ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz Gminy

Miejsce pracy: Dubeninki

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Organizacyjno-Prawny

Data udostępnienia: 2021-01-21

Ogłoszono dnia: 2021-01-21

Termin składania dokumentów: 2021-02-04 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2021

Zlecający: Urząd Gminy Dubeninki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym;
  5. spełnienie wymagań określonych art. 5 ust. 5 ustawy  z dnia 21 listopada 2008r.  o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282);
  6. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  7. wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne lub prawnicze,
  8. staż pracy: co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z póź. zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ww. ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
  9. znajomość procedur administracyjnych i aktów prawnych w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz innych ustaw z nim związanych.
  10. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu:
    1. ustawy o samorządzie gminnym,
    2. ustawy o finansach publicznych,
    3. ustawy o pracownikach samorządowych,
    4. ustawy o ochronie danych osobowych,
    5. ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    6. ustawy Prawo zamówień publicznych,
    7. kodeksu postępowania administracyjnego,
    8. ustawy o ochronie informacji niejawnych,
    9. ustawy Kodeks wyborczy,
    10. Statutu Gminy Dubeninki,
    11. innych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
    12. rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
    13. przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
11. gotowość podjęcia pracy z dniem 01.04.2021r.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
  2. umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy i samodzielnego wykonywania zadań oraz umiejętność pracy w zespole,
  3. umiejętność analitycznego myślenia oraz przeprowadzania analiz,
  4. odpowiedzialność, dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, systematyczność, terminowość, operatywność,
  5.  umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
  6. odporność na stres,
  7. zdolność podejmowania decyzji,
  8. łatwość nawiązywania kontaktów,
  9. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Organizowanie pracy urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne urzędu (referaty i stanowiska samodzielne).
2) W przypadku niepowołania z-cy wójta, pełnienie funkcji kierownika administracyjnego urzędu pod nieobecność Wójta lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Wójta,
3) Opracowywanie projektów aktów wewnętrznych urzędu w tym: zarządzeń, regulaminów, instrukcji.
4) Sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem regulaminu pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem dokumentów i informacji przy wykorzystaniu narzędzi informatycznych.
5) Przedkładanie Wójtowi Gminy  propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu oraz wprowadzania nowoczesnych technik pracy biurowej.
6) Koordynacja i nadzór nad funkcjonowaniem systemu zarządzania i kontroli w urzędzie.
7) Sprawowanie nadzoru nad działalnością decyzyjną oraz terminowością załatwiania spraw w urzędzie oraz nadzór nad prawidłową obsługą mieszkańców.
8) Nadzór oraz egzekwowanie stosowania, przestrzegania i znajomości przez pracowników  aktów regulujących pracę urzędu (w tym dotyczących organizacji pracy, prawa pracy, bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych) i służących bieżącemu załatwianiu spraw gminy mieszkańców oraz pozostałych osób.
9) Nadzór nad zapewnieniem właściwych warunków do podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników.
10) Nadzór nad zapewnieniem prawidłowego dostępu do informacji publicznej oraz funkcjonowania BIP urzędu.
11) Nadzór nad działalnością i koordynacja pracy podległych komórek organizacyjnych urzędu.
12) Przygotowanie zakresów czynności dla pracowników, wnioskowanie
o ustalenie zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności poszczególnych pracowników
13) Zapewnienie właściwej obsługi administracyjnej Rady Gminy.
14) Koordynowanie pracy wszystkich komórek organizacyjnych urzędu
w zakresie przygotowania materiałów na sesje Rady Gminy.
15) Wykonywanie prac związanych z organizacją wyborów prezydenckich, parlamentarnych, samorządowych, referendum oraz wyborem ławników,
16) Nadzór, koordynacja i kontrola rozpatrywania skarg, wniosków i petycji.
17) Prowadzenia czynności związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
18)Współdziałanie z kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie opracowywania statutów i regulaminów, udzielania pełnomocnictw,
19) Występowanie do Wójta z wnioskami o:
a) nawiązanie i rozwiązanie stosunku pracy z pracownikami Urzędu,
b) awansowanie i zmianę składników wynagrodzenia pracowników Urzędu,
c) dokonanie zmian na stanowiskach pracy oraz powierzanie pracownikom  
    Urzędu określonych czynności,
d) przyznanie nagród i wyróżnień pracownikom Urzędu oraz kierownikom  
    gminnych jednostek organizacyjnych.
20) Wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez Wójta Gminy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany własnoręcznie przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany własnoręcznie przez kandydata;
  3. kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania")*; wypełniony i podpisany;
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych*;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe* (osoba wybrana do zatrudnienia, przed nawiązaniem stosunku pracy, będzie zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na w/w stanowisku*;
  9. podpisane oświadczenie dot. braku przynależności do partii politycznej (zgodnie z art. 5 ust. 5 ustawy o pracownikach samorządowych),
  10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1282);
  11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO*.
*Druki oświadczeń są do pobrania na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania").
Niepodpisanie dokumentów lub niepoświadczenie przez kandydata za zgodność z oryginałem spowoduje odrzucenie oferty.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-02-04 15:00:00
b. Sposób:
  1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 04.02.2021r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Dubeninki),
  2. na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: imię i nazwisko oraz adres zwrotny kandydata, a także klauzulę „NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE – SEKRETARZ GMINY”,
  3. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym terminie zostaną odesłane bez otwierania.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 04.02.2021r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Dubeninki),

VII. Informacje dodatkowe:

  1. postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Dubeninki. Tryb pracy Komisji określa „Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych”, z którym można zapoznać się w Urzędzie Gminy Dubeninki ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dubeninki. Dodatkowe informacje można uzyskać u z-cy wójta gminy Pana Stanisława Kosińskiego pod numerem telefonu 87 615-81-37,
  2. złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń urzędu gminy. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej,
  3. informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po zatrudnieniu wybranego kandydata albo zakończeniu procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń przez okres trzech miesięcy,
  4. dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do II etapu będą odsyłane lub można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki,

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Kosiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-01-22 10:19:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-01-22 10:22:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-04-21 12:38:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2309 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony