ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dubeninkach informuje, iż w Gminie Dubeninki trwa nabór uzupełniający do programu Teleopieki nad seniorami.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Teleopieka to system przywoławczy działający w domu podopiecznego przez 24 godziny na dobę   i 365 dni w roku. Osoba, która potrzebuje takiej pomocy, zostaje wyposażona w telefon, specjalny wisiorek lub bransoletkę z przyciskiem SOS. W razie zagrożenia i po naciśnięciu przycisku, uruchomione zostaje automatycznie połączenie w trybie głośnomówiącym z centrum monitoringu. Następnie operator zadecyduje o odpowiednim rodzaju interwencji. Taka forma usług opiekuńczych jest alternatywą dla pobytu osób starszych w zakładzie opiekuńczo-pielęgnacyjnym, czy domu pomocy społecznej. Jest to również wsparcie dla rodzin osób mieszkających samotnie.
Nabór uzupełniajacy osób, które zostaną objęte teleopieką - 6 osób. Rekrutacją w naszej gminie zajmuje się Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dubeninkach. Program kierowany jest do osób nie w pełni samodzielnych, których aktywność jest ograniczona do własnego domu z uwagi na podeszły wiek, niepełnosprawność, czy stan zdrowia.
Aby zakwalifikować się do programu należy spełnić następujące warunki:
  • zameldowanie w gminie Dubeninki;
  • wiek powyżej 60 lat;
  • zamieszkiwanie samotne lub przebywanie w domu samemu przez długi okres czasu;
  • posiadanie poprawnie działającej linii telekomunikacyjnej, abonamentu telefonicznego i telefonu stacjonarnego lub komórkowego, bądż na kartę;
  • numer telefonu nie może być zastrzeżony;
  • wypełnienie dokumentów z danymi niezbędnymi do uruchomienia systemu w miejscu zamieszkania podopiecznego.
Zgłoszenia można dokonać osobiście lub za pośrednictwem np.: rodziny, sąsiadów, znajomych, lekarza pierwszego kontaktu, pielęgniarki środowiskowej.
Wszystkie osoby zainteresowane programem lub chcące zgłosić osobę wymagającą tego rodzaju opieki, prosimy o kontakt z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej                         w Dubeninkach, ul. Dębowa 27, tel.:  87 615-81-20, pokoje nr 9-10.
 
Zadanie jest realizowane przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dubeninkach.
Udział w Programie dla seniorów z Gminy Dubeninki jest bezpłatny.
Zadanie jest realizowane przy wsparciu finansowym samorządu województwa warmińsko – mazurskiego

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Romanowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-21 11:16:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-21 11:16:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-01-21 11:16:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1244 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ogłoszenie o trwających zapisach do BŻ

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dubeninkach informuje, iż od stycznia 2020r rozpoczyna zapisy do Podprogramu 2019 w ramach  Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014 – 2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym (FEAD), na podstawie którego osoby potrzebujące otrzymają artykuły spożywcze.
Osoby potrzebujące pomocy żywnościowej proszone są o zgłaszanie się (wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą posiadany dochód) do siedziby GOPS w Dubeninkach w celu wypełnienia wymaganego oświadczenia w terminie do 31 stycznia 2020r.
Pomocą żywnościową w ramach PO PŻ mogą być objęte osoby         i rodziny znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej, spełniające kryteria określone w art. 7 ustawy o pomocy społecznej i których dochód nie przekracza 200% kryterium dochodowego uprawniającego do skorzystania z pomocy społecznej, tj.:
  • dla osoby samotnie gospodarującej – 1402,00 zł (netto)
  • dla osoby w rodzinie  - 1056,00 zł (netto)
 
Kierownik Gminnego Osrodka Pomocy
Społecznej w Dubeninkach
Teresa Romanowska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Romanowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-21 11:14:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-21 11:16:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-01-21 11:16:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1158 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o naborze na stanowisko asystenta rodziny

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dubeninkach ogłasza nabór na stanowisko asystenta rodziny.
Praca asystenta rodziny będzie wykonywana w ramach umowy o pracę – pełny wymiar czasu pracy, w systemie zadaniowym. Przewidywany okres zatrudnienia od 01 marca 2020 r.
Warunki naboru w oparciu o ustawę o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
Na podst. ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej asystentem rodziny może być osoba, która:
1) posiada:
a) obywatelstwo polskie
b) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
d) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
e) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
3) wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, przestępstwo na tle seksualnym lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 
Wymagania pożądane:
1) prawo jazdy i własny samochód,
2) znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych,
2) wysoka kultura osobista,
3) znajomość obsługi komputera,
4) umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym, odporność na stres
5) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
6) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,
7) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, kreatywność,
8) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną,
9) nieposzlakowana opinia.
 
Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:
1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1 ustawy (Plan pracy z rodziną obejmuje zakres realizowanych działań mających na celu przezwyciężenie trudnych sytuacji życiowych, a także zawiera terminy ich realizacji i przewidywane efekty);
2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;
3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;
8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie tej oceny GOPS;
16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
17) realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet i rodzin „Za życiem”;
18) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
19) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
20) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz.U. z 2015, poz. 1390 ze zm.), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną. 
 
Informacje dodatkowe:
1. Asystent rodziny, wykonując czynności w ramach swoich obowiązków, korzysta z ochrony przewidzianej dla funkcjonariuszy publicznych.
2. Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona.
3. Asystent rodziny nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę.
4. Asystent rodziny jest obowiązany do systematycznego podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach oraz samokształcenie.
5. Asystent rodziny prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę.
6. Jednostki administracji rządowej i samorządowej, właściwe organizacje pozarządowe , podmioty i osoby specjalizujące się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny lub podmioty, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną - udzielają asystentowi rodziny odpowiedniej pomocy w wykonywaniu czynności zawodowych.
7. Liczba rodzin, z którymi jeden asystent rodziny może w tym samym czasie prowadzić pracę, jest uzależniona od stopnia trudności wykonywanych zadań, jednak nie może przekroczyć 15.
8. Asystentowi rodziny nie przysługuje zwrot kosztów przejazdu do miejsca wykonywania przez niego usług asystenta rodziny.
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. CV, list motywacyjny - podpisane odręcznie,
2. Kopię dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
3. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
5. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za przestępstwa popełnione umyślnie, przestępstwa na tle seksualnym lub umyślne przestępstwa skarbowe.
6. Oświadczenie kandydata o niekaralności
7. Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona.
8. Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
9. Podpisana klauzula „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z art. 6 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
 
Oferowane stanowisko pracy nie jest stanowiskiem urzędniczym w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursowego.
 
Osoby zainteresowane proszę o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Asystent rodziny" w terminie do 14 lutego 2020 r. do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dubeninkach  lub pocztą na adres : Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dubeninkach, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki .
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (87) 615 81 20 pon.- pt w godz. 7.30 do 15.30.
Dokumenty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie rozmowy zostaną powiadomieni.
 
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie  ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dubeninkach, 19-504 Dubeninki, ul. Dębowa 27, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dubeninkach.
Ponadto administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, kontakt: e-mail:
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie, przechowywane przez okres rekrutacji oraz miesiąc po jej zakończeniu/zatrudnieniu osoby wyłonionej w wyniku naboru lub do momentu odbioru dokumentów przez kandydata po zakończonej rekrutacji, a następnie oferty złożone przez kandydatów i nie odebrane zostaną odesłane.
Państwa dane nie będą przekazywane innym podmiotom.
Mają Państwo prawo do:
prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
Podanie przez Państwa danych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest obligatoryjne, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Nie podanie danych obligatoryjnych skutkuje brakiem rozpatrzenia kandydatury.
 
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dubeninkach
Teresa Romanowska
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Romanowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-21 11:12:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-21 11:16:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-01-21 11:16:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1062 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie w sprawie zawieszenia postępowania dotyczącego rozbudowy drogi nr 651

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wojewoda Warmińsko-Mazurski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-14 14:13:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-14 14:17:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-01-14 14:17:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1147 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 17 stycznia 2020r. o godz. 9:00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji:      
 
1. Otwarcie posiedzenia komisji.     
2. Funkcjonowanie Szkoły Podstawowej w Dubeninkach – dobre i słabe strony.
3. Zamknięcie posiedzenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Irena Zakrzewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-13 09:34:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-13 09:35:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-01-13 09:35:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1107 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jan Miler
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-08 14:44:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-08 14:46:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-01-08 14:46:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1148 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Marszałka Województwa Warmińsko - Mazurskiego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-12-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Gustaw Marek Brzezin
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-12-13 15:07:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-12-13 15:08:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-13 15:08:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1369 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 30 grudnia 2019r. o godz. 9:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się X sesja Rady Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 30 grudnia 2019r. o godz. 9:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się X sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad: 
 
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z IX sesji.
4. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1) szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi,
2) ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat w 2010 roku za kształcenie nauczycieli zatrudnionych w Szkole Podstawowej w Dubeninkach prowadzonej przez Gminę Dubeninki,
3) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2019-2028,
4) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2019r.,    
5) wieloletniej prognozy finansowej gminy Dubeninki na lata 2020-2028,    
6) uchwalenia budżetu gminy Dubeninki na 2020r.:         
a) odczytanie projektu uchwały budżetowej,         
b) odczytanie opinii Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego,
c) odczytanie opinii w sprawie projektu budżetu przez Przewodniczącego Komisji Rozwoju Gospodarczego, Budżetu, Rolnictwa i Ochrony Środowiska,         
d) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej oraz o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego,e) dyskusja nad projektem uchwały budżetowej,         
f) głosowanie nad uchwałą budżetową.    
7) zmiany Statutu Gminy Dubeninki,    
8) zmiany Statutu Sołectwa Białe Jeziorki,    
9) zmiany Statutu Sołectwa Będziszewo,
10) zmiany Statutu Sołectwa Błąkały,
11) zmiany Statutu Sołectwa Błędziszki,
12) zmiany Statutu Sołectwa Budwiecie,
13) zmiany Statutu Sołectwa Cisówek,    
14) zmiany Statutu Sołectwa Czarne,
15) zmiany Statutu Sołectwa Degucie,    
16) zmiany Statutu Sołectwa Dubeninki,
17) zmiany Statutu Sołectwa Kiepojcie,
18) zmiany Statutu Sołectwa Kiekskiejmy,
19) zmiany Statutu Sołectwa Lenkupie,
20) zmiany Statutu Sołectwa Linowo,
21) zmiany Statutu Sołectwa Maciejowięta,    
22) zmiany Statutu Sołectwa Pluszkiejmy,    
23) zmiany Statutu Sołectwa Przerośl Gołdapska,    
24) zmiany Statutu Sołectwa Rogajny,    
25) zmiany Statutu Sołectwa Skajzgiry,    
26) zmiany Statutu Sołectwa Stańczyki,    
27) zmiany Statutu Sołectwa Żabojady,    
28) zmiany Statutu Sołectwa Żytkiejmy.
10.Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
11.Zapytania sołtysów.
12.Odpowiedzi na zapytania sołtysów.
13.Wolne wnioski i informacje.
14.Zamknięcie obrad.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-12-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Irena Zakrzewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-12-13 12:36:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-12-13 14:51:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-13 14:51:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1386 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Wojewody Warmińsko - Mazurskiego w sprawie rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 651

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-12-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Faltynowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-12-12 14:35:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-12-12 14:36:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-13 15:15:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1234 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego, Budżetu, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dubeninki oraz Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 9 grudnia 2019r. o godz. 9:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji: 
 
1. Otwarcie posiedzenia komisji.
2. Przedstawienie projektów uchwał w sprawie:    
1) szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi,    
2) ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat w 2020 roku za kształcenie nauczycieli zatrudnionych w Szkole Podstawowej w Dubeninkach prowadzonej przez Gminę Dubeninki,    
3) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2019-2028,    
4) zmian  w budżecie Gminy Dubeninki na 2019r.    
5) Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2020-2028.
3. Zapoznanie się z projektem budżetu Gminy Dubeninki na 2020r. oraz wypracowaną przez Komisję Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego opinią o projekcie.
4. Wypracowanie przez Komisję Rozwoju Gospodarczego, Budżetu, Rolnictwa i Ochrony Środowiska opinii w sprawie projektu budżetu Gminy Dubeninki na 2020r.
5. Zaopiniowanie przez Komisję Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego projektów  uchwał w sprawie:    
1) szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi,    
2) ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat w 2010 roku za kształcenie nauczycieli zatrudnionych w Szkole Podstawowej w Dubeninkach prowadzonej przez Gminę Dubeninki.
6. Zaopiniowanie przez Komisję Rozwoju Gospodarczego, Budżetu, Rolnictwa i Ochrony Środowiska projektów uchwał w sprawie:    
1) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2019-2028,    
2) zmian  w budżecie Gminy Dubeninki na 2019r.,    
3) Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2020-2028.,    
4) uchwalenia budżetu gminy Dubeninki na 2020r.
7. Sprawy różne.
8. Zamknięcie posiedzenia
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-12-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Irena Zakrzewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-12-05 08:48:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-12-05 08:49:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-05 08:49:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1096 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji