ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 21.03.2024 r, o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XL sesja Rady Gminy Dubeninki

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-03-15 12:28:22 przez Paweł Furtan

Akapit nr - brak tytułu

Porządek obrad:
 
1.    Otwarcie obrad.
2.    Przedstawienie porządku obrad.
3.    Przyjęcie protokołu z XXXVIII sesji i XXXIX sesji.
4.    Informacja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie na temat działalności.
5.    Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.    Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
7.    Podjęcie uchwał w sprawie:
1)    programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt  na terenie Gminy Dubeninki w 2024 roku,
2)    regulaminu wynagradzania i przyznawania dodatków nauczycielom zatrudnionym
w szkole prowadzonej przez Gminę Dubeninki,
3)    zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia statutów sołectw Gminy Dubeninki,
4)    wyboru ławnika do Sądu Rejonowego w Olecku,
a) przedstawienie opinii Zespołu o zgłoszonym kandydacie na ławnika,
b) wybór komisji skrutacyjnej do przeprowadzenia tajnego głosowania,
c) głosowanie i odczytanie protokołu komisji skrutacyjnej.
5)    zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028,
6)    zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
8.    Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
9.    Zapytania sołtysów.
10.    Zapytania radnych.
11.    Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
12.    Wolne wnioski i informacje.
13.    Zamknięcie obrad.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony