Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Dubeninki
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej
Data udostępnienia: 2020-07-14
Ogłoszono dnia: 2020-07-14
Termin składania dokumentów: 2020-07-27 15:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2020
Zlecający: Urząd Gminy Dubeninki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- posiada wykształcenie średnie z co najmniej 3 letnim stażem pracy;
- znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu:
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy Prawo budowlane,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawy Prawo zamówień publicznych,
- ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
- ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- Statutu Gminy Dubeninki,
- rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
8) gotowość podjęcia pracy z dniem 17.08.2020r.
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe o kierunku: gospodarka nieruchomościami, zagospodarowanie przestrzenne, budowlane, geodezja, administracja publiczna lub pokrewne,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
- umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy i samodzielnego wykonywania zadań oraz umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz przeprowadzania analiz,
- odpowiedzialność, dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, systematyczność, terminowość, operatywność,
- odporność na stres,
- łatwość podejmowania decyzji,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- prawo jazdy kat. B,
- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1). Zamówienia publiczne:
- Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego dostaw, usług lub robót budowlanych, zgodnie
z zasadami i trybem określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w aktach wykonawczych, przy współpracy z innymi referatami urzędu, - Przygotowanie zawiadomień i informacji do Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie wynikającym z przepisów Prawa zamówień publicznych,
- Przygotowanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie zamówień publicznych,
- Prowadzenie całości spraw dokumentacyjnych w trakcie realizacji inwestycji,
- Sporządzanie planu zamówień publicznych,
- Sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych,
- Opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorów postępowania w sprawach zamówień publicznych oraz zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się,
- Przygotowanie dokumentacji przetargowej w zakresie realizacji zadań określonych w budżecie gminy,
- Prowadzenie rejestrów postępowań w sprawach zamówień publicznych,
2). Gospodarka nieruchomościami, zagospodarowanie przestrzenne oraz geodezja:
- Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami stanowiącymi zasób gminny,
- Naliczanie i aktualizowanie opłat za użytkowanie wieczyste gruntów i trwały zarząd,
- Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem mienia komunalnego do sprzedaży, opracowanie projektów uchwał i decyzji organów gminy,
- Prowadzenie postępowań administracyjnych celem stwierdzenia obowiązku i naliczenia opłat planistycznych,
- Prowadzenie postępowań administracyjnych celem stwierdzenia obowiązku i naliczenia opłat adiacenckich,
- Prowadzenie spraw związanych z wykupem gruntów przez użytkowników wieczystych nieruchomości gminnych oraz przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i ustalanie opłat z tego tytułu,
- Przygotowanie materiałów i dokumentów dla zawarcia umów notarialnych,
- Remonty i drobne inwestycje, wykonywanie obowiązków zarządcy w stosunku do zasobu gminnego (przeglądy techniczne, utrzymywanie książek obiektów w stanie aktualności),
- Zlecanie operatów szacunkowych nieruchomości i analiza poprawności ich wykonania,
- Wykonywanie obowiązków sprawozdawczych przewidzianych prawem,
- Realizacja wszelkich spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym procedowania dokumentów strategicznych oraz opracowywaniu danych do studium i planów zagospodarowania przestrzennego,
- Współudział w realizacji strategii rozwoju gminy włącznie z procedowaniem całej procedury,
- Przygotowanie Wójtowi informacji, projektów uchwał, zarządzeń pism, opinii i innych dokumentów związanych z wykonywaniem obowiązków i uprawnień na stanowisku pracy,
- Prowadzenie kontroli obiektów gminnych w zakresie budowlanym i właściwej eksploatacji,
- Analiza oraz uzgodnienia wszystkich projektów budowlanych i kosztorysów inwestycji (zadań) gminnych,
- Przygotowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego oraz celu publicznego,
- Przygotowanie i aktualizowanie informacji dotyczących spraw załatwianych na zajmowanym stanowisku, które podlegają umieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – 1 etat, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
- planowany termin zatrudnienia – 17.08.2020r.
- miejsce świadczenia pracy: budynek Urzędu Gminy Dubeninki, piętrowy, schody, bez windy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018r. poz. 936) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy Dubeninki.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany własnoręcznie przez kandydata;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany własnoręcznie przez kandydata;
- kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania")*; wypełniony i podpisany;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych*;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe* (osoba wybrana do zatrudnienia, przed nawiązaniem stosunku pracy, będzie zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na w/w stanowisku*;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1282);
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO*.
*Druki oświadczeń są do pobrania na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania").
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-07-27 15:00:00
b. Sposób:
- wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 27.07.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Dubeninki),
- na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: imię i nazwisko oraz adres zwrotny kandydata, a także klauzulę „NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE – PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W REFERACIE INFRASTRUKTURY I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ”,
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym terminie zostaną odesłane bez otwierania.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dubeninki ul.Dębowa 27, 19-504 Dubeninki
VII. Informacje dodatkowe:
- postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Dubeninki. Tryb pracy Komisji określa „Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych”, z którym można zapoznać się w Urzędzie Gminy Dubeninki przy ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać u z-cy wójta gminy Pana Stanisława Kosińskiego pod numerem telefonu 87 615-81-37,
- złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń urzędu gminy. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej,
- informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po zatrudnieniu wybranego kandydata albo zakończeniu procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń przez okres trzech miesięcy,
- dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do II etapu będą odsyłane lub można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki,
- zgodnie z art.16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1282), w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowa o pracę na czas nieokreślony zostanie poprzedzona umową na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy,
z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.