Ewidencja ludności
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Ewidencja ludności
Akapit nr 1 - brak tytułu
1. Przyjmowanie i rejestracja danych niezbędnych do zameldowania lub wymeldowania.
2. Prowadzenie zbiorów meldunkowych – stałych mieszkańców, byłych mieszkańców, zameldowanych na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące, zameldowanych na pobyt czasowy trwający do 3 miesięcy.
3. Weryfikacja i aktualizacja danych osobowych zawartych w zbiorach ewidencji.
4. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących obowiązku meldunkowego.
5. Udostępnianie danych osobowych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL.
6. Występowanie z wnioskiem o nadanie numeru PESEL.
7. Rejestracja zgłoszeń meldunkowych cudzoziemców.
8. Sporządzanie wykazów dla Urzędu Skarbowego, GUS.
9. Prowadzenie stałego rejestru wyborców gminy.
10. Wydawanie decyzji w sprawach rejestru wyborców.
11. Sporządzanie kwartalnych informacji o stanie rejestrów wyborców.
12. Sporządzanie spisów wyborców.
13. Przekazywanie danych osobowych z prowadzonych zbiorów meldunkowych do wojewódzkiego zbioru meldunkowego.
14. Weryfikacja wydruków PESEL.
15. Sporządzanie wykazów dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu.
2. Prowadzenie zbiorów meldunkowych – stałych mieszkańców, byłych mieszkańców, zameldowanych na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące, zameldowanych na pobyt czasowy trwający do 3 miesięcy.
3. Weryfikacja i aktualizacja danych osobowych zawartych w zbiorach ewidencji.
4. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących obowiązku meldunkowego.
5. Udostępnianie danych osobowych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL.
6. Występowanie z wnioskiem o nadanie numeru PESEL.
7. Rejestracja zgłoszeń meldunkowych cudzoziemców.
8. Sporządzanie wykazów dla Urzędu Skarbowego, GUS.
9. Prowadzenie stałego rejestru wyborców gminy.
10. Wydawanie decyzji w sprawach rejestru wyborców.
11. Sporządzanie kwartalnych informacji o stanie rejestrów wyborców.
12. Sporządzanie spisów wyborców.
13. Przekazywanie danych osobowych z prowadzonych zbiorów meldunkowych do wojewódzkiego zbioru meldunkowego.
14. Weryfikacja wydruków PESEL.
15. Sporządzanie wykazów dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Agnieszka Lisiewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-06-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Lisiewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-06-14 12:34:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-06-14 12:37:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-06-14 12:37:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1068 raz(y) |