ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o obradach XXV sesji Rady Gminy Dubeninki w dniu 28.09.2017r.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-09-21 13:49:44 przez Paweł Furtan

Akapit nr - brak tytułu

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 28 września 2017r. o godz. 9.30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się XXV Zwyczajna Sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad: 
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXIV sesji.
4. Interpelacje i wnioski radnych i sołtysów.
5. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
7. Informacja Starostwa Powiatowego w Gołdapi na temat zawiadomienia o wszczęciu postępowania w sprawie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Dubeninki.
8. Zapoznanie się z aktualną sytuacją dotyczącą zaopatrzenia w wodę mieszkańców gminy-informacja Optimy Sp. z o.o. w Olecku.
9. Podjęcie uchwały w sprawie przedłużenia obowiązywania taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę z wodociągów gminnych.
10.Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia dopłaty za wodę pobraną z wodociągów wiejskich na terenie Gminy Dubeninki.
11.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2017- 2028.
12.Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2017r.
13.Podjęcie uchwały w sprawie dopuszczenia zapłaty podatków i opłat stanowiących dochody budżetu Gminy Dubeninki instrumentem płatniczym.
14.Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Dubeninki na lata 2017- 2020 z perspektywą na lata 2021 – 2024.
15.Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji stałych Rady Gminy na rok 2017.
16.Zapoznanie się ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2017r.
17.Informacja o złożonych wnioskach radnych i sołectw w sprawie wprowadzenia zadań własnych do projektu budżetu gminy na 2018r.
18.Sprawy różne.
19.Odpowiedzi na interpelacje i wnioski.
20.Zamknięcie obrad. 
 
Przewodniczący Rady Gminy 
Stanisław Rudziewicz
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony