ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Miejsce pracy: Dubeninki

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wójt Gminy Dubeninki

Data udostępnienia: 2015-11-26

Ogłoszono dnia: 2015-11-26 przez Stanisław Kosiński

Termin składania dokumentów: 2015-12-08 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2015

Zlecający: Urząd Gminy Dubeninki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1)   wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art.122 ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz.182 z późn. zm.),
2)   3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
3)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
6)  znajomość ustawy o pomocy społecznej, o samorządzie gminnym, finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz kodeksu pracy,
7)  nieposzlakowana opinia,
8)   umiejętność obsługi komputera,
9)  gotowość podjęcia pracy z dniem 28.12.2015r.

 
b. Wymagania dodatkowe:
1)   umiejętność kierowania zespołem pracowników,
2)   umiejętność skutecznego komunikowania się,
3)   umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych,
4)   umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
5)   samodzielność i kreatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) kierowanie działalnością Ośrodka oraz reprezentowanie go na zewnątrz w zakresie wykonywania zadań statutowych jednostki,
2) organizacja pracy w Ośrodku, na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie pracy,
3) sporządzanie wspólnie z pracownikami GOPS planu finansowego ośrodka pomocy społecznej,
4) przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy i główną księgową GOPS,
5) analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,
6) organizowanie i prowadzenie w powiązaniu ze środowiskiem lokalnym działalności socjalnej zmierzającej do zaspokojenia potrzeb gminy,
7) nadzór merytoryczny nad pracą pracowników Ośrodka, szkolenie pracowników nowozatrudnionych,
8) kontrola spraw księgowych i kadrowo-płacowych,
9) kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników zatrudnionych w Ośrodku oraz ich pracy w terenie,
10) podejmowanie decyzji z zakresu przyznania bądź odmowy świadczeń z pomocy społecznej, działań z zakresu przeciwdziałania przemocy,
11) badanie efektywności przyznanej pomocy w miejscu zamieszkania klienta,
12) nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem budżetu na pomoc społeczną na wykonanie zadań własnych i przekazanych jako dotacja celowa na wykonanie zadań zleconych gminie.
13) składanie corocznie Radzie Gminy sprawozdania z działalności Ośrodka i przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej oraz sporządzanie sprawozdań resortowych, statystycznych i innych,
14) współpraca z organizacjami, instytucjami i środowiskiem lokalnym w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych,
15) pobudzanie aktywności społecznej i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin i środowisk społecznych,
16) inicjowanie nowych form pomocy,
17) inicjowanie przedsięwzięć mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym funduszy UE, na programy przeciwdziałania patologiom oraz łagodzenia skutków ubóstwa i wykluczenia społecznego oraz aktywizacji zawodowej i społecznej,
18) przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o ochronie informacji niejawnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Zatrudnienie na pełen etat
2. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miejscu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
  2. własnoręcznie podpisany CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  3. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów poświadczające posiadane wykształcenie i kwalifikacje (dyplom ukończenia uczelni wyższej oraz dokument potwierdzający posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej),
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub
    w razie pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie),
  6. aktualne zaświadczenie lekarskie, wystawione przez lekarza medycyny pracy,
    o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierownika gminnego ośrodka pomocy społecznej,
  7. pisemne oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
  8. pisemne oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1  pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168),
  9. pisemne oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  10. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  11. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014r. poz.1182 z póź. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014r. poz.1202
    z póź. zm.)”.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-12-08 15:00:00
b. Sposób:
  1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach
    w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Henryka Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 08.12.2015r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Dubeninki),
  2. na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: imię i nazwisko oraz adres zwrotny kandydata, numer telefonu kontaktowego, a także klauzulę „KONKURS NA STANOWISKO KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DUBENINKACH”,
  3. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym terminie zostaną odesłane bez otwierania.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dubeninki, ul. Henryka Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki

VII. Informacje dodatkowe:

  1. tryb pracy Komisji określa „Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych”, z którym można zapoznać się w Urzędzie Gminy Dubeninki przy ul. H. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 087 615-81-37 – Pani Czesława Rydzewska,
  2. lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej urzędu Gminy. Dopuszczeni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  3. informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej przez okres trzech miesięcy,
  4. dokumenty aplikacyjne osób nie zakwalifikowanych będą odsyłane lub można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki,
  5. zgodnie z art.16 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014r. poz.1202 z póź. zm.), w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowa o pracę na czas nieokreślony zostanie poprzedzona umową na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Kosiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-11-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-11-26 12:00:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-11-26 12:04:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-29 15:32:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3120 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony