Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty
Szczegóły informacji
Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 28.05.2024 r, o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się II sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad
Informacja ogłoszona dnia 2024-05-23 21:27:23 przez Paweł Furtan
Akapit nr 1 - brak tytułu
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z I sesji.
4. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
6. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) przyjęcia Oceny Zasobów Pomocy Społecznej dla Gminy Dubeninki za rok 2023,
2) powołania doraźnej Komisji Statutowej,
3) przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Dubeninki,
4) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028,
5) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
7. Przedstawienie sprawozdania z realizacji Programu współpracy Gminy Dubeninki z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2023.
8. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
9. Zapytania sołtysów.
10. Zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Zamknięcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z I sesji.
4. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
6. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) przyjęcia Oceny Zasobów Pomocy Społecznej dla Gminy Dubeninki za rok 2023,
2) powołania doraźnej Komisji Statutowej,
3) przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Dubeninki,
4) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028,
5) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
7. Przedstawienie sprawozdania z realizacji Programu współpracy Gminy Dubeninki z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2023.
8. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
9. Zapytania sołtysów.
10. Zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Zamknięcie obrad.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Rudziewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-23 21:19:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-23 21:27:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-23 21:27:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 370 raz(y) |