Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty
Szczegóły informacji
Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 21.03.2024 r, o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XL sesja Rady Gminy Dubeninki
Informacja ogłoszona dnia 2024-03-15 12:28:22 przez Paweł Furtan
Akapit nr 1 - brak tytułu
Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXXVIII sesji i XXXIX sesji.
4. Informacja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie na temat działalności.
5. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
7. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dubeninki w 2024 roku,
2) regulaminu wynagradzania i przyznawania dodatków nauczycielom zatrudnionym
w szkole prowadzonej przez Gminę Dubeninki,
3) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia statutów sołectw Gminy Dubeninki,
4) wyboru ławnika do Sądu Rejonowego w Olecku,
a) przedstawienie opinii Zespołu o zgłoszonym kandydacie na ławnika,
b) wybór komisji skrutacyjnej do przeprowadzenia tajnego głosowania,
c) głosowanie i odczytanie protokołu komisji skrutacyjnej.
5) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028,
6) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
8. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
9. Zapytania sołtysów.
10. Zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Zamknięcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXXVIII sesji i XXXIX sesji.
4. Informacja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie na temat działalności.
5. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
7. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dubeninki w 2024 roku,
2) regulaminu wynagradzania i przyznawania dodatków nauczycielom zatrudnionym
w szkole prowadzonej przez Gminę Dubeninki,
3) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia statutów sołectw Gminy Dubeninki,
4) wyboru ławnika do Sądu Rejonowego w Olecku,
a) przedstawienie opinii Zespołu o zgłoszonym kandydacie na ławnika,
b) wybór komisji skrutacyjnej do przeprowadzenia tajnego głosowania,
c) głosowanie i odczytanie protokołu komisji skrutacyjnej.
5) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028,
6) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
8. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
9. Zapytania sołtysów.
10. Zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Zamknięcie obrad.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Rudziewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-15 12:27:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-15 12:28:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-15 12:28:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 691 raz(y) |