Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Dubeninki
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: samodzielne stanowisko
Data udostępnienia: 2021-08-11
Ogłoszono dnia: 2021-08-11
Termin składania dokumentów: 2021-08-25 15:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2021
Zlecający: Urząd Gminy Dubeninki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- posiada wykształcenie średnie z co najmniej 3 letnim stażem pracy;
- znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu administracji samorządowej, a w szczególności:
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- Statutu Gminy Dubeninki,
- Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Dubeninki,
- ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP,
- ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- ustawy o stanie wojennym,
- ustawy o stanie wyjątkowym,
- ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
- ustawy o stanie klęski żywiołowej,
- ustawa o ochronie przeciwpożarowej,
- rozporządzenie w spawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów,
- rozporządzenia RM z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin (Dz. U. z 2002 r. Nr 96, poz. 850 ze zm.),
- przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
8) gotowość podjęcia pracy z dniem 13.09.2021r.
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe o kierunku administracyjnym,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
- umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy i samodzielnego wykonywania zadań oraz umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz przeprowadzania analiz,
- odpowiedzialność, dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, systematyczność, terminowość, operatywność,
- odporność na stres,
- łatwość podejmowania decyzji,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przygotowywanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny oraz wykonywanie innych zadań w ramach szczególnego obowiązku obrony określonych w ustawach.
- Nadzór nad wykonywaniem przez jednostki organizacyjne gminy zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony, w tym ustalenie zadań szczegółowych oraz trybu ich realizacji.
- Prowadzenie spraw należących do właściwości gminy określonych w Ustawie z dnia 21 listopada 1967r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U z 2021r. poz. 372).
- Opracowywanie i aktualizacja Planu Operacyjnego Funkcjonowania Urzędu Gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny.
- Przygotowanie i utrzymanie w sprawności systemu wykrywania, alarmowania i ostrzegania o zagrożeniach.
- Udział w treningach systemu, nadzorowanie jego sprawnego funkcjonowania oraz prowadzenie bieżącej konserwacji.
- Opracowywanie i aktualizacja Programu szkolenia Obronnego Gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową.
- Prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji dotyczących nakładania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności kraju, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz ich ewidencjonowanie.
- Nadzór nad utrzymaniem w pełnej sprawności systemu ostrzegania i alarmowania ludności.
- Wydawanie decyzji w sprawie konieczności sprawowania przez żołnierza bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny, prowadzenia przez żołnierza gospodarstwa rolnego, uznania żołnierza za jedynego żywiciela rodziny.
- Realizacja wniosków o wypłatę rekompensaty utraconego wynagrodzenia lub dochodu w związku z odbytymi ćwiczeniami wojskowymi.
- Tworzenie i pomoc w przygotowaniu do działania formacji OC, obsady Akcji Kurierskiej i Stałego Dyżuru, oraz nadzorowanie tego procesu na terenie gminy.
- Koordynowanie i nadzorowanie przedsięwzięć związanych z udziałem sił i środków obrony cywilnej w akcjach zapobiegania i likwidacji klęsk żywiołowych.
- Ostrzeganie i alarmowanie ludności oraz koordynowanie działań ratowniczych i porządkowo-ochronnych w razie zaistnienia nadzwyczajnych zdarzeń.
- Przygotowanie i organizowanie planowej ewakuacji ludności oraz na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia.
- Załatwianie spraw związanych z oczyszczaniem terenów z niewypałów wybuchowych i innych przedmiotów niebezpiecznych,
- Organizacja i pomoc w zakresie szkolenia obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego, a także szkolenia ludności w zakresie powszechnej samoobrony.
- Kierowanie i koordynowanie działaniami ratowniczymi w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych oraz zdarzeń o znamionach sytuacji kryzysowej.
- Opracowanie dokumentacji Stałego Dyżuru oraz prowadzenie czynności z nim związanych.
- Opracowanie i aktualizacja planu akcji kurierskiej oraz działań z nią związanych.
- Opracowanie i aktualizacja planów w zakresie obrony cywilnej, planu ewakuacji, gminnego planu zarządzania kryzysowego, opracowanie rocznych i wieloletnich planów działania.
- Prowadzenie gospodarki magazynowej sprzętu obrony cywilnej oraz zaopatrywanie formacji obrony cywilnej w sprzęt, środki techniczne, umundurowanie, zapewnienie warunków do przechowywania i konserwacji.
- Organizacja i prowadzenie ćwiczeń i szkoleń obronnych.
- Prowadzenie dokumentacji i obsługa gminnego zespołu zarządzania kryzysowego.
- Planowanie i koordynowanie zadań z zakresu obrony cywilnej, spraw obronnych i zarządzania kryzysowego.
- Sporządzanie dokumentacji na potrzeby obrony cywilnej, spraw obronnych i zarządzania kryzysowego.
- Całodobowa obsługa gminnego centrum zarządzania kryzysowego (wymiana informacji z powiatowym i wojewódzkim centrum zarządzania kryzysowego).
- Prowadzenie wszelkich czynności związanych z organizacją i prowadzeniem oraz sprawowanie nadzoru nad ochroną przeciwpożarową.
- Utrzymywanie w stałej sprawności technicznej pojazdów i sprzętu OSP oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej eksploatacji gminnego sprzętu mechanicznego”.
- Współpraca z Gminnym Komendantem OSP oraz Komendą Powiatową PSP w Gołdapi.
- Utrzymanie, wyszkolenie i zapewnienie gotowości bojowej Ochotniczych Straży Pożarnych.
- Kontrolowanie i rozliczanie zużycia paliwa i smarów przez pojazdy OSP i inny sprzęt silnikowy dla potrzeb jednostek OSP oraz wydawanie kart drogowych i kart pracy urządzeń.
- Zapewnienie OSP pomieszczeń, środków alarmowania i łączności oraz normatywnego wyposażenia w sprzęt i urządzenia pożarnicze.
- Nadzór i kontrola nad stanem technicznym i prawidłową eksploatacją samochodów pożarniczych, motopomp i innego sprzętu pożarniczego.
- Nadzorowanie sposobu wydatkowania środków finansowych na jednostki OSP.
- Koordynowanie funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo – gaśniczego na obszarze Gminy Dubeninki,
- Realizacja zadań w zakresie upowszechniania kultury, sportu i turystyki oraz rozwoju bazy materialnej tych placówek.
- Organizowanie współdziałania w zakresie upowszechniania kultury i rekreacji z innymi jednostkami organizacyjnymi, działającymi na terenie gminy.
- Opieka nad zabytkami, współdziałanie w tym zakresie z konserwatorem zabytków.
- Prowadzenie i aktualizacja rejestru zabytków na terenie gminy.
- Organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi.
- Prowadzenie gospodarki materiałowej związanej z robotami publicznymi.
- Przygotowywanie informacji, projektów uchwał, zarządzeń. pism, opinii i innych dokumentów związanych z wykonywaniem obowiązków i uprawnień na stanowisku pracy.
- Prowadzenie i archiwizowanie wytworzonej dokumentacji na stanowisku pracy zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz przekazywanie do archiwum zakładowego.
- Kontrola nad działalnością programową bibliotek publicznych i ośrodków kultury.
- Tworzenie i zapewnienie warunków do organizowania izb pamięci i miejscowych zbiorów muzealnych.
- Prowadzenie i archiwizowanie wytworzonej dokumentacji na stanowisku pracy zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz przekazywanie do archiwum zakładowego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – 1 etat, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
- planowany termin zatrudnienia – 13.09.2021r.
- miejsce świadczenia pracy: budynek Urzędu Gminy Dubeninki, piętrowy, schody, bez windy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018r. poz. 936) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy Dubeninki.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany własnoręcznie przez kandydata;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany własnoręcznie przez kandydata;
- kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania")*; wypełniony i podpisany;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych*;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe* (osoba wybrana do zatrudnienia, przed nawiązaniem stosunku pracy, będzie zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na w/w stanowisku*;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1282);
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO*.
*Druki oświadczeń są do pobrania na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania").
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-08-25 15:00:00
b. Sposób:
- wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach
w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 25.08.2021r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Dubeninki), - na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: imię i nazwisko oraz adres zwrotny kandydata, a także klauzulę „NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE – PODINSPEKTOR DS. OBRONNYCH I OGÓLNYCH.”,
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym terminie zostaną odesłane bez otwierania.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dubeninki Dębowa 27 19-504 Dubeninki
VII. Informacje dodatkowe:
- postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Dubeninki. Tryb pracy Komisji określa „Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych”, z którym można zapoznać się w Urzędzie Gminy Dubeninki przy ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać u sekretarza gminy Pani Ewy Bogdanowicz-Kordjak pod numerem telefonu 87 615-81-37,
- złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko. Zakwalifikowani kandydaci do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej,
- informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po zatrudnieniu wybranego kandydata albo zakończeniu procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń przez okres trzech miesięcy,
- dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do II etapu będą odsyłane lub można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki,
- zgodnie z art.16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1282), w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowa o pracę na czas nieokreślony zostanie poprzedzona umową na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy,
z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
KLAUZULA INFORMACYJNA
PRZY NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. obowiązującego od dnia 25 maja 2018 (RODO) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dubeninki, z siedzibą przy ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki, e-mail: sekretarzug@dubeninki.pl
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@dubeninki.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (naboru na stanowisko urzędnicze).
- Podane dane będą przetwarzane na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit c RODO - w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, tj. Ustawa z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej, Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
- art. 9 ust. 2 lit. a RODO - Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
- W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
- w przypadku spełnienia wymagań formalnych naboru, Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu,
- jeśli Pani/Pana kandydatura zostanie uznana za najlepszą w procesie naboru, Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie.
- Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-08-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Zieliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-08-11 11:48:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-08-11 11:48:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-09-07 12:26:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1301 raz(y) |