Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o XXVI sesji Rady Gminy Dubeninki

Informacja ogłoszona dnia 2022-11-10 14:24:41 przez Paweł Furtan

Akapit nr 1 - brak tytułu

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 17.11.2022 r., o godz. 09:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się XXVI sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad:
  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z XXV sesji.
  4. Informacja Przewodniczącego o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  5. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek i zwolnień podatku od nieruchomości.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia ceny żyta jako podstawy naliczania podatku rolnego na obszarze Gminy.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek za 1 kilometr przebiegu pojazdów, uwzględnianych przy obliczaniu zwrotu rodzicom kosztów przewozu dzieci, młodzieży, uczniów oraz rodziców.
  10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyboru składu osobowego komisji stałych Rady Gminy Dubeninki.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji za pośrednictwem wojewody Warmińsko – Mazurskiego o zmianę rodzaju miejscowości z „Tuniszki, przysiółek” na „Tuniszki, wieś”.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2022 – 2028.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany w budżecie Gminy Dubeninki na 2022 r.
  14. Informacja na temat złożonych oświadczeń majątkowych za rok 2021.
  15. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
  16. Zapytania sołtysów.
  17. Zapytania radnych.
  18. Odpowiedzi na zapytania sołtysów radnych.
  19. Wolne wnioski i informacje.
  20. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-11-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-11-10 14:22:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-11-10 14:24:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-11-10 14:27:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
763 raz(y)