ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Dubeninki

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: samodzielne stanowisko

Data udostępnienia: 2021-08-11

Ogłoszono dnia: 2021-08-11

Termin składania dokumentów: 2021-08-25 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2021

Zlecający: Urząd Gminy Dubeninki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym;
  5. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  6. posiada wykształcenie średnie z co najmniej 3 letnim stażem pracy;
  7. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu administracji samorządowej, a w szczególności:
    1. ustawy o pracownikach samorządowych,
    2. ustawy o samorządzie gminnym,
    3. ustawy o ochronie danych osobowych,
    4. ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    5. kodeksu postępowania administracyjnego,
    6. rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
    7. Statutu Gminy Dubeninki,
    8. Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Dubeninki,
    9. ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP,
    10. ustawy o ochronie informacji niejawnych,
    11. ustawy o stanie wojennym,
    12. ustawy o stanie wyjątkowym,
    13. ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
    14. ustawy o stanie klęski żywiołowej,
    15. ustawa o ochronie przeciwpożarowej,
    16. rozporządzenie w spawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów,
    17. rozporządzenia RM z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin (Dz. U. z 2002 r. Nr 96, poz. 850 ze zm.),
    18. przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
8) gotowość podjęcia pracy z dniem 13.09.2021r.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane wykształcenie wyższe o kierunku administracyjnym,
  2. bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
  3. umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy i samodzielnego wykonywania zadań oraz umiejętność pracy w zespole,
  4. umiejętność analitycznego myślenia oraz przeprowadzania analiz,
  5. odpowiedzialność, dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, systematyczność, terminowość, operatywność,
  6. odporność na stres,
  7. łatwość podejmowania decyzji,
  8. łatwość nawiązywania kontaktów,
  9. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowywanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny oraz wykonywanie innych zadań w ramach szczególnego obowiązku obrony określonych w ustawach.
  2. Nadzór nad wykonywaniem przez jednostki organizacyjne gminy zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony, w tym ustalenie zadań szczegółowych oraz trybu ich realizacji.
  3. Prowadzenie spraw należących do właściwości gminy określonych w Ustawie z dnia 21 listopada 1967r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U z 2021r. poz. 372).
  4. Opracowywanie i aktualizacja Planu Operacyjnego Funkcjonowania Urzędu Gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny.
  5. Przygotowanie i utrzymanie w sprawności systemu wykrywania, alarmowania  i ostrzegania o zagrożeniach.
  6. Udział w treningach systemu, nadzorowanie jego sprawnego funkcjonowania oraz prowadzenie bieżącej konserwacji.
  7. Opracowywanie i aktualizacja Programu szkolenia Obronnego Gminy.
  8. Prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową.
  9. Prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji dotyczących nakładania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności kraju, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz ich ewidencjonowanie.
  10. Nadzór nad utrzymaniem w pełnej sprawności systemu ostrzegania i alarmowania ludności.
  11. Wydawanie decyzji w sprawie konieczności sprawowania przez żołnierza bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny, prowadzenia przez żołnierza gospodarstwa rolnego, uznania żołnierza za jedynego żywiciela rodziny.
  12. Realizacja wniosków o wypłatę rekompensaty utraconego wynagrodzenia lub dochodu w związku z odbytymi ćwiczeniami wojskowymi.
  13. Tworzenie i pomoc w przygotowaniu do działania formacji OC, obsady Akcji Kurierskiej i Stałego Dyżuru, oraz nadzorowanie tego procesu na terenie gminy.
  14. Koordynowanie i nadzorowanie przedsięwzięć związanych z udziałem sił i środków obrony cywilnej w akcjach zapobiegania i likwidacji klęsk żywiołowych.
  15. Ostrzeganie i alarmowanie ludności oraz koordynowanie działań ratowniczych i porządkowo-ochronnych w razie zaistnienia nadzwyczajnych zdarzeń.
  16. Przygotowanie i organizowanie planowej ewakuacji ludności oraz na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia.
  17. Załatwianie spraw związanych z oczyszczaniem terenów z niewypałów wybuchowych i innych przedmiotów niebezpiecznych,
  18. Organizacja i pomoc w zakresie szkolenia obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego, a także szkolenia ludności w zakresie powszechnej samoobrony.
  19. Kierowanie i koordynowanie działaniami ratowniczymi w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych oraz zdarzeń o znamionach sytuacji kryzysowej.
  20. Opracowanie dokumentacji Stałego Dyżuru oraz prowadzenie czynności z nim związanych.
  21. Opracowanie i aktualizacja planu akcji kurierskiej oraz działań z nią związanych.
  22. Opracowanie i aktualizacja planów w zakresie obrony cywilnej, planu ewakuacji, gminnego planu zarządzania kryzysowego, opracowanie rocznych i wieloletnich planów działania.
  23. Prowadzenie gospodarki magazynowej sprzętu obrony cywilnej oraz zaopatrywanie formacji obrony cywilnej w sprzęt, środki techniczne, umundurowanie, zapewnienie warunków do przechowywania i konserwacji.
  24. Organizacja i prowadzenie ćwiczeń i szkoleń obronnych.
  25. Prowadzenie dokumentacji i obsługa gminnego zespołu zarządzania kryzysowego.
  26. Planowanie i koordynowanie zadań z zakresu obrony cywilnej, spraw obronnych i zarządzania kryzysowego.
  27. Sporządzanie dokumentacji na potrzeby obrony cywilnej, spraw obronnych i zarządzania kryzysowego.
  28. Całodobowa obsługa gminnego centrum zarządzania kryzysowego (wymiana informacji z powiatowym i wojewódzkim centrum zarządzania kryzysowego).
  29. Prowadzenie wszelkich czynności związanych z organizacją i prowadzeniem oraz sprawowanie nadzoru nad ochroną przeciwpożarową.
  30. Utrzymywanie w stałej sprawności technicznej pojazdów i sprzętu OSP oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej eksploatacji gminnego sprzętu mechanicznego”.
  31. Współpraca z Gminnym Komendantem OSP oraz Komendą Powiatową PSP w Gołdapi.
  32. Utrzymanie, wyszkolenie i zapewnienie gotowości bojowej Ochotniczych Straży Pożarnych.
  33. Kontrolowanie i rozliczanie zużycia paliwa i smarów przez pojazdy OSP i inny sprzęt silnikowy dla potrzeb jednostek OSP oraz wydawanie kart drogowych i kart pracy urządzeń.
  34. Zapewnienie OSP pomieszczeń, środków alarmowania i łączności oraz normatywnego wyposażenia w sprzęt i urządzenia pożarnicze.
  35. Nadzór i kontrola nad stanem technicznym i prawidłową eksploatacją samochodów pożarniczych, motopomp i innego sprzętu pożarniczego.
  36. Nadzorowanie sposobu wydatkowania środków finansowych na jednostki OSP.
  37. Koordynowanie funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo – gaśniczego na obszarze Gminy Dubeninki,
  38. Realizacja zadań w zakresie upowszechniania kultury, sportu i turystyki oraz rozwoju bazy materialnej tych placówek.
  39. Organizowanie współdziałania w zakresie upowszechniania kultury i rekreacji z innymi jednostkami organizacyjnymi, działającymi na terenie gminy.
  40. Opieka nad zabytkami, współdziałanie w tym zakresie z konserwatorem zabytków.
  41. Prowadzenie i aktualizacja rejestru zabytków na terenie gminy.
  42. Organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi.
  43. Prowadzenie gospodarki materiałowej związanej z robotami publicznymi.
  44. Przygotowywanie informacji, projektów uchwał, zarządzeń. pism, opinii i innych dokumentów związanych z wykonywaniem obowiązków i uprawnień na stanowisku pracy.
  45. Prowadzenie i archiwizowanie wytworzonej dokumentacji na stanowisku pracy zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz przekazywanie do archiwum zakładowego.
  46. Kontrola nad działalnością programową bibliotek publicznych i ośrodków kultury.
  47. Tworzenie i zapewnienie warunków do organizowania izb pamięci i miejscowych zbiorów muzealnych.
  48. Prowadzenie i archiwizowanie wytworzonej dokumentacji na stanowisku pracy zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz przekazywanie do archiwum zakładowego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – 1 etat, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
  2. planowany termin zatrudnienia – 13.09.2021r.
  3. miejsce świadczenia pracy: budynek Urzędu Gminy Dubeninki, piętrowy, schody, bez windy,
  4. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  5. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018r. poz. 936) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy Dubeninki.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany własnoręcznie przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany własnoręcznie przez kandydata;
  3. kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania")*; wypełniony i podpisany;
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych*;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe* (osoba wybrana do zatrudnienia, przed nawiązaniem stosunku pracy, będzie zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na w/w stanowisku*;
  9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1282);
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO*.
*Druki oświadczeń są do pobrania na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania").

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-08-25 15:00:00
b. Sposób:
  1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach
    w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 25.08.2021r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Dubeninki),
  2. na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: imię i nazwisko oraz adres zwrotny kandydata, a także klauzulę „NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE – PODINSPEKTOR DS. OBRONNYCH I OGÓLNYCH.,
  3. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym terminie zostaną odesłane bez otwierania.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dubeninki Dębowa 27 19-504 Dubeninki

VII. Informacje dodatkowe:

  1. postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Dubeninki. Tryb pracy Komisji określa „Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych”, z którym można zapoznać się w Urzędzie Gminy Dubeninki przy ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać u sekretarza gminy Pani Ewy Bogdanowicz-Kordjak pod numerem telefonu 87 615-81-37,
  2. złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko. Zakwalifikowani kandydaci do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej,
  3. informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po zatrudnieniu wybranego kandydata albo zakończeniu procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń przez okres trzech miesięcy,
  4. dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do II etapu będą odsyłane lub można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki,
  5. zgodnie z art.16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1282), w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowa o pracę na czas nieokreślony zostanie poprzedzona umową na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy,
    z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA
PRZY NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. obowiązującego od dnia 25 maja 2018 (RODO) informujemy, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dubeninki, z siedzibą przy ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki, e-mail: sekretarzug@dubeninki.pl
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@dubeninki.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (naboru na stanowisko urzędnicze).
  4. Podane dane będą przetwarzane na podstawie:
    1. art. 6 ust. 1 lit c RODO - w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, tj. Ustawa z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej, Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
    2. art. 9 ust. 2 lit. a RODO - Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
  5. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
  6. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
    2. w przypadku spełnienia wymagań formalnych naboru, Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu,
    3. jeśli Pani/Pana kandydatura zostanie uznana za najlepszą w procesie naboru, Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie.
  9. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-08-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-08-11 11:48:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-08-11 11:48:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-07 12:26:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1214 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony