ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 1
Data ogłoszenia
2022-10-13
Termin składania ofert / wniosków
2022-10-24 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych znajdujących się w budynkach komunalnych w Dubeninkach i budynku Gminnego Centrum Kultury.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 17.8 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (DOCX, 69.3 KiB)
  • Wzór oferty na dostawy (DOCX, 32.6 KiB)
  • Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału (DOCX, 32.6 KiB)
  • Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej (DOCX, 33.9 KiB)
  • Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę (DOCX, 27.4 KiB)
  • Wykaz dostaw (DOCX, 24.5 KiB)
  • Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (DOCX, 25.4 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOCX, 27.4 KiB)
  • Projekt umowy (DOC, 117.5 KiB)
  • Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 93.6 KiB)
  • Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (DOCX, 15.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (DOCX, 17.9 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 113.9 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 127.9 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (DOCX, 20 KiB)
Lp 2
Data ogłoszenia
2022-10-10
Termin składania ofert / wniosków
2022-10-18 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dubeninki
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 19.9 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (DOCX, 68.6 KiB)
  • Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału (DOCX, 32.5 KiB)
  • Formularz ofertowy (DOCX, 24.3 KiB)
  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (DOC, 81.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej (DOCX, 33.9 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOCX, 27.4 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOCX, 27.2 KiB)
  • Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych (DOCX, 23.2 KiB)
  • Wykaz dostaw lub usług (DOCX, 24.4 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (DOC, 126 KiB)
  • Wykaz punktów adresowych (PDF, 3.5 MiB)
  • Mapa gminy (PDF, 2 MiB)
  • Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 89.2 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 200 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (DOCX, 17.4 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 109.2 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (DOCX, 19.4 KiB)
Lp 3
Data ogłoszenia
2022-05-24
Termin składania ofert / wniosków
2022-06-01 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa nowego sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin popegeerowskich
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 20.2 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (DOCX, 96.1 KiB)
  • Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału cz. 1 (DOCX, 59.8 KiB)
  • Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału cz. 2 (DOCX, 59.7 KiB)
  • Oświadczenie wykonawcy dotyczące dodatkowych przesłanek wykluczenia z postępowania cz. 1 (DOC, 148 KiB)
  • Oświadczenie wykonawcy dotyczące dodatkowych przesłanek wykluczenia z postępowania cz. 2 (DOC, 148 KiB)
  • Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom cz. 1 (DOCX, 55.3 KiB)
  • Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom cz. 2 (DOCX, 55.5 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby cz. 1 (DOCX, 57.3 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia cz. 1 (DOCX, 57.3 KiB)
  • Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej cz.1 (DOCX, 60.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej cz.2 (DOCX, 60.9 KiB)
  • Wykaz dostaw lub usług cz. 1 (DOCX, 56.1 KiB)
  • Wzór oferty na dostawy część 1 (DOCX, 59.8 KiB)
  • Wzór umowy na dostawy cz. 1 (DOCX, 73.9 KiB)
  • Wzór oferty ubezpieczenia cz. 2 (DOCX, 55.5 KiB)
  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część 1 (DOCX, 60.3 KiB)
  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część 2 (DOCX, 50.1 KiB)
  • Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 199.2 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 223.1 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 267 KiB)
Lp 4
Data ogłoszenia
2022-02-01
Termin składania ofert / wniosków
2022-02-25 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Pierwszy w gminie zespół obiektów sportowych dla mieszkańców gm. Dubeninki. Budowa i przebudowa przyszkolnych obiektów sportowych wraz z remontem istniejących ciągów komunikacyjnych, przebudową zjazdu oraz instalacją odwadniającą”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 107.2 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (DOCX, 93.7 KiB)
  • Wzór umowy 1A (DOCX, 86 KiB)
  • Wzór umowy 1B (DOCX, 68.8 KiB)
  • Formularz ofertowy (DOCX, 34.7 KiB)
  • Oświadczenia (DOCX, 72.8 KiB)
  • Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 90.3 KiB)
  • Wykaz robót (DOCX, 27.4 KiB)
  • Wykaz osób (DOCX, 31.9 KiB)
  • Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów (DOCX, 28.8 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOCX, 27.5 KiB)
  • SST drogowa (PDF, 16.9 MiB)
  • SST sanitarna (PDF, 5.5 MiB)
  • Projekt budowlany (ZIP, 3.4 MiB)
  • Przedmiar (PDF, 1.3 MiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 427.7 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie treści SWZ (DOCX, 80.9 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (DOCX, 14 KiB)
  • Informacja o zmianie ogłoszenia (DOCX, 53.3 KiB)
  • Wzór umowy 1A (DOCX, 86.7 KiB)
  • Wzór umowy 1B (DOCX, 69.3 KiB)
  • Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 84.4 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 186.6 KiB)
  • Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (DOCX, 57.9 KiB)
Lp 5
Data ogłoszenia
2021-09-01
Termin składania ofert / wniosków
2021-09-16 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Bludzie, Kociołki, Wobały, Przerośl Gołdapska.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 18.3 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (DOCX, 66.4 KiB)
  • Projekt techniczny Bludzie cz.1 (ZIP, 12.4 MiB)
  • Projekt techniczny Bludzie cz.2 (ZIP, 14.4 MiB)
  • Projekt techniczny Kociołki (ZIP, 13.9 MiB)
  • Projekt techniczny Przerośl Gołdapska cz.1 (ZIP, 13.9 MiB)
  • Projekt techniczny Przerośl Gołdapska cz.2 (ZIP, 13.3 MiB)
  • Projekt techniczny Wobały cz.1 (ZIP, 14.2 MiB)
  • Projekt techniczny Wobały cz.2 (ZIP, 16.4 MiB)
  • Projekt techniczny Wobały cz.3 (ZIP, 14.2 MiB)
  • Załączniki cz.1 (ZIP, 222.4 KiB)
  • Załączniki cz.2 (ZIP, 221.7 KiB)
  • Decyzje cz.1 (ZIP, 6.6 MiB)
  • Decyzje cz.2 (ZIP, 4.4 MiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na zamówienie (DOC, 48 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (DOC, 53 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 504 KiB)
Lp 6
Data ogłoszenia
2021-07-29
Termin składania ofert / wniosków
2021-08-27 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i pługa do odśnieżania w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 125.5 KiB)
  • Specyfikacja warunków zamówienia (PDF, 292.1 KiB)
  • Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 127.6 KiB)
  • Formularz ofertowy (DOC, 62.5 KiB)
  • Załącznik do formularza (DOCX, 29 KiB)
  • Oświadczenie o niepodleganiu, wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (DOCX, 28.6 KiB)
  • Wykaz wykonanych dostaw (DOCX, 14.9 KiB)
  • Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (DOCX, 25.2 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOCX, 27.2 KiB)
  • Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej (DOCX, 29.8 KiB)
  • Zmiana specyfikacji warunków zamówienia (PDF, 144.5 KiB)
  • Zmiana ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (PDF, 428.7 KiB)
  • Zapytania i odpowiedzi o udzielenie zamówienia (PDF, 593.8 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 439.8 KiB)
  • Zmiana SWZ (PDF, 1.2 MiB)
  • Odpowiedzi na pytania (PDF, 2.1 MiB)
  • Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (DOC, 47.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (DOC, 50 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 157.4 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 115.5 KiB)
Lp 7
Data ogłoszenia
2021-07-21
Termin składania ofert / wniosków
2021-08-09 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowości Bludzie, Kociołki, Wobały, Przerośl Gołdapska
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie (DOCX, 19.3 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (DOCX, 62.9 KiB)
  • Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału (DOCX, 28.8 KiB)
  • Wzór oferty na roboty budowlane (DOCX, 29.5 KiB)
  • Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (DOCX, 25.1 KiB)
  • Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę (DOCX, 27.1 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOCX, 27 KiB)
  • Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej (DOCX, 29.5 KiB)
  • Wykaz osób (DOCX, 24.7 KiB)
  • Wykaz wykonanych robót (DOCX, 13.8 KiB)
  • Wzór umowy na roboty budowlane (DOC, 122.5 KiB)
  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 21.7 KiB)
  • Projekt techniczny Bludzie (ZIP, 15.4 MiB)
  • Projekt techniczny Kociołki (ZIP, 13.9 MiB)
  • Projekt techniczny Przerośl Gołdapska cz.1 (ZIP, 18 MiB)
  • Projekt techniczny Przerośl Gołdapska cz.2 (ZIP, 13.3 MiB)
  • Projekt techniczny Wobały cz1 (ZIP, 14.2 MiB)
  • Projekt techniczny Wobały cz.2 (ZIP, 16.4 MiB)
  • Projekt techniczny Wobały cz.3 (ZIP, 14.2 MiB)
  • Decyzje (ZIP, 11 MiB)
  • Zmiana SWZ (PDF, 1.2 MiB)
  • Pytania i odpowiedzi budowa oczyszczalni (PDF, 243.7 KiB)
  • Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 206.9 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 243.8 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (DOC, 52 KiB)
Lp 8
Data ogłoszenia
2021-07-14
Termin składania ofert / wniosków
2021-07-22 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i pługa do odśnieżania w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 2 MiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 292.7 KiB)
  • Zmiana SWZ (PDF, 453.8 KiB)
  • Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 127.6 KiB)
  • Formularz ofertowy (DOC, 62.5 KiB)
  • Załącznik do Formularza oferty (DOCX, 28.9 KiB)
  • Oświadczenie o niepodleganiu, wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału (DOCX, 28.6 KiB)
  • Wykaz wykonanych dostaw (DOCX, 14.8 KiB)
  • Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (DOCX, 24.8 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOCX, 26.8 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOCX, 29.2 KiB)
  • Odpowiedzi na pytania wykonawców (PDF, 955 KiB)
  • Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 189 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 223.9 KiB)
  • Unieważnienie postępowania (PDF, 376.1 KiB)
Lp 9
Data ogłoszenia
2020-11-27
Termin składania ofert / wniosków
2020-12-08 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Dubeninki
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 224.7 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 244 KiB)
  • Formularz oferty (DOCX, 37.7 KiB)
  • Oświadczenie o niepodleganiu, wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału (DOCX, 32.9 KiB)
  • Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej (DOCX, 33.9 KiB)
  • Wykaz części zamówienia podwykonawcy (DOCX, 28.4 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania niezbędnych zasobów (DOCX, 28.8 KiB)
  • Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę (DOCX, 28 KiB)
  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (PDF, 182.1 KiB)
  • Mapa Gminy (PDF, 2 MiB)
  • Punkty adresowe (PDF, 204.9 KiB)
  • Projekt umowy (PDF, 204.9 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 157.1 KiB)
  • Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (DOCX, 22.5 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (DOCX, 16.3 KiB)
Lp 10
Data ogłoszenia
2020-11-17
Termin składania ofert / wniosków
2020-11-25 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych znajdujących się w budynkach komunalnych w Dubeninkach i budynku Gminnego Centrum Kultury w Dubeninkach
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszsenie o zamówieniu (PDF, 339.7 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 362.4 KiB)
  • Formularz ofertowy (DOC, 47 KiB)
  • Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału (DOCX, 32.5 KiB)
  • Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej (DOCX, 33.9 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotów trzecich (DOCX, 28.9 KiB)
  • Wykaz dostaw lub usług (DOCX, 26.7 KiB)
  • Wykaz części zamówienia podwykonawcy (DOCX, 28.4 KiB)
  • Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę (DOCX, 28 KiB)
  • Umowa olej opałowy - projekt (PDF, 152.1 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 171.9 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (DOCX, 16.2 KiB)
  • Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (DOCX, 25.8 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji