ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Udostępnianie danychDrukuj informacjęSprawa: Udostępnianie danych

Szczegóły informacji

Udostępnianie danych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Ewidencja Ludności

Ogłoszono dnia: 2009-10-16 10:58:46

Termin załatwienia

7 dni

Osoba kontaktowa

Agnieszka Lisiewska

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy w Dubeninkach, Ewidencja Ludności, pokój Nr 2, 087 615 81 34

Telefon kontaktowy

087 6158134

Adres e-mail

a.lisiewska@dubeninki.pl

Sposób załatwienia

Ewidencja Ludności, pokój Nr 2

Miejsce odbioru

Urząd Gminy w Dubeninkach, Ewidencja Ludności, pokój Nr 2, 087 615 81 34

Wymagane Dokumenty

Wniosek złożony w formie pisemnej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej.


 

Czas realizacji

7 dni

Opłaty

Do wniosku o udostępnienie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych należy dołączyć dowód uiszczenia opłaty w kwocie 31,00zł.
Opłatę można dokonać w kasie urzędu w godz. od 7:30 do 15:30 lub na konto urzędu 72 933900060050050010230001 BS Olecko.

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie , w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Wójta Gminy.

Uwagi

Dane ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych udostępnia się nieodpłatnie:
1. organom administracji publicznej, sądom, prokuraturze,
2. Policji, Straży Granicznej, Służbie Więziennej, Służbie Kontrwywiadu Wojskowego, Służbie Wywiadu Wojskowego, Służbie Celnej, Żandarmerii Wojskowej, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Biuru Ochrony Rządu, Centralnemu Biuru Antykorupcyjnemu i strażom gminnym (miejskim),
3. organom kontroli skarbowej i wywiadu skarbowego,
4. państwowym i komunalnym jednostkom organizacyjnym oraz innym podmiotom – w zakresie niezbędnym do realizacji zadań publicznych określonych w odrębnych przepisach,
5. Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi – w zakresie danych osób poszukiwanych.

Dane z powyższych zbiorów, mogą być udostępnione odpłatnie:
1. osobom i jednostkom organizacyjnym - jeżeli wykażą w tym interes prawny,
2. jednostkom organizacyjnym - jeżeli po ich wykorzystaniu w celach badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej lub rynku, dane te zostaną poddane takiej modyfikacji, która nie pozwoli na ustalenie tożsamości osób, których dane dotyczą,
4. innym osobom i podmiotom - jeżeli uwiarygodnią one interes faktyczny w otrzymaniu danych i za zgodą osób, których dane dotyczą.

Dane ze zbiorów meldunkowych oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych udostępnia się na pisemny wniosek zainteresowanego podmiotu.
Dane udostępnione na podstawie wniosku nie mogą być wykorzystane w innym celu niż wskazany w tym wniosku.

Podstawa prawna

- ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity. Dz. U. z 2006r. Nr 139, poz.993 z późn. zm.)
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2008 r. Nr 214, poz. 1353)
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie wysokości opłat za udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych, zbioru PESEL ogólnokrajowej ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych oraz sposobu wnoszenia tych opłat (Dz. U. z 2008 r. Nr 207 poz.1298)

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony