ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami w Referacie Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Gminy Dubeninki

Miejsce pracy: Dubeninki

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej

Data udostępnienia: 2021-07-01

Ogłoszono dnia: 2021-07-01

Termin składania dokumentów: 2021-07-16 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2021

Zlecający: Urząd Gminy Dubeninki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym;
  5. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  6. posiada wykształcenie średnie z co najmniej 3 letnim stażem pracy;
  7. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu:
    1. ustawy o pracownikach samorządowych,
    2. ustawy o samorządzie gminnym,
    3. ustawy o ochronie danych osobowych,
    4. ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    5. kodeksu postępowania administracyjnego,
    6. rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
    7. Statutu Gminy Dubeninki,
    8. ustawy o odpadach,
    9. ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
    10. ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
    11. ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
    12. ustawy Prawo wodne,
    13. ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii,
    14. ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
    15. ustawy o gospodarce komunalnej,
    16. ustawy Prawo ochrony środowiska,
    17. ustawy o ochronie przyrody,
    18. ustawy o ochronie zwierząt,
    19. przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
8) gotowość podjęcia pracy z dniem 01.08.2021r.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska, administracja,
  2. bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
  3. umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy i samodzielnego wykonywania zadań oraz umiejętność pracy w zespole,
  4. umiejętność analitycznego myślenia oraz przeprowadzania analiz,
  5. odpowiedzialność, dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, systematyczność, terminowość, operatywność,
  6. odporność na stres,
  7. łatwość podejmowania decyzji,
  8. łatwość nawiązywania kontaktów,
  9. posiadanie prawa jazdy kat. B,
  10. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska,
  2. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
  3. Przygotowywanie dokumentów i prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji na środowisko,
  4. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie przyrody, w tym w zakresie wycinki drzew i krzewów,
  5. Przygotowywanie dokumentacji oraz prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów,
  6. Wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usunięcie drzew lub krzewów,
  7. Realizacja zadań wynikających z ustawy o odpadach,
  8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,
  9. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej i wydawanie zaświadczeń o wpisie do rejestru,
  10. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przygotowywanie szczegółowych zasad w tym zakresie,
  11. Realizacja zadań wynikających z gminnego programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi, zapobieganie bezdomności zwierząt oraz wydawanie zezwoleń na utrzymanie psów rasy uznanej za agresywną,
  12. Prowadzenie spraw związanych z realizacją przez gminę ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
  13. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodną zgodnie z ustawą Prawo Wodne,
  14. Opracowywanie materiałów do przeprowadzenia postępowań przetargowych, dotyczących spraw związanych ze stanowiskiem pracy,
  15. Prowadzenie spraw związanych z ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
  16. Nadzór nad prawidłowością eksploatacji kanalizacji sanitarnej,
  17. Naliczanie i egzekwowanie opłat za korzystanie z kanalizacji sanitarnej,
  18. Współpraca w zakresie ustalania szkód powstałych na gruntach rolnych na skutek klęsk żywiołowych,
  19. Realizacja zadań wynikających z gminnego programu usuwania azbestu,
  20. Przygotowywanie projektów aktów prawnych wynikających z zadań na zajmowanym stanowisku,
  21. Przygotowywanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu zadań na stanowisku.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – 1 etat, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
  2. planowany termin zatrudnienia – 01.08.2021r.
  3. miejsce świadczenia pracy: budynek Urzędu Gminy Dubeninki, piętrowy, schody, bez windy,
  4. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  5. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018r. poz. 936) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy Dubeninki.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany własnoręcznie przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany własnoręcznie przez kandydata;
  3. kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania")*; wypełniony i podpisany;
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych*;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe* (osoba wybrana do zatrudnienia, przed nawiązaniem stosunku pracy, będzie zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na w/w stanowisku*;
  9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1282);
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO*.
*Druki oświadczeń są do pobrania na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania").

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-07-16 15:00:00
b. Sposób:
  1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 16.07.2021r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Dubeninki),
  2. na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: imię i nazwisko oraz adres zwrotny kandydata, a także klauzulę „NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE – PODINSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA i GOSPODARKI ODPADAMI W REFERACIE INFRASTRUKTURY I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ,
  3. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym terminie zostaną odesłane bez otwierania.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dubeninki Dębowa 27 19-504 Dubeninki

VII. Informacje dodatkowe:

  1. postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Dubeninki. Tryb pracy Komisji określa „Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych”, z którym można zapoznać się w Urzędzie Gminy Dubeninki przy ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać u sekretarza gminy Pani Ewy Bogdanowicz - Kordjak pod numerem telefonu 87 615-81-37,
  2. złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko. Zakwalifikowani kandydaci do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej,
  3. informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po zatrudnieniu wybranego kandydata albo zakończeniu procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń przez okres trzech miesięcy,
  4. dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do II etapu będą odsyłane lub można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki,
  5. zgodnie z art.16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1282), w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowa o pracę na czas nieokreślony zostanie poprzedzona umową na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Bogdanowicz - Kordjak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-02 09:41:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-02 09:46:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-08-11 11:34:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1250 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony