Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Dubeninki
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansów
Data udostępnienia: 2020-09-08
Ogłoszono dnia: 2020-09-08
Termin składania dokumentów: 2020-09-21 15:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2020
Zlecający: Urząd Gminy Dubeninki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- posiada wykształcenie średnie z co najmniej 3 letnim stażem pracy,
- znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu:
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o podatku rolnym,
- znajomość przepisów ustawy o podatku leśnym,
- znajomość przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- znajomość przepisów ustawy o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
- znajomość przepisów ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
- znajomość przepisów ustawy ordynacja podatkowa.
- znajomość regulacji prawnych z zakresu płac,
- rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- Statutu Gminy Dubeninki,
- przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
- gotowość podjęcia pracy z dniem 01.11.2020r.
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia lub administracja,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
- umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy i samodzielnego wykonywania zadań oraz umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz przeprowadzania analiz,
- odpowiedzialność, dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, systematyczność, terminowość, operatywność,
- odporność na stres,
- łatwość podejmowania decyzji,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Podatki i opłaty lokalne:
1) wymiar podatku od nieruchomości,
2) wymiar podatku rolnego,
3) wymiar podatku leśnego,
4) aktualizacja danych i opłat u podatników od ww. podatków,
5) przygotowywanie decyzji w przedmiocie zwolnień, rozkładania na raty, odraczania i umarzania należności pieniężnych w ramach przyznanych uprawnień,
6) wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym,
9) załatwianie podań w sprawie ulg inwestycyjnych,
7) wykonywanie obowiązków sprawozdawczych przewidzianych prawem,
8) przygotowywanie Wójtowi informacji, projektów uchwał, zarządzeń, pism, opinii i innych dokumentów związanych z wykonywaniem obowiązków i uprawnień na stanowisku pracy,
9) przygotowywanie i aktualizowanie informacji dotyczących spraw załatwianych na zajmowanym stanowisku, które podlegają umieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej,
10) przyjmowanie, sprawdzanie i ewidencja wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
11) naliczanie i przygotowywanie decyzji i postanowień w sprawach zwrotu podatku akcyzowanego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
12) sporządzanie sprawozdań dotyczących zwrotu podatku akcyzowanego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
Płace:
- sporządzanie list płac,
- prowadzenie kart zasiłkowych,
- sporządzanie informacji dla pracowników o wysokości dochodów rocznych oraz sporządzanie rocznych deklaracji związanych z opłacanymi podatkami przez urząd,
- prowadzenie programu ZUS – Płatnik.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – 1 etat, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
- planowany termin zatrudnienia – 01.11.2020r.
- miejsce świadczenia pracy: budynek Urzędu Gminy Dubeninki, piętrowy, schody, bez windy;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018r. poz. 936) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy Dubeninki.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
niższy niż 6 %
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany własnoręcznie przez kandydata;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany własnoręcznie przez kandydata
- kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania”)* wypełniony i podpisany;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych*;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe* (osoba wybrana do zatrudnienia, przed nawiązaniem stosunku pracy, będzie zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na w/w stanowisku*;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1282);
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO*.
*Druki oświadczeń są do pobrania na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania").
Niepodpisanie dokumentów lub niepoświadczenie przez kandydata dokumentów za zgodność z oryginałem spowoduje odrzucenie oferty.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-09-21 15:00:00
b. Sposób:
- wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 21.09.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Dubeninki),
- na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: imię i nazwisko oraz adres zwrotny kandydata, a także klauzulę „NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE – PODINSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKÓW W REFERACIE FINANSÓW”,
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym terminie zostaną odesłane bez otwierania.
c. Miejsce:
wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 21.09.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Dubeninki)
VII. Informacje dodatkowe:
- postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Dubeninki. Tryb pracy Komisji określa „Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych”, z którym można zapoznać się w Urzędzie Gminy Dubeninki przy ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać u z-cy wójta gminy Pana Stanisława Kosińskiego pod numerem telefonu 87 615-81-37,
- złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń urzędu gminy. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej,
- informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po zatrudnieniu wybranego kandydata albo zakończeniu procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń przez okres trzech miesięcy,
- dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do II etapu będą odsyłane lub można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki,
- zgodnie z art.16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1282), w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowa o pracę na czas nieokreślony zostanie poprzedzona umową na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-09-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Zieliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-09-08 09:56:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-09-08 10:01:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-10-07 10:47:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2439 raz(y) |