Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dubeninki: Świadczenie usług dostępu do internetu dla 30 użytkownikówDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dubeninki: Świadczenie usług dostępu do internetu dla 30 użytkownikówSzczegóły informacji
Dubeninki: Świadczenie usług dostępu do internetu dla 30 użytkowników
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Dubeninki
Finansowanie: Środki UE
Nr UZP: 63880-2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-03-16 10:45:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-03-16 11:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Dubeninki ul. H. Mereckiego 27 pokój nr 6
Ogłoszono dnia: 2010-03-08 przez Urząd Gminy Dubeninki
Treść:
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubeninki.pl
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 30 gospodarstw domowych na terenie Gminy Dubeninki wraz z dostarczeniem urządzeń służących do uruchomienia usługi. 2. Zamówienie jest częścią Projektu Cyfrowe okno na świat - szerokopasmowy Internet dla mieszkańców Gminy Dubeninki. Świadczenie usług dostępu do internetu dla 30 użytkowników w ramach projektu Cyfrowe okno na świat - szerokopasmowy Internet dla mieszkańców Gminy Dubeninki realizowanego w oparciu o pomoc finansową Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. 3. Download - minimum 512 kb/s, Upload - minimum 128 kb/s 4. Wykonawca zapewni interfejsy, oraz przewody połączeniowe, zapewniające podłączenie do zestawu komputerowego, i uzyskanie za ich pomocą deklarowanej przepustowości. 5. Stały dostęp 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu. 6. Dopuszcza się miesięczny limit transmisji danych nie mniejszy niż 2,5Gb. 7. Instalacja w miejscu docelowym, uruchomienie połączenia, skonfigurowanie zestawu komputerowego do korzystania z internetu..
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku-
Oświadczenie o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dubeninki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dubeninki, ul. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Urząd Gminy Dubeninki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-03-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Urząd Gminy Dubeninki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-03-08 23:03:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-03-08 23:32:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-03-29 15:24:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4022 raz(y) |