Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2015Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Miejsce pracy: Dubeninki
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wójt Gminy Dubeninki
Data udostępnienia: 2015-11-26
Ogłoszono dnia: 2015-11-26 przez Stanisław Kosiński
Termin składania dokumentów: 2015-12-08 15:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2015
Zlecający: Urząd Gminy Dubeninki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art.122 ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz.182 z późn. zm.),
2) 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
6) znajomość ustawy o pomocy społecznej, o samorządzie gminnym, finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz kodeksu pracy,
7) nieposzlakowana opinia,
8) umiejętność obsługi komputera,
9) gotowość podjęcia pracy z dniem 28.12.2015r.
b. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność kierowania zespołem pracowników,
2) umiejętność skutecznego komunikowania się,
3) umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych,
4) umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
5) samodzielność i kreatywność.
2) umiejętność skutecznego komunikowania się,
3) umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych,
4) umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
5) samodzielność i kreatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) kierowanie działalnością Ośrodka oraz reprezentowanie go na zewnątrz w zakresie wykonywania zadań statutowych jednostki,
2) organizacja pracy w Ośrodku, na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie pracy,
3) sporządzanie wspólnie z pracownikami GOPS planu finansowego ośrodka pomocy społecznej,
4) przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy i główną księgową GOPS,
5) analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,
6) organizowanie i prowadzenie w powiązaniu ze środowiskiem lokalnym działalności socjalnej zmierzającej do zaspokojenia potrzeb gminy,
7) nadzór merytoryczny nad pracą pracowników Ośrodka, szkolenie pracowników nowozatrudnionych,
8) kontrola spraw księgowych i kadrowo-płacowych,
9) kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników zatrudnionych w Ośrodku oraz ich pracy w terenie,
10) podejmowanie decyzji z zakresu przyznania bądź odmowy świadczeń z pomocy społecznej, działań z zakresu przeciwdziałania przemocy,
11) badanie efektywności przyznanej pomocy w miejscu zamieszkania klienta,
12) nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem budżetu na pomoc społeczną na wykonanie zadań własnych i przekazanych jako dotacja celowa na wykonanie zadań zleconych gminie.
13) składanie corocznie Radzie Gminy sprawozdania z działalności Ośrodka i przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej oraz sporządzanie sprawozdań resortowych, statystycznych i innych,
14) współpraca z organizacjami, instytucjami i środowiskiem lokalnym w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych,
15) pobudzanie aktywności społecznej i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin i środowisk społecznych,
16) inicjowanie nowych form pomocy,
17) inicjowanie przedsięwzięć mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym funduszy UE, na programy przeciwdziałania patologiom oraz łagodzenia skutków ubóstwa i wykluczenia społecznego oraz aktywizacji zawodowej i społecznej,
18) przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o ochronie informacji niejawnych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. Zatrudnienie na pełen etat
2. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miejscu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
- własnoręcznie podpisany CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów poświadczające posiadane wykształcenie i kwalifikacje (dyplom ukończenia uczelni wyższej oraz dokument potwierdzający posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej),
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub
w razie pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie), - aktualne zaświadczenie lekarskie, wystawione przez lekarza medycyny pracy,
o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierownika gminnego ośrodka pomocy społecznej, - pisemne oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
- pisemne oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168),
- pisemne oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014r. poz.1182 z póź. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014r. poz.1202
z póź. zm.)”.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-12-08 15:00:00
b. Sposób:
- wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach
w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Henryka Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 08.12.2015r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Dubeninki), - na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: imię i nazwisko oraz adres zwrotny kandydata, numer telefonu kontaktowego, a także klauzulę „KONKURS NA STANOWISKO KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DUBENINKACH”,
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym terminie zostaną odesłane bez otwierania.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dubeninki, ul. Henryka Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki
VII. Informacje dodatkowe:
- tryb pracy Komisji określa „Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych”, z którym można zapoznać się w Urzędzie Gminy Dubeninki przy ul. H. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 087 615-81-37 – Pani Czesława Rydzewska,
- lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej urzędu Gminy. Dopuszczeni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej przez okres trzech miesięcy,
- dokumenty aplikacyjne osób nie zakwalifikowanych będą odsyłane lub można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki,
- zgodnie z art.16 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014r. poz.1202 z póź. zm.), w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowa o pracę na czas nieokreślony zostanie poprzedzona umową na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Kosiński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-11-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Zieliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-11-26 12:00:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-11-26 12:04:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-29 15:32:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3120 raz(y) |