Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Zawiadomienie o obradach X Sesji Rady Gminy Dubeninki w dniu 29.12.2015r
Akapit nr 1 - brak tytułu
Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 29 grudnia 2015r o godz. 930 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się X Zwyczajna Sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie obrad
2. Przedstawienie porządku obrad
3. Przyjęcie protokołu z IX sesji
4. Interpelacje i wnioski radnych i sołtysów
5. Informacja Optimy Sp. z o.o w Olecku na temat działalności dotyczącej zbiorowego zaopatrzenia w wodę z wodociągów gminnych na terenie gminy Dubeninki
6. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
7. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2015-2023
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2015 r
10.Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2016-2023
11.Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy Dubeninki na 2016r
1) odczytanie projektu uchwały budżetowej
2) odczytanie opinii poszczególnych komisji Rady
3) odczytanie opinii w sprawie projektu budżetu przedstawionej przez Przewodniczącego Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu
4) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej
5) dyskusja nad projektem uchwały budżetowej
6) głosowanie nad uchwałą budżetową
12.Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu; Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego; Komisji Zdrowia, Oświaty i Kultury za 2015r
13.Sprawozdanie z działalności Rady Gminy Dubeninki za 2015r
14.Sprawy różne
15.Odpowiedzi na interpelacje i wnioski
16.Zamknięcie obrad
Przewodniczący Rady Gminy
Stanisław Rudziewicz
Pobierz dane XML Zawiadomienie o obradach X Sesji Rady Gminy Dubeninki w dniu 29.12.2015r Drukuj informację Zawiadomienie o obradach X Sesji Rady Gminy Dubeninki w dniu 29.12.2015r
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Irena Zakrzewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-12-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Rudziewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-12-15 08:26:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-12-15 08:28:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-15 09:28:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3540 raz(y) |
Wyłożenie do publicznego wglądu prognozy oddziaływania na środowisko Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Dubeninki
Akapit nr 1 - brak tytułu
Dubeninki, dnia 07.12.2015 r.
WYŁOŻENIE DO PUBLICZNEGO WGLĄDU
PROGNOZY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO
PLANU GOSPODARKI NISKOEMISYJNEJ DLA GMINY DUBENINKI
Na podstawie art. 19 ust 6 ustawy Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2012, poz.1059 z późń. zm.) informujemy, że wyłożono do publicznego wglądu
„Prognozę oddziaływania na środowisko
Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Dubeninki”
Prognoza oddziaływania na środowisko Planu gospodarki niskoemisyjnej wyłożona została do wglądu na okres 21 dni (tj. do dnia 28.12.2015 r) w Urzędzie Gminy, ul. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki, pokój 5 w godz. 730 - 1530 , oraz na stronie urzędu : www.dubeninki.pl
Osoby i jednostki organizacyjne zainteresowane projektem pn. „Prognoza oddziaływania na środowisko Planu gospodarki niskoemisyjnej” mają prawo składać wnioski, zastrzeżenia i uwagi do projektu.
Uwagi, wnioski, zastrzeżenia należy składać na piśmie do Wójta Gminy Dubeninki na adres:
Urząd Gminy, ul. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki w terminie do dnia 12.01.2016 r.
Wójt Gminy Dubeninki
Ryszard Zieliński
Załączniki
Pobierz dane XML Wyłożenie do publicznego wglądu prognozy oddziaływania na środowisko Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Dubeninki Drukuj informację Wyłożenie do publicznego wglądu prognozy oddziaływania na środowisko Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Dubeninki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jacek Goljanek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-12-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Zieliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-12-06 18:40:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-12-06 18:43:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-06 19:44:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3565 raz(y) |
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu w dniu 09.12.2015r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uprzejmie proszę o wzięcie udziału w posiedzeniu Komisji Rozwoju, Gospodarczego i Budżetu Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 09 grudnia 2015r o godz. 900 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach
Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia komisji.
2. Zapoznanie się z opiniami Komisji stałych Rady Gminy w sprawie projektu budżetu gminy na 2016r, zajęcie stanowiska i wypracowanie opinii zbiorczej.
3. Zapoznanie się z informacja z wykonania remontów budynków mieszkalnych, dróg gminnych, szkół oraz innych nieruchomości gminnych za 2015r.
4. Zapoznanie z projektem sprawozdania z działalności Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu za 2015r.
5. Opracowanie projektu planu pracy Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu na 2016r
6. Sprawy różne
7. Zamknięcie posiedzenia
Niniejsze pismo stanowi podstawę dla pracodawcy do zwolnienia z pracy zawodowej w celu umożliwienia radnemu brania udziału w pracach organów gminy art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r (Dz. U. z 2015r poz. 1515).
Przewodnicząca Komisji
Rozwoju Gospodarczego i Budżetu
Marianna Gąglewska
Pobierz dane XML Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu w dniu 09.12.2015r. Drukuj informację Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu w dniu 09.12.2015r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Irena Zakrzewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-12-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Irena Zakrzewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-12-01 13:31:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-12-01 13:32:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-01 14:32:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3185 raz(y) |
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rolnictwa i Oświaty w dniu 04.12.2015r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uprzejmie proszę o wzięcie udziału posiedzeniu Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 04 grudnia 2015r o godz. 900 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach
Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia komisji
2. Wybór przewodniczącego posiedzenia
3. Zapoznanie się z projektem budżetu gminy na 2016r i przedstawienie na piśmie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu opinii o projekcie
4. Sprawy różne
5. Zamknięcie posiedzenia
Niniejsze pismo stanowi podstawę dla pracodawcy do zwolnienia z pracy zawodowej w celu umożliwienia radnemu brania udziału w pracach organów gminy art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r ( Dz. U. z 2015r poz.1515).
Przewodniczący Komisji Rolnictwa,
Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego
Stanisław Bielicki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rolnictwa i Oświaty w dniu 04.12.2015r. Drukuj informację Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rolnictwa i Oświaty w dniu 04.12.2015r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Irena Zakrzewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-12-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Irena Zakrzewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-12-01 13:28:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-12-01 13:29:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-01 14:29:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3181 raz(y) |
Zawiadomienie o IX Zwyczajnej Sesji Rady Gminy Dubeninki w dniu 13.11.2015r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 13 listopada 2015r o godz. 930 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się IX Zwyczajna Sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie obrad
2. Przedstawienie porządku obrad
3. Przyjęcie protokołu z VIII sesji
4. Interpelacje i wnioski radnych i sołtysów
5. Informacja Powiatowego Rzecznika Konsumentów na temat ochrony praw konsumenta
6. Informacja Falck Medycyna Sp. z o.o w Gołdapi na temat działalności w zakresie świadczenia usług ratownictwa medycznego
7. Informacja Komendanta Powiatowego Policji w Gołdapi na temat stanu bezpieczeństwa na terenie gminy Dubeninki
8. Informacja Dyrektorów szkół o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny
9. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
10.Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym
11.Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Dubeninki z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2016
12.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa
13.Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek i zwolnień w podatku od nieruchomości
14.Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wzorów informacji i deklaracji podatkowych
15.Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
16.Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę Rady Gminy Dubeninki Nr XIX/137/05 z dnia 22 grudnia 2005r w sprawie określenia dziennych stawek opłaty targowej
17.Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia ponownie uchwalonego wniosku sołectwa Rogajny
18. Podjęcie uchwały w sprawie określenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla przedszkoli i szkół publicznych prowadzonych przez osoby fizyczne i prawne inne niż jednostki samorządu terytorialnego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania
19.Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć nauczycieli realizujących w ramach etatu zajęcia o różnym wymiarze pensum
20.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2015-2023
21.Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2015 r
22.Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2015 r
23.Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Szkoły Podstawowej w Żytkiejmach
24.Informacja na temat złożonych oświadczeń majątkowych za rok 2014
25.Sprawy różne
26.Odpowiedzi na interpelacje i wnioski
27.Zamknięcie obrad
Przewodniczący Rady Gminy
Stanisław Rudziewicz
Pobierz dane XML Zawiadomienie o IX Zwyczajnej Sesji Rady Gminy Dubeninki w dniu 13.11.2015r. Drukuj informację Zawiadomienie o IX Zwyczajnej Sesji Rady Gminy Dubeninki w dniu 13.11.2015r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Irena Zakrzewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-11-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Rudziewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-11-04 13:00:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-11-04 13:01:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-11-04 14:01:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3314 raz(y) |
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu w dniu 03.11.2015
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uprzejmie proszę o wzięcie udziału w posiedzeniu Komisji Rozwoju, Gospodarczego i Budżetu Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 03 listopada 2015r o godz. 930 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach
Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia komisji
2. Wybór przewodniczącego posiedzenia
3. Przedstawienie projektów uchwał w sprawie:
a/ przyjęcia Programu współpracy Gminy Dubeninki z organizacjami pozarządowymi i
podmiotami wymienionymi w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2016
b/ wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa
c/ określenia stawek i zwolnień w podatku od nieruchomości
d/ ustalenia wzorów informacji i deklaracji podatkowej
e/ określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
f/ uchylającej uchwałę Rady Gminy Dubeninki Nr XIX/137/05 z dnia 22 grudnia
2005r w sprawie określenia dziennych stawek opłaty targowej
g/ rozpatrzenia ponownie uchwalonego wniosku sołectwa Rogajny
h/ określenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla przedszkoli i szkół publicznych
prowadzonych przez osoby fizyczne i prawne inne niż jednostki samorządu
terytorialnego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania
i/ zmieniającej uchwałę w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru
zajęć nauczycieli realizujących w ramach etatu zajęcia o różnym wymiarze pensum
j/ rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Szkoły Podstawowej w Żytkiejmach
4. Zaopiniowanie przez Komisję Rozwoju Gospodarczego i Budżetu projektów uchwał:
a/ przyjęcia Programu współpracy Gminy Dubeninki z organizacjami pozarządowymi i
podmiotami wymienionymi w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2016
b/ wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa
c/ określenia stawek i zwolnień w podatku od nieruchomości
d/ ustalenia wzorów informacji i deklaracji podatkowej
e/ określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
f/ uchylającej uchwałę Rady Gminy Dubeninki Nr XIX/137/05 z dnia 22 grudnia
2005r w sprawie określenia dziennych stawek opłaty targowej
g/ rozpatrzenia ponownie uchwalonego wniosku sołectwa Rogajny dotyczącego
zmiany zakresu przedsięwzięć
5. Zaopiniowanie przez Komisję Zdrowia, Oświaty i Kultury projektów uchwał:
h/ określenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla przedszkoli i szkół publicznych
prowadzonych przez osoby fizyczne i prawne inne niż jednostki samorządu
terytorialnego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania
j/ zmieniającej uchwałę w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru
zajęć nauczycieli realizujących w ramach etatu zajęcia o różnym wymiarze pensum
j/ rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Szkoły Podstawowej w Żytkiejmach
6. Zapoznanie się z informacją dotyczącą wykonania budżetu gminy za trzy kwartały
2015r
7. Sprawy różne
8. Zamknięcie posiedzenia
Niniejsze pismo stanowi podstawę dla pracodawcy do zwolnienia z pracy zawodowej w celu umożliwienia radnemu brania udziału w pracach organów gminy art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r (Dz. U. z 2015r poz. 1515).
Pobierz dane XML Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu w dniu 03.11.2015 Drukuj informację Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu w dniu 03.11.2015
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Irena Zakrzewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-10-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marianna Gąglewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-10-29 14:52:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-10-29 14:52:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-10-29 15:52:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2885 raz(y) |
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uprzejmie proszę o wzięcie udziału posiedzeniu Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 30 października 2015r o godz. 930 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach
Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia komisji
2. Wyjazd w teren celem wyboru drogi rolniczej przewidzianej do modernizacji w 2016r ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych i Leśnych
3. Sprawy różne
4. Zamknięcie posiedzenia
Niniejsze pismo stanowi podstawę dla pracodawcy do zwolnienia z pracy zawodowej w celu umożliwienia radnemu brania udziału w pracach organów gminy art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r ( Dz. U. z 2015r poz.1515).
Przewodniczący Komisji Rolnictwa,
Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego
Stanisław Bielicki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego Drukuj informację Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Irena Zakrzewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-10-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Bielicki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-10-28 14:53:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-10-28 14:53:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-10-28 15:53:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2873 raz(y) |
Informacja o dniu wolnym od pracy - 24 grudnia 2015r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 87/2015 Wójta Gminy Dubeninki z dnia 23 października 2015r. informuję, iż dzień 24 grudnia 2015r. (Wigilia) będzie dniem wolnym od pracy dla pracowników Urzędu Gminy Dubeninki.
Pobierz dane XML Informacja o dniu wolnym od pracy - 24 grudnia 2015r. Drukuj informację Informacja o dniu wolnym od pracy - 24 grudnia 2015r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Kosiński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-10-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Zieliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-10-27 10:40:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-10-27 10:40:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-10-27 11:40:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2578 raz(y) |
Zarządzenie Nr 37/2015 Starosty Gołdapskiego z dnia 14 października 2015r
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie Nr 37/2015 Starosty Gołdapskiego z dnia 14 października 2015r Drukuj informację Zarządzenie Nr 37/2015 Starosty Gołdapskiego z dnia 14 października 2015r
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Starosta Gołdapski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-10-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Ciołek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-10-27 10:36:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-10-27 10:37:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-10-27 11:37:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2261 raz(y) |
Obwieszczenie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie Nr 1/2015 z dnia 07.09.2015r.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie Nr 1/2015 z dnia 07.09.2015r. Drukuj informację Obwieszczenie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie Nr 1/2015 z dnia 07.09.2015r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Czyż |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-09-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-09-17 15:00:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-09-17 15:02:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-09-17 17:02:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2294 raz(y) |