozpoczęcie pracy Komisji – dnia 30.03.2010 r. godz. 10.00.
4) Ogłoszenie na stronie internetowej www.dubeninki.pl oraz na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy Dubeninki listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne
określone w ogłoszeniu o naborze, zakwalifikowanych do indywidualnych rozmów
z Komisją – do dnia 07.04.2010 r.
5) Rozpoczęcie przez Komisję indywidualnych rozmów z kandydatami – od dnia
12.04.2010 r. od godz. 9.00.
6) Sporządzenie protokołu przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowiska
urzędnicze i przekazanie go Wójtowi – do dnia 14.04.2010 r.
7) Ogłoszenie informacji o wynikach naboru upowszechnia się w terminie 14 dni
od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru,
w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
§ 3.
1) Do przeprowadzenia postępowania w sprawie naboru na wolne stanowiska
urzędnicze powołuje się Komisję, w składzie:
1. Stanisław Kosiński - przewodniczący
2. Czesława Rydzewska - z-ca przewodniczącego
3. Irena Zakrzewska - członek
4. Agnieszka Lisiewska - członek
2) Postępowanie w sprawie naboru na stanowiska urzędnicze Komisja przeprowadzi
według zasad określonych w „Regulaminie naboru na wolne stanowiska
urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki” stanowiącym załącznik do Zarządzenia
Nr32/09 Wójta Gminy Dubeninki z dnia 05 czerwca 2009 r., z uwzględnieniem
harmonogramu postępowania, o którym mowa w § 2.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik
do Zarządzenia Nr 14
Wójta Gminy Dubeninki
z dnia 17 marca 2010r.
URZĄD GMINY DUBENINKI
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Dubeninki
w wymiarze 1/2 etatu.
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe;
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu
terytorialnego lub
b) w służbie cywilnej, lub
c) w urzędach państwowych z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
6) wiedza w zakresie przepisów:
- Prawo o aktach stanu cywilnego
- ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych
- kodeks rodzinny i opiekuńczy
- kodeks cywilny
- kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa o ochronie informacji niejawnych
- ustawa o ochronie danych osobowych
7) dobry stan zdrowia,
8) gotowość podjęcia pracy z dniem 04.05.2010 r.
2. Wymagania dodatkowe:
a) systematyczność, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność biegła
znajomość pracy na komputerze,
b) umiejętność dostosowania tempa pracy do narzucanych terminów,
c) umiejętność interpretacji przepisów i ich zmian oraz stosowania w praktyce
przepisów prawnych,
d) dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw, zgonów,
b) prowadzenie spraw związanych z zawarciem małżeństwa w kraju, za granicą,
c) wydawanie decyzji na podstawie ustawy prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o
zmianie imion i nazwisk,
d) odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie Urzędu Stanu Cywilnego,
e) prowadzenie rejestru wyborców
f) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach
osobistych.
g) oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi.
h) wydawanie pozwoleń na przeprowadzanie zbiórek publicznych.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy,
5) zaświadczenie wystawione przez lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań
zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
6) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności sądowej za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie
przedłożyć zaświadczenie o niekaralności uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego na
własny koszt.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz
ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223,
poz. 1458 z póź. zm.)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy
Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 29.03.2010r. do godz. 15.00
pod adres:
Urząd Gminy Dubeninki
ul. H. Mereckiego 27
19-504 Dubeninki
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – z-ca
Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Dubeninki”.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym
terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Dubeninki w dniu 30.03.2010r. o godz. 10.00.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Dubeninki przy
ul. H. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz na stronie www.dubeninki.pl.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 087 615-81-37.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z
terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na stronie www.dubeninki.pl
oraz na tablicy informacyjnej urzędu Gminy.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia
wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru na stronie www.dubeninki.pl oraz
na tablicy informacyjnej przez okres trzech miesięcy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-17 10:26:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-17 10:28:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-03-17 10:28:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1463 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony