Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu
Wydział: Ewidencja Ludności
Ogłoszono dnia: 2009-10-16 10:51:09
Termin załatwienia
W dniu złożenia wniosku
Osoba kontaktowa
Agnieszka Lisiewska
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy w Dubeninkach, Ewidencja Ludności, pokój Nr 2, 087 615 81 34
Telefon kontaktowy
087 6158134
Adres e-mail
a.lisiewska@dubeninki.pl
Sposób załatwienia
Wydanie zaświadczenia osobie zainteresowanej.
Miejsce odbioru
Urząd Gminy w Dubeninkach, Ewidencja Ludności, pokój Nr 2, 087 615 81 34
Wymagane Dokumenty
-
Wniosek o wydanie zaświadczenia.
-
Dowód osobisty do wglądu.
Czas realizacji
W dniu złożenia wniosku.
Opłaty
Opłatę należy uiścić w kasie Urzędu w godz. od 7:30 do 15:30 lub na konto urzędu 72 933900060050050010230001 BS Olecko.
Tryb odwoławczy
Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia służy zażalenie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie za pośrednictwem Wójta Gminy Dubeninki w terminie 7 dni od daty jego doręczenia.
Uwagi
Podstawa prawna
-
ustawa z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. Nr 87, poz. 960 z 2001 r., z późn. zm.),
-
rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 roku w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. Nr 236, poz. 1999 z 2002 roku),
-
rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 31 sierpnia 1992 roku w sprawie zasad, zakresu i trybu spełniania wojskowego obowiązku meldunkowego oraz uzyskiwania zezwolenia na wyjazd i pobyt za granicę, a także organów właściwych w tych sprawach (Dz. U. Nr 68, poz. 344 z 1992 roku).