Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Pracownik ds. techniczno-gospodarczych oraz utrzymania dróg

Miejsce pracy: Dubeninki

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej

Data udostępnienia: 2025-01-27

Ogłoszono dnia: 2025-01-27

Termin składania dokumentów: 2025-02-10 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2025

Zlecający: Urząd Gminy Dubeninki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
    1) obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
    2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
    3) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym;
    5) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
    6) posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
    7) posiada wykształcenie średnie techniczne;
    8) znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu:
        a) ustawy o pracownikach samorządowych,
        b) ustawy o samorządzie gminnym,
        c) ustawy o ochronie danych osobowych,
        d) ustawy o dostępie do informacji publicznej,
        e) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
        f) ustawa o drogach publicznych
        g) ustawy o gospodarce nieruchomościami,
        h) ustawy Prawo budowlane,
        i) ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
        j) ustawy Prawo zamówień publicznych,
        k) ustawa o gospodarce komunalnej,
        l) ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
        m) ustawa o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych,
        n) ustawa prawo wodne,
        o) ustawa o ochronie zwierząt, zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt,
        p) Statutu Gminy Dubeninki,
        q) przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
    9) gotowość podjęcia pracy z dniem 01 marca 2025r.
b. Wymagania dodatkowe:
                1. preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (administrowanie i utrzymanie dróg i komunalnych terenów zielonych, gospodarka nieruchomościami, zagospodarowanie przestrzenne, budowlane, geodezja, administracja publiczna lub pokrewne),
                2. preferowane wykształcenie o kierunku budownictwo, melioracja, drogi, urządzenia i sieci wod.-kan.
                3. bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
                4. umiejętność planowania, organizacji pracy, pracy w zespole i kierowania zespołem,
                5. umiejętność analitycznego myślenia,
                6. przeprowadzanie analiz i prognoz,
                7. odpowiedzialność, dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, systematyczność, terminowość, operatywność,
                8. odporność na stres,
                9. łatwość podejmowania decyzji,
                10. łatwość nawiązywania kontaktów,
                11.  prawo jazdy kat. B,
                12. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Praca w Urzędzie i w terenie w zakresie:
1). Drogownictwo:
    a) przygotowanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii dróg powiatowych.
    b) przygotowanie opinii w sprawie przebiegu dróg powiatowych.
    c) przygotowanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii dróg gminnych i lokalnych.
    d) zaliczania drogi do kategorii dróg zakładowych.
    e) nadzorowanie budowy, modernizacji i utrzymania dróg gminnych i lokalnych.
    f) zarządzanie siecią dróg gminnych i lokalnych.
    g) orzekanie o przywróceniu pasa drogi gminnej i lokalnej do stanu poprzedniego w razie  jego naruszenia.
    h) przygotowanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogi gminnej obiektów nie związanych z gospodarką drogową.
    i) przygotowanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej.
2). Inwestycje komunalne - pomocy przy realizacji inwestycji prowadzonych w ramach robót publicznych.
3). Prowadzenie targowisk,
4). Zezwolenia na prowadzenie targowisk przez inne podmioty,
5). Wykonywanie innych czynności zleconych przez  przełożonych.
 
1.wykonywanie obowiązków związanych z pełnieniem funkcji nadzoru:
a) prowadzenie i nadzór realizacji spraw bieżących należących do zakresu zadań oraz stosownie do posiadanych kompetencji wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego,
b) nadzór nad kierowcami, operatorami i pracownikami gospodarczymi, w tym wydawanie poleceń związanych z zakresem powierzonych obowiązków, sprawowanie nadzoru nad przebiegiem pracy oraz ocenianie jej wykonanie,
c) podejmowanie decyzji dotyczących wykonywania zadań referatu przy pomocy środków materialnych i podległych pracowników.
2. Wykonywanie zadań określonych dla referatu, a w szczególności:
a) nadzór nad wypełnianiem obowiązków służbowych przez podległych  pracowników,
c) opracowywanie na stanowisku projektów niezbędnych zarządzeń, decyzji i wytycznych w zakresie wykonywanych spraw,
d) właściwe przyjmowanie i załatwianie spraw i interesantów.
3. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy,

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

    1) sposób zatrudnienia i wymiar etatu – 1 etat, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
    2) planowany termin zatrudnienia – 01 marca 2025r.
    3) miejsce świadczenia pracy: budynek Urzędu Gminy Dubeninki, piętrowy, schody, bez windy,
    4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
    5) wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021r. poz. 1960) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy Dubeninki.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

    1) list motywacyjny podpisany własnoręcznie przez kandydata;
    2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany własnoręcznie przez kandydata;
    3) kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania")*; wypełniony i podpisany;
    4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem);
    5) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
    6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych*;
    7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe* (osoba wybrana do zatrudnienia, przed nawiązaniem stosunku pracy, będzie zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej;
    8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 530);
    9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO*.
*Druki oświadczeń są do pobrania na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania").

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2025-02-10 15:00:00
b. Sposób:
        1) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 10.02.2025r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Dubeninki),
        2) na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: imię i nazwisko oraz adres zwrotny kandydata, a także klauzulę „NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE – Pracownik ds. techniczno-gospodarczych oraz utrzymania dróg w Referacie INFRASTRUKTURY I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ”,
        3) dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym terminie zostaną odesłane bez otwierania.
c. Miejsce:
dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki

VII. Informacje dodatkowe:

        1) postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Dubeninki. Tryb pracy Komisji określa „Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych”, z którym można zapoznać się w Urzędzie Gminy Dubeninki przy ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać u Sekretarza gminy Pani Ewy Bogdanowicz-Kordjak pod numerem telefonu 87 615-81-37,
        2) złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie (testu i) rozmowy kwalifikacyjnej,
        3) informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po zatrudnieniu wybranego kandydata albo zakończeniu procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń przez okres trzech miesięcy,
        4) dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do II etapu będą odsyłane lub można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki,
        5) zgodnie z art.16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 530), w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowa o pracę na czas nieokreślony zostanie poprzedzona umową na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA PRZY NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. obowiązującego od dnia 25 maja 2018 (RODO) informujemy, że:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dubeninki, z siedzibą przy ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki, e-mail: sekretariat@dubeninki.pl
    2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@dubeninki.pl.
    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (naboru na stanowisko urzędnicze).
    4. Podane dane będą przetwarzane na podstawie:
        1. art. 6 ust. 1 lit c RODO - w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, tj. Ustawa z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej, Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
        2. art. 9 ust. 2 lit. a RODO - Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
    5. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
    6. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
        1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
        2. w przypadku spełnienia wymagań formalnych naboru, Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu,
        3. jeśli Pani/Pana kandydatura zostanie uznana za najlepszą w procesie naboru, Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
    7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
    8. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie.
    9. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-01-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Balczun
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-01-27 19:13:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-01-27 19:29:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-01-27 19:33:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
292 raz(y)