ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zarządzenie Zastępcze Wojewody Warmińsko Mazurskiego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Artur Chojecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-21 15:21:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-21 15:22:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-21 15:22:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1430 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o nierozstrzygnięciu konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dubeninkach

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informuję, że konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dubeninkach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Dubeninki, został ogłoszony w dniu 10 czerwca 2021r. Zarządzeniem Nr 272/2021 Wójta Gminy Dubeninki.  W ustalonym terminie na złożenie ofert, tj. do 30 czerwca 2021r. nie wpłynęła do tutejszego urzędu żadna oferta kandydata na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dubeninkach. W związku z powyższym konkurs nie został rozstrzygnięty.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-01 12:01:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-01 12:01:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-01 12:01:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1603 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dofinansowanie usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy Dubeninki informuje, że Związek Międzygminny „Gospodarka Komunalna” z siedzibą w Ełku zamierza w imieniu Gminy Dubeninki złożyć wniosek do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, o dofinansowanie zadania w ramach programu priorytetowego „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”. Informacja o programie dostępna jest na stronie internetowej:
 
W związku z powyższym rolnicy z terenu Gminy Dubeninki, zainteresowani usunięciem odpadów pochodzących z działalności rolniczej, takich jak: folia rolnicza, siatka
do owijania balotów, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach, opakowania typu Big Bag,
 mogą składać wnioski do Urzędu Gminy, w terminie do 09.07.2021 r.
Druk wniosku  można pobrać w Urzędzie Gminy, pokój nr 13 lub ze strony internetowej www.dubeninki.pl.
W przypadku otrzymania dofinansowania ZMGK ogłosi przetarg i ustali zasady zbierania, transportu i zagospodarowania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących
z działalności rolniczej. Dofinansowanie do 1 tony odpadów wynosi 500 zł. Różnicę pomiędzy ceną z przetargu, a dofinansowaniem pokrywa wnioskodawca (rolnik).
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Dubeninki, pokój nr 13  w godzinach pracy urzędu tj.: 7.30 -15.30 oraz pod numerem tel. 87 615 85 38.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Sojkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-25 12:14:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-25 12:14:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-25 12:14:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1653 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 30.06.2021 r. o godz. 9.30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się XIX sesja Rady Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 30.06.2021 r. o godz. 9.30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się XIX sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad:
 
  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z XVIII sesji.
  4. Przedstawienie informacji Nadleśnictwa Gołdap na temat likwidacji szkód w uprawach rolnych.
  5. Prezentacja projektu ARTSPAZEN.
  6. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  7. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
  8. Przedstawienie raportu o stanie Gminy Dubeninki w roku 2020.
  9. Debata nad raportem o stanie Gminy Dubeninki w roku 2020.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie wotum zaufania dla Wójta Gminy Dubeninki.
  11. Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dubeninki za 2020 rok.
    1. Przedstawienie uchwały Komisji Rewizyjnej w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Dubeninki za 2020 rok.
    2. Przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Dubeninki sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Dubeninki za rok 2020. 
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2020 rok.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Dubeninki absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2020 rok:
    1. przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dubeninki w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dubeninki z tytułu wykonania budżetu za 2020 rok.
    2. przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dubeninki w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Dubeninki absolutorium za 2020 rok.
  14. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
    1. petycji z dnia 17 kwietnia 2021 r.
    2. udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Gołdapskiemu na zadania związane z organizacją powiatowego publicznego transportu autobusowego,
    3. określenia ceny jednostki paliwa na rok szkolny 2021/2022 w Gminie Dubeninki,
    4. uchwalenia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Dubeninki,
    5. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2021 – 2028,
    6. zmiany w budżecie Gminy Dubeninki na 2021 r.
  15. Przedstawienie oceny zasobów pomocy społecznej na 2020 rok dla Gminy Dubeninki.
  16. Informacja na temat rozpatrzenia wniosku o ustaleniu diet sołtysom.
  17. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
  18. Zapytania sołtysów.
  19. Zapytania radnych.
  20. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
  21. Wolne wnioski i informacje.
  22. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-15 13:07:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-15 13:10:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-16 10:19:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1593 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

WÓJT GMINY DUBENINKI ZAPRASZA NA SPOTKANIE INFORMACYJNE W SPRAWIE PROGRAMU „CZYSTE POWIETRZE” (DOFINANSOWANIE DO WYMIANY ŹRÓDEŁ CIEPŁA I TERMOMODERNIZACJI)

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szanowni Państwo,
25 maja 2021 roku Gmina Dubeninki zawarła porozumienie z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, dotyczące realizacji programu „Czyste Powietrze”, którego celem jest poprawa jakości powietrza oraz zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych.
W ramach programu właściciele budynków na terenie Gminy Dubeninki mogą otrzymać dofinansowanie (w wysokości 30% - 75% poniesionych kosztów) na wymianę starych pieców i poprawę efektywności energetycznej  jednorodzinnych budynków mieszkalnych.
W związku z powyższym Gmina Dubeninki organizuje spotkanie informacyjne   dotyczące programu „Czyste Powietrze”, które  odbędzie się  23 czerwca (środa) o godzinie 10.00 w Remizie strażackiej w Dubeninkach.
Celem spotkania jest omówienie zagadnień dotyczących programu „Czyste Powietrze”.
Poniżej szczegółowe informacje na temat programu „Czyste Powietrze”:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-14 15:08:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-14 15:08:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-14 15:10:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1470 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o konkursie na Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dubeninkach

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-10 17:26:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-10 17:28:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-10 17:28:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1381 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 10 czerwca 2021 r. o godz. 9.00 Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji:
  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Zapoznanie się z raportem o stanie Gminy Dubeninki w roku 2020.
  3. Przedstawienie i zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie
    1. Rozpatrzenia petycji z dnia 17 kwietnia 2021 r.
    2. w sprawie określenia ceny jednostki paliwa na rok szkolny 2021/2022 w Gminie Dubeninki,
    3. uchwalenia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Dubeninki,
    4. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2021 – 2028,
    5. zmiany w budżecie Gminy Dubeninki na 2021 r.
  4. Ocena wykonania budżetu Gminy Dubeninki za 2020 r.
  5. Rozpatrzenie wniosku o ustaleniu diet sołtysom.
  6. Wolne wnioski.
  7. Zamknięcie posiedzenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Truchan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-07 14:51:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-07 14:52:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-07 14:52:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1372 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 10 czerwca 2021 r. o godz. 8.30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Rozpatrzenie petycji z dnia 17 kwietnia 2021r.
3. Zamknięcie posiedzenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Truchan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-07 14:50:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-07 14:50:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-07 14:50:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1297 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Inwentaryzacja Wyrobów Zawierających Azbest

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy Dubeninki informuje, że do 15.10.2021 r. na terenie gminy Dubeninki przeprowadzana będzie inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest (eternit). Spis z natury dotyczyć będzie pokryć dachowych budynków wykonanych z płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich oraz płyt zgromadzonych na posesjach. Wykonawcą zadania będzie firma Urbanika Agata Czajka Korowska, Jan Komorowski. W związku z powyższym właściciele oraz zarządcy nieruchomości proszeni są o udzielanie pomocy przedstawicielom firmy wykonującym ww. inwentaryzację i przekazywanie informacji o wyrobach azbestowych znajdujących się na posesjach.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-27 09:43:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-27 09:43:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-27 09:43:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1357 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 04 maja 2021 r. o godz. 9:00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji:
 
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2020 r., sprawozdania   finansowego, zapoznanie się z informacją o stanie mienia komunalnego, zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie o przedłożonym przez Wójta Gminy Dubeninki sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Dubeninki za rok 2020.
3. Opracowanie stanowiska Komisji Rewizyjnej w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2020 r. i wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dubeninki za 2020 r.
4. Zamknięcie posiedzenia.
 
W związku z obecną sytuacją dotyczącą panującej pandemii COVID – 19 oraz informacjach o narastających przypadkach zakażenia na terenie Powiatu Gołdapskiego, apelujemy do osób, których uczestnictwo w  posiedzeniu komisji nie jest konieczne (innych niż radni Rady Gminy Dubeninki) o rozważeniu możliwości powstrzymania się od uczestnictwa w posiedzeniu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-04-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Truchan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-04-30 08:58:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-04-30 08:58:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-04-30 08:58:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1423 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji