ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Informacja o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 07 października 2021 r. o godz. 14.30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Rozpatrzenie petycji z dnia 05 października 2021r.
3. Zamknięcie posiedzenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-10-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Kondrat
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-10-06 13:08:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-10-06 13:09:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-06 13:09:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
884 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 28 września 2021 r. o godz. 9.00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji:
1.  Otwarcie posiedzenia komisji.
2.  Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
1)  zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2021 – 2028,
2)  zmiany w budżecie Gminy Dubeninki na 2021 r.
3.  Wolne wnioski.
4. Zamknięcie posiedzenia

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Urszula Kinitlewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-09-27 13:08:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-09-27 13:08:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-27 13:08:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1006 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 27.09.2021 r. o godz. 9.30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się XX sesja Rady Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 27.09.2021 r. o godz. 9.30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się XX sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad:
 
  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z XIX sesji.
  4. Przedstawienie informacji na temat ogólnopolskiej akcji „Szlachetna Paczka”.
  5. Informacja Przewodniczącego o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  6. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia dopłaty za wodę pobraną z wodociągów wiejskich na terenie Gminy Dubeninki.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek i zwolnień w podatku od nieruchomości.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
  10. Podjęcie uchwały zmieniającą uchwałę w sprawie wyznaczenia przedstawicieli do Stowarzyszenia Warmińsko-Mazurskich Gmin Pogranicza.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany w budżecie Gminy Dubeninki na 2021 r.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2021 – 2028.
  13. Informacja o złożonych wnioskach radnych i sołectw w sprawie wprowadzenia zadań własnych do projektu budżetu gminy na 2022 r.
  14. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
  15. Zapytania sołtysów.
  16. Zapytania radnych.
  17. Odpowiedzi na zapytania sołtysów radnych.
  18. Wolne wnioski i informacje.
  19. Zamknięcie obrad.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-09-21 11:32:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-09-21 11:33:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-21 11:33:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1061 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 17 września 2021 r. o godz. 9.00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji:
1.  Otwarcie posiedzenia komisji.
2.  Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
1)  ustalenia dopłaty za wodę pobraną z wodociągów wiejskich na terenie Gminy Dubeninki,
2)  zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Dubeninki,
3)  określenia stawek i zwolnień w podatku od nieruchomości,
4)  określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
5)  zmieniająca uchwałę w sprawie wyznaczenia przedstawicieli do Stowarzyszenia Warmińsko-Mazurskich Gmin Pogranicza,
6)  zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2021 – 2028,
7)  zmiany w budżecie Gminy Dubeninki na 2021 r.
3.  Analiza informacji dotyczącej wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2021 r.
4.  Wolne wnioski.
5.  Zamknięcie posiedzenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Truchan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-09-13 14:39:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-09-13 14:39:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-13 14:39:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1101 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Wójta Gminy Dubeninki o rozpoczęciu procedury z udziałem społeczeństwa

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-09-10 10:20:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-09-10 10:22:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-10 10:22:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1124 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dyrektor Zarządu Zlewni w Giżycku informuje

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-08-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewelina Ciesińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-08-23 11:09:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-08-23 11:12:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-08-23 11:12:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1187 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Zastępcze Wojewody Warmińsko Mazurskiego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Artur Chojecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-21 15:21:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-21 15:22:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-21 15:22:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1381 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o nierozstrzygnięciu konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dubeninkach

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informuję, że konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dubeninkach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Dubeninki, został ogłoszony w dniu 10 czerwca 2021r. Zarządzeniem Nr 272/2021 Wójta Gminy Dubeninki.  W ustalonym terminie na złożenie ofert, tj. do 30 czerwca 2021r. nie wpłynęła do tutejszego urzędu żadna oferta kandydata na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dubeninkach. W związku z powyższym konkurs nie został rozstrzygnięty.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-01 12:01:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-01 12:01:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-01 12:01:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1555 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dofinansowanie usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy Dubeninki informuje, że Związek Międzygminny „Gospodarka Komunalna” z siedzibą w Ełku zamierza w imieniu Gminy Dubeninki złożyć wniosek do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, o dofinansowanie zadania w ramach programu priorytetowego „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”. Informacja o programie dostępna jest na stronie internetowej:
 
W związku z powyższym rolnicy z terenu Gminy Dubeninki, zainteresowani usunięciem odpadów pochodzących z działalności rolniczej, takich jak: folia rolnicza, siatka
do owijania balotów, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach, opakowania typu Big Bag,
 mogą składać wnioski do Urzędu Gminy, w terminie do 09.07.2021 r.
Druk wniosku  można pobrać w Urzędzie Gminy, pokój nr 13 lub ze strony internetowej www.dubeninki.pl.
W przypadku otrzymania dofinansowania ZMGK ogłosi przetarg i ustali zasady zbierania, transportu i zagospodarowania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących
z działalności rolniczej. Dofinansowanie do 1 tony odpadów wynosi 500 zł. Różnicę pomiędzy ceną z przetargu, a dofinansowaniem pokrywa wnioskodawca (rolnik).
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Dubeninki, pokój nr 13  w godzinach pracy urzędu tj.: 7.30 -15.30 oraz pod numerem tel. 87 615 85 38.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Sojkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-25 12:14:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-25 12:14:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-25 12:14:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1608 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 30.06.2021 r. o godz. 9.30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się XIX sesja Rady Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 30.06.2021 r. o godz. 9.30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się XIX sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad:
 
  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z XVIII sesji.
  4. Przedstawienie informacji Nadleśnictwa Gołdap na temat likwidacji szkód w uprawach rolnych.
  5. Prezentacja projektu ARTSPAZEN.
  6. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  7. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
  8. Przedstawienie raportu o stanie Gminy Dubeninki w roku 2020.
  9. Debata nad raportem o stanie Gminy Dubeninki w roku 2020.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie wotum zaufania dla Wójta Gminy Dubeninki.
  11. Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dubeninki za 2020 rok.
    1. Przedstawienie uchwały Komisji Rewizyjnej w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Dubeninki za 2020 rok.
    2. Przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Dubeninki sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Dubeninki za rok 2020. 
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2020 rok.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Dubeninki absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2020 rok:
    1. przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dubeninki w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dubeninki z tytułu wykonania budżetu za 2020 rok.
    2. przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dubeninki w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Dubeninki absolutorium za 2020 rok.
  14. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
    1. petycji z dnia 17 kwietnia 2021 r.
    2. udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Gołdapskiemu na zadania związane z organizacją powiatowego publicznego transportu autobusowego,
    3. określenia ceny jednostki paliwa na rok szkolny 2021/2022 w Gminie Dubeninki,
    4. uchwalenia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Dubeninki,
    5. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2021 – 2028,
    6. zmiany w budżecie Gminy Dubeninki na 2021 r.
  15. Przedstawienie oceny zasobów pomocy społecznej na 2020 rok dla Gminy Dubeninki.
  16. Informacja na temat rozpatrzenia wniosku o ustaleniu diet sołtysom.
  17. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
  18. Zapytania sołtysów.
  19. Zapytania radnych.
  20. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
  21. Wolne wnioski i informacje.
  22. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-15 13:07:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-15 13:10:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-16 10:19:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1552 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji