Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2025Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2025Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pracownik ds. techniczno-gospodarczych oraz utrzymania dróg
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Dubeninki
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej
Data udostępnienia: 2025-01-27
Ogłoszono dnia: 2025-01-27
Termin składania dokumentów: 2025-02-10 15:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2025
Zlecający: Urząd Gminy Dubeninki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym;
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
6) posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
7) posiada wykształcenie średnie techniczne;
8) znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu:
a) ustawy o pracownikach samorządowych,
b) ustawy o samorządzie gminnym,
c) ustawy o ochronie danych osobowych,
d) ustawy o dostępie do informacji publicznej,
e) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
f) ustawa o drogach publicznych
g) ustawy o gospodarce nieruchomościami,
h) ustawy Prawo budowlane,
i) ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
j) ustawy Prawo zamówień publicznych,
k) ustawa o gospodarce komunalnej,
l) ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
m) ustawa o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych,
n) ustawa prawo wodne,
o) ustawa o ochronie zwierząt, zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt,
p) Statutu Gminy Dubeninki,
q) przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
9) gotowość podjęcia pracy z dniem 01 marca 2025r.
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym;
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
6) posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
7) posiada wykształcenie średnie techniczne;
8) znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu:
a) ustawy o pracownikach samorządowych,
b) ustawy o samorządzie gminnym,
c) ustawy o ochronie danych osobowych,
d) ustawy o dostępie do informacji publicznej,
e) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
f) ustawa o drogach publicznych
g) ustawy o gospodarce nieruchomościami,
h) ustawy Prawo budowlane,
i) ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
j) ustawy Prawo zamówień publicznych,
k) ustawa o gospodarce komunalnej,
l) ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
m) ustawa o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych,
n) ustawa prawo wodne,
o) ustawa o ochronie zwierząt, zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt,
p) Statutu Gminy Dubeninki,
q) przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
9) gotowość podjęcia pracy z dniem 01 marca 2025r.
b. Wymagania dodatkowe:
1. preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (administrowanie i utrzymanie dróg i komunalnych terenów zielonych, gospodarka nieruchomościami, zagospodarowanie przestrzenne, budowlane, geodezja, administracja publiczna lub pokrewne),
2. preferowane wykształcenie o kierunku budownictwo, melioracja, drogi, urządzenia i sieci wod.-kan.
3. bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
4. umiejętność planowania, organizacji pracy, pracy w zespole i kierowania zespołem,
5. umiejętność analitycznego myślenia,
6. przeprowadzanie analiz i prognoz,
7. odpowiedzialność, dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, systematyczność, terminowość, operatywność,
8. odporność na stres,
9. łatwość podejmowania decyzji,
10. łatwość nawiązywania kontaktów,
11. prawo jazdy kat. B,
12. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.
2. preferowane wykształcenie o kierunku budownictwo, melioracja, drogi, urządzenia i sieci wod.-kan.
3. bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
4. umiejętność planowania, organizacji pracy, pracy w zespole i kierowania zespołem,
5. umiejętność analitycznego myślenia,
6. przeprowadzanie analiz i prognoz,
7. odpowiedzialność, dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, systematyczność, terminowość, operatywność,
8. odporność na stres,
9. łatwość podejmowania decyzji,
10. łatwość nawiązywania kontaktów,
11. prawo jazdy kat. B,
12. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Praca w Urzędzie i w terenie w zakresie:
1). Drogownictwo:
a) przygotowanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii dróg powiatowych.
b) przygotowanie opinii w sprawie przebiegu dróg powiatowych.
c) przygotowanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii dróg gminnych i lokalnych.
d) zaliczania drogi do kategorii dróg zakładowych.
e) nadzorowanie budowy, modernizacji i utrzymania dróg gminnych i lokalnych.
f) zarządzanie siecią dróg gminnych i lokalnych.
g) orzekanie o przywróceniu pasa drogi gminnej i lokalnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia.
h) przygotowanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogi gminnej obiektów nie związanych z gospodarką drogową.
i) przygotowanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej.
2). Inwestycje komunalne - pomocy przy realizacji inwestycji prowadzonych w ramach robót publicznych.
3). Prowadzenie targowisk,
4). Zezwolenia na prowadzenie targowisk przez inne podmioty,
5). Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
1). Drogownictwo:
a) przygotowanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii dróg powiatowych.
b) przygotowanie opinii w sprawie przebiegu dróg powiatowych.
c) przygotowanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii dróg gminnych i lokalnych.
d) zaliczania drogi do kategorii dróg zakładowych.
e) nadzorowanie budowy, modernizacji i utrzymania dróg gminnych i lokalnych.
f) zarządzanie siecią dróg gminnych i lokalnych.
g) orzekanie o przywróceniu pasa drogi gminnej i lokalnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia.
h) przygotowanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogi gminnej obiektów nie związanych z gospodarką drogową.
i) przygotowanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej.
2). Inwestycje komunalne - pomocy przy realizacji inwestycji prowadzonych w ramach robót publicznych.
3). Prowadzenie targowisk,
4). Zezwolenia na prowadzenie targowisk przez inne podmioty,
5). Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
1.wykonywanie obowiązków związanych z pełnieniem funkcji nadzoru:
a) prowadzenie i nadzór realizacji spraw bieżących należących do zakresu zadań oraz stosownie do posiadanych kompetencji wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego,
b) nadzór nad kierowcami, operatorami i pracownikami gospodarczymi, w tym wydawanie poleceń związanych z zakresem powierzonych obowiązków, sprawowanie nadzoru nad przebiegiem pracy oraz ocenianie jej wykonanie,
c) podejmowanie decyzji dotyczących wykonywania zadań referatu przy pomocy środków materialnych i podległych pracowników.
2. Wykonywanie zadań określonych dla referatu, a w szczególności:
a) nadzór nad wypełnianiem obowiązków służbowych przez podległych pracowników,
c) opracowywanie na stanowisku projektów niezbędnych zarządzeń, decyzji i wytycznych w zakresie wykonywanych spraw,
d) właściwe przyjmowanie i załatwianie spraw i interesantów.
3. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy,
a) prowadzenie i nadzór realizacji spraw bieżących należących do zakresu zadań oraz stosownie do posiadanych kompetencji wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego,
b) nadzór nad kierowcami, operatorami i pracownikami gospodarczymi, w tym wydawanie poleceń związanych z zakresem powierzonych obowiązków, sprawowanie nadzoru nad przebiegiem pracy oraz ocenianie jej wykonanie,
c) podejmowanie decyzji dotyczących wykonywania zadań referatu przy pomocy środków materialnych i podległych pracowników.
2. Wykonywanie zadań określonych dla referatu, a w szczególności:
a) nadzór nad wypełnianiem obowiązków służbowych przez podległych pracowników,
c) opracowywanie na stanowisku projektów niezbędnych zarządzeń, decyzji i wytycznych w zakresie wykonywanych spraw,
d) właściwe przyjmowanie i załatwianie spraw i interesantów.
3. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) sposób zatrudnienia i wymiar etatu – 1 etat, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
2) planowany termin zatrudnienia – 01 marca 2025r.
3) miejsce świadczenia pracy: budynek Urzędu Gminy Dubeninki, piętrowy, schody, bez windy,
4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
5) wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021r. poz. 1960) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy Dubeninki.
2) planowany termin zatrudnienia – 01 marca 2025r.
3) miejsce świadczenia pracy: budynek Urzędu Gminy Dubeninki, piętrowy, schody, bez windy,
4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
5) wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021r. poz. 1960) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy Dubeninki.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny podpisany własnoręcznie przez kandydata;
2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany własnoręcznie przez kandydata;
3) kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania")*; wypełniony i podpisany;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem);
5) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych*;
7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe* (osoba wybrana do zatrudnienia, przed nawiązaniem stosunku pracy, będzie zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej;
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 530);
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO*.
*Druki oświadczeń są do pobrania na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania").
2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany własnoręcznie przez kandydata;
3) kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania")*; wypełniony i podpisany;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem);
5) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych*;
7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe* (osoba wybrana do zatrudnienia, przed nawiązaniem stosunku pracy, będzie zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej;
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 530);
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO*.
*Druki oświadczeń są do pobrania na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania").
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2025-02-10 15:00:00
b. Sposób:
1) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 10.02.2025r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Dubeninki),
2) na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: imię i nazwisko oraz adres zwrotny kandydata, a także klauzulę „NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE – Pracownik ds. techniczno-gospodarczych oraz utrzymania dróg w Referacie INFRASTRUKTURY I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ”,
3) dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym terminie zostaną odesłane bez otwierania.
2) na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: imię i nazwisko oraz adres zwrotny kandydata, a także klauzulę „NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE – Pracownik ds. techniczno-gospodarczych oraz utrzymania dróg w Referacie INFRASTRUKTURY I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ”,
3) dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym terminie zostaną odesłane bez otwierania.
c. Miejsce:
dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki
VII. Informacje dodatkowe:
1) postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Dubeninki. Tryb pracy Komisji określa „Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych”, z którym można zapoznać się w Urzędzie Gminy Dubeninki przy ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać u Sekretarza gminy Pani Ewy Bogdanowicz-Kordjak pod numerem telefonu 87 615-81-37,
2) złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie (testu i) rozmowy kwalifikacyjnej,
3) informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po zatrudnieniu wybranego kandydata albo zakończeniu procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń przez okres trzech miesięcy,
4) dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do II etapu będą odsyłane lub można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki,
5) zgodnie z art.16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 530), w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowa o pracę na czas nieokreślony zostanie poprzedzona umową na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
2) złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie (testu i) rozmowy kwalifikacyjnej,
3) informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po zatrudnieniu wybranego kandydata albo zakończeniu procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń przez okres trzech miesięcy,
4) dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do II etapu będą odsyłane lub można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki,
5) zgodnie z art.16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 530), w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowa o pracę na czas nieokreślony zostanie poprzedzona umową na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
KLAUZULA INFORMACYJNA PRZY NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. obowiązującego od dnia 25 maja 2018 (RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dubeninki, z siedzibą przy ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki, e-mail: sekretariat@dubeninki.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@dubeninki.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (naboru na stanowisko urzędnicze).
4. Podane dane będą przetwarzane na podstawie:
1. art. 6 ust. 1 lit c RODO - w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, tj. Ustawa z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej, Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
2. art. 9 ust. 2 lit. a RODO - Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
5. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
6. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
2. w przypadku spełnienia wymagań formalnych naboru, Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu,
3. jeśli Pani/Pana kandydatura zostanie uznana za najlepszą w procesie naboru, Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie.
9. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. obowiązującego od dnia 25 maja 2018 (RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dubeninki, z siedzibą przy ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki, e-mail: sekretariat@dubeninki.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@dubeninki.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (naboru na stanowisko urzędnicze).
4. Podane dane będą przetwarzane na podstawie:
1. art. 6 ust. 1 lit c RODO - w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, tj. Ustawa z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej, Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
2. art. 9 ust. 2 lit. a RODO - Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
5. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
6. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
2. w przypadku spełnienia wymagań formalnych naboru, Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu,
3. jeśli Pani/Pana kandydatura zostanie uznana za najlepszą w procesie naboru, Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie.
9. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.