1). Zamówienia publiczne:
- Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego dostaw, usług lub robót budowlanych, zgodnie
z zasadami i trybem określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w aktach wykonawczych, przy współpracy z innymi referatami urzędu,
- Przygotowanie zawiadomień i informacji do Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie wynikającym z przepisów Prawa zamówień publicznych,
- Przygotowanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie zamówień publicznych,
- Prowadzenie całości spraw dokumentacyjnych w trakcie realizacji inwestycji,
- Sporządzanie planu zamówień publicznych,
- Sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych,
- Opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorów postępowania w sprawach zamówień publicznych oraz zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się,
- Przygotowanie dokumentacji przetargowej w zakresie realizacji zadań określonych w budżecie gminy,
- Prowadzenie rejestrów postępowań w sprawach zamówień publicznych,
2). Gospodarka nieruchomościami, zagospodarowanie przestrzenne oraz geodezja:
- Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami stanowiącymi zasób gminny,
- Naliczanie i aktualizowanie opłat za użytkowanie wieczyste gruntów i trwały zarząd,
- Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem mienia komunalnego do sprzedaży, opracowanie projektów uchwał i decyzji organów gminy,
- Prowadzenie postępowań administracyjnych celem stwierdzenia obowiązku i naliczenia opłat planistycznych,
- Prowadzenie postępowań administracyjnych celem stwierdzenia obowiązku i naliczenia opłat adiacenckich,
- Prowadzenie spraw związanych z wykupem gruntów przez użytkowników wieczystych nieruchomości gminnych oraz przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i ustalanie opłat z tego tytułu,
- Przygotowanie materiałów i dokumentów dla zawarcia umów notarialnych,
- Remonty i drobne inwestycje, wykonywanie obowiązków zarządcy w stosunku do zasobu gminnego (przeglądy techniczne, utrzymywanie książek obiektów w stanie aktualności),
- Zlecanie operatów szacunkowych nieruchomości i analiza poprawności ich wykonania,
- Wykonywanie obowiązków sprawozdawczych przewidzianych prawem,
- Realizacja wszelkich spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym procedowania dokumentów strategicznych oraz opracowywaniu danych do studium i planów zagospodarowania przestrzennego,
- Współudział w realizacji strategii rozwoju gminy włącznie z procedowaniem całej procedury,
- Przygotowanie Wójtowi informacji, projektów uchwał, zarządzeń pism, opinii i innych dokumentów związanych z wykonywaniem obowiązków i uprawnień na stanowisku pracy,
- Prowadzenie kontroli obiektów gminnych w zakresie budowlanym i właściwej eksploatacji,
- Analiza oraz uzgodnienia wszystkich projektów budowlanych i kosztorysów inwestycji (zadań) gminnych,
- Przygotowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego oraz celu publicznego,
- Przygotowanie i aktualizowanie informacji dotyczących spraw załatwianych na zajmowanym stanowisku, które podlegają umieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.
]]>