ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Obwieszczenie Pro EGO 2014-2020 i projektu POOŚ oraz formularz konsultacyjny

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zwracam się z prośbą o wsparcie konsultacji społecznych Stowarzyszenia EGO Kraina Bociana dotyczących projektu „Pro EGO 2014-2020 - Programu interwencji samorządów terytorialnych w celu zmiany społeczno-gospodarczej i interwencji obszaru funkcjonalnego Subregionu EGO położonego we wschodniej części województwa warmińsko-mazurskiego” wraz z „Prognozą oddziaływania na środowisko dla projektu Pro EGO 2014-2020 - Programu interwencji samorządów terytorialnych w celu zmiany społeczno-gospodarczej i interwencji obszaru funkcjonalnego Subregionu EGO położonego we wschodniej części województwa warmińsko-mazurskiego".

Planowane terminy, formy i przebieg konsultacji:
  1. Konsultacje potrwają od 18 grudnia 2015 r. do 26 stycznia 2016 r.
  2. Uwagi można składać w formie pisemnej pocztą tradycyjną na adres siedziby Stowarzyszenia EGO Kraina Bociana, ul. Małeckich 3/28, 19-300 Ełk lub e-mailowo: .
  3. Umieszczenie informacji o konsultacjach społecznych wyżej wymienionych dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku pod linkiem: http://bip.elk.warmia.mazury.pl/251/Ogloszenia_i_komunikaty/
  4. Wyłożenie do wglądu konsultowanych dokumentów w siedzibie Stowarzyszenia EGO Kraina Bociana w Ełku przy ul. Małeckich 3/28 w terminie konsultacji od poniedziałku do czwartku w godzinach 10.00-15.00.
  5. Organizacja spotkań konsultacyjnych w trzech miastach subregionu dla zainteresowanych z obszaru poszczególnych powiatów (gołdapski, olecki i ełcki) z udziałem eksperta z firmy-wykonawcy Prognozy do Pro EGO:
  6. GOŁDAP: 14 stycznia 2016 r. (czwartek), godz.: 10.00-12.00;
    Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14;
  7. OLECKO, 14 stycznia 2016 r. (czwartek), godz.: 13.30.-15.30,
    Starostwo Powiatowe w Olecku, ul. Kolejowa 32;
  8. EŁK, 15 stycznia 2016 r. (piątek), godz.: 10.00-12.00,
    Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Andrukiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-12-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Andrukiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-12-23 10:12:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-12-23 10:15:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-23 11:15:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3415 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o obradach X Sesji Rady Gminy Dubeninki w dniu 29.12.2015r

Akapit nr 1 - brak tytułu

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 29 grudnia 2015r o godz. 930 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się X Zwyczajna Sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad:
1.  Otwarcie obrad
2.  Przedstawienie porządku obrad
3.  Przyjęcie protokołu z IX sesji
4.  Interpelacje i wnioski radnych i sołtysów
5.  Informacja Optimy Sp. z o.o w Olecku na temat działalności dotyczącej zbiorowego zaopatrzenia w wodę z wodociągów gminnych na terenie gminy Dubeninki
6.  Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych  w okresie międzysesyjnym
7.  Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2015-2023
9.  Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2015 r
10.Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2016-2023
11.Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy Dubeninki na 2016r    
1) odczytanie projektu uchwały budżetowej    
2) odczytanie opinii poszczególnych komisji Rady    
3) odczytanie opinii w sprawie projektu budżetu przedstawionej przez Przewodniczącego Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu    
4) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej    
5) dyskusja nad projektem uchwały budżetowej    
6) głosowanie nad uchwałą budżetową
12.Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu; Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego; Komisji Zdrowia, Oświaty i Kultury za 2015r
13.Sprawozdanie z działalności Rady Gminy Dubeninki za 2015r
14.Sprawy różne
15.Odpowiedzi na interpelacje i wnioski
16.Zamknięcie obrad 
  
Przewodniczący Rady Gminy 
Stanisław Rudziewicz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Irena Zakrzewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-12-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-12-15 08:26:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-12-15 08:28:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-15 09:28:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3473 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyłożenie do publicznego wglądu prognozy oddziaływania na środowisko Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dubeninki, dnia 07.12.2015 r.
 
WYŁOŻENIE DO PUBLICZNEGO WGLĄDU
PROGNOZY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO
PLANU GOSPODARKI NISKOEMISYJNEJ DLA GMINY DUBENINKI
 
Na podstawie art. 19 ust 6 ustawy Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2012, poz.1059 z późń. zm.) informujemy, że wyłożono do publicznego wglądu
 
„Prognozę oddziaływania na środowisko
Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Dubeninki”
 
Prognoza oddziaływania na środowisko Planu gospodarki niskoemisyjnej wyłożona została do wglądu na okres 21 dni (tj. do dnia 28.12.2015 r) w Urzędzie Gminy, ul. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki, pokój 5 w godz. 730 - 1530 , oraz na stronie urzędu : www.dubeninki.pl
 
Osoby i jednostki organizacyjne zainteresowane projektem pn. „Prognoza oddziaływania na środowisko Planu gospodarki niskoemisyjnej” mają prawo składać wnioski, zastrzeżenia i uwagi do projektu.
 
Uwagi, wnioski, zastrzeżenia należy składać na piśmie do Wójta Gminy Dubeninki na adres:
Urząd Gminy, ul. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki w terminie do dnia 12.01.2016 r.
 
 
Wójt Gminy Dubeninki
Ryszard Zieliński
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Goljanek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-12-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-12-06 18:40:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-12-06 18:43:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-06 19:44:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3500 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu w dniu 09.12.2015r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uprzejmie proszę o wzięcie udziału w  posiedzeniu Komisji Rozwoju, Gospodarczego i Budżetu  Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 09 grudnia 2015r  o godz. 900   w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach
 
Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia komisji.
2. Zapoznanie się z opiniami Komisji stałych Rady Gminy w sprawie projektu budżetu gminy na 2016r, zajęcie stanowiska  i wypracowanie opinii zbiorczej.
3. Zapoznanie się z informacja z wykonania remontów budynków mieszkalnych, dróg gminnych, szkół oraz innych nieruchomości gminnych za 2015r.
4. Zapoznanie z projektem sprawozdania z działalności Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu za 2015r.
5. Opracowanie projektu planu pracy Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu na 2016r
6. Sprawy różne
7. Zamknięcie posiedzenia
 
Niniejsze pismo stanowi podstawę  dla pracodawcy do zwolnienia z pracy zawodowej w celu umożliwienia radnemu brania udziału w pracach organów gminy art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r (Dz. U. z 2015r poz. 1515).
Przewodnicząca Komisji
Rozwoju Gospodarczego i Budżetu
Marianna Gąglewska


 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Irena Zakrzewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-12-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Irena Zakrzewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-12-01 13:31:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-12-01 13:32:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-01 14:32:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3120 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rolnictwa i Oświaty w dniu 04.12.2015r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uprzejmie proszę o wzięcie udziału  posiedzeniu Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 04 grudnia 2015r o godz. 900 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach
Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia komisji
2. Wybór przewodniczącego posiedzenia
3. Zapoznanie się z projektem budżetu gminy na 2016r i przedstawienie na piśmie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu opinii o projekcie
4. Sprawy różne
5. Zamknięcie posiedzenia 
Niniejsze pismo stanowi podstawę  dla pracodawcy do zwolnienia z pracy zawodowej w celu umożliwienia radnemu brania udziału w pracach organów gminy art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r ( Dz. U. z 2015r poz.1515).   
 
Przewodniczący Komisji Rolnictwa, 
Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego  
Stanisław Bielicki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Irena Zakrzewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-12-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Irena Zakrzewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-12-01 13:28:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-12-01 13:29:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-01 14:29:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3122 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o IX Zwyczajnej Sesji Rady Gminy Dubeninki w dniu 13.11.2015r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 13 listopada 2015r o godz. 930 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się IX Zwyczajna Sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie obrad
2. Przedstawienie porządku obrad
3. Przyjęcie protokołu z VIII sesji
4. Interpelacje i wnioski radnych i sołtysów
5. Informacja Powiatowego Rzecznika Konsumentów na temat ochrony praw konsumenta
6. Informacja Falck Medycyna Sp. z o.o w Gołdapi na temat działalności w zakresie świadczenia usług ratownictwa medycznego
7. Informacja Komendanta Powiatowego Policji w Gołdapi na temat stanu bezpieczeństwa na terenie gminy Dubeninki
8. Informacja Dyrektorów szkół o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny
9. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych  w okresie międzysesyjnym
10.Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym
11.Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Dubeninki z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art.3 ust. 3 ustawy z     dnia 24 kwietnia 2003r o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2016
12.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa
13.Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek i zwolnień w podatku od nieruchomości
14.Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wzorów informacji i deklaracji podatkowych
15.Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków  transportowych
16.Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę Rady Gminy Dubeninki Nr XIX/137/05 z dnia  22 grudnia 2005r w sprawie określenia dziennych stawek opłaty targowej
17.Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia ponownie uchwalonego wniosku sołectwa Rogajny
18. Podjęcie uchwały w sprawie określenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla przedszkoli i szkół publicznych prowadzonych przez osoby fizyczne i prawne inne     niż jednostki samorządu terytorialnego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania
19.Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć nauczycieli realizujących w ramach etatu zajęcia o     różnym wymiarze pensum
20.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2015-2023
21.Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2015 r
22.Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2015 r  
23.Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Szkoły Podstawowej w Żytkiejmach
24.Informacja na temat złożonych oświadczeń majątkowych za rok 2014
25.Sprawy różne
26.Odpowiedzi na interpelacje i wnioski
27.Zamknięcie obrad  
Przewodniczący Rady Gminy 
Stanisław Rudziewicz

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Irena Zakrzewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-11-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-11-04 13:00:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-11-04 13:01:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-11-04 14:01:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3252 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu w dniu 03.11.2015

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uprzejmie proszę o wzięcie udziału w  posiedzeniu Komisji Rozwoju, Gospodarczego i Budżetu  Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 03 listopada 2015r  o godz. 930  w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach
 
Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia komisji
2. Wybór przewodniczącego posiedzenia
3. Przedstawienie projektów uchwał w sprawie:
    a/ przyjęcia Programu współpracy Gminy Dubeninki z organizacjami pozarządowymi i
        podmiotami wymienionymi w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r o
        działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2016
    b/ wyrażenia zgody na dokonanie darowizny  nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa
    c/ określenia stawek i zwolnień w podatku od nieruchomości
    d/ ustalenia wzorów informacji i deklaracji podatkowej
    e/ określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
    f/ uchylającej uchwałę Rady Gminy Dubeninki Nr XIX/137/05 z dnia   22 grudnia  
        2005r w sprawie określenia dziennych stawek opłaty targowej
    g/ rozpatrzenia ponownie uchwalonego wniosku sołectwa Rogajny
    h/ określenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla  przedszkoli i szkół publicznych
       prowadzonych przez osoby fizyczne i prawne inne  niż jednostki samorządu
       terytorialnego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania
    i/ zmieniającej uchwałę w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru
        zajęć nauczycieli realizujących w ramach etatu zajęcia o różnym wymiarze pensum
    j/ rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Szkoły Podstawowej w Żytkiejmach
4. Zaopiniowanie przez Komisję Rozwoju Gospodarczego i Budżetu projektów uchwał:
    a/ przyjęcia Programu współpracy Gminy Dubeninki z organizacjami pozarządowymi i     
        podmiotami wymienionymi w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r o
        działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2016
    b/ wyrażenia zgody na dokonanie darowizny  nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa
    c/ określenia stawek i zwolnień w podatku od nieruchomości
    d/ ustalenia wzorów informacji i  deklaracji podatkowej
    e/ określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
    f/ uchylającej uchwałę Rady Gminy Dubeninki Nr XIX/137/05 z dnia   22 grudnia  
        2005r w sprawie określenia dziennych stawek opłaty targowej
    g/ rozpatrzenia ponownie uchwalonego wniosku sołectwa Rogajny dotyczącego
        zmiany zakresu przedsięwzięć
5. Zaopiniowanie przez Komisję  Zdrowia, Oświaty i Kultury projektów uchwał:
    h/ określenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla  przedszkoli i szkół publicznych
       prowadzonych przez osoby fizyczne i prawne inne  niż jednostki samorządu
       terytorialnego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania
    j/ zmieniającej uchwałę w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru
        zajęć nauczycieli realizujących w ramach etatu zajęcia o różnym wymiarze pensum
    j/ rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Szkoły Podstawowej w Żytkiejmach
6. Zapoznanie się z informacją dotyczącą wykonania budżetu gminy za trzy kwartały
     2015r
7. Sprawy różne
8. Zamknięcie posiedzenia
 
Niniejsze pismo stanowi podstawę  dla pracodawcy do zwolnienia z pracy zawodowej w celu umożliwienia radnemu brania udziału w pracach organów gminy art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r (Dz. U. z 2015r poz. 1515).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Irena Zakrzewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marianna Gąglewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-29 14:52:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-29 14:52:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-10-29 15:52:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2828 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uprzejmie proszę o wzięcie udziału  posiedzeniu Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 30 października 2015r o godz. 930 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach
 
Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia komisji
2. Wyjazd w teren celem wyboru drogi rolniczej przewidzianej do modernizacji  w 2016r ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych i Leśnych
3. Sprawy różne
4. Zamknięcie posiedzenia
 
 
Niniejsze pismo stanowi podstawę  dla pracodawcy do zwolnienia z pracy zawodowej w celu umożliwienia radnemu brania udziału w pracach organów gminy art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r ( Dz. U. z 2015r poz.1515).
 
 
 
Przewodniczący Komisji Rolnictwa,
Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego
Stanisław Bielicki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Irena Zakrzewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Bielicki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-28 14:53:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-28 14:53:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-10-28 15:53:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2812 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o dniu wolnym od pracy - 24 grudnia 2015r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zgodnie z Zarządzeniem Nr 87/2015 Wójta Gminy Dubeninki z dnia 23 października 2015r. informuję, iż dzień 24 grudnia 2015r. (Wigilia) będzie dniem wolnym od pracy dla pracowników Urzędu Gminy Dubeninki.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Kosiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-27 10:40:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-27 10:40:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-10-27 11:40:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2522 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 37/2015 Starosty Gołdapskiego z dnia 14 października 2015r

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Starosta Gołdapski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Ciołek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-27 10:36:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-27 10:37:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-10-27 11:37:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2207 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji