ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. obsługi rady gminy

Miejsce pracy: Dubeninki

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Organizacyjno-Prawny

Data udostępnienia: 2020-05-26

Ogłoszono dnia: 2020-05-26

Termin składania dokumentów: 2020-06-08 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2020

Zlecający: Urząd Gminy Dubeninki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym;
  5. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  6. posiada wykształcenie średnie z co najmniej 3 letnim stażem pracy,
  7. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych
    z zakresu:
    1. ustawy o pracownikach samorządowych,
    2. ustawy o samorządzie gminnym,
    3. ustawy o ochronie danych osobowych,
    4. ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    5. kodeksu postępowania administracyjnego,
    6. ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych,
    7. ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
    8. ustawy o funduszu sołeckim,
    9. rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
    10. Statutu Gminy Dubeninki,
    11. przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
  8. gotowość podjęcia pracy z dniem 01.07.2020r.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane wykształcenie wyższe o kierunku administracyjnym,
  2. bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
  3. umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy i samodzielnego wykonywania zadań oraz umiejętność pracy w zespole,
  4. umiejętność analitycznego myślenia oraz przeprowadzania analiz,
  5. odpowiedzialność, dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, systematyczność, terminowość, operatywność,
  6. odporność na stres,
  7. łatwość podejmowania decyzji,
  8. łatwość nawiązywania kontaktów,
  9. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Obsługa organizacyjno-techniczna posiedzeń Rady Gminy i komisji Rady, a w szczególności:
a) współdziałanie z właściwymi merytorycznie stanowiskami, w tym z radcą prawnym, w przygotowywaniu materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia tych organów;
b) zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesję, posiedzenie komisji, zbieranie materiałów będących przedmiotem obrad i przedstawianie ich Wójtowi, Przewodniczącemu Rady i właściwym komisjom;
c) przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych;
d) przekazywanie sołtysom materiałów informacyjnych poddawanych pod obrady Rady;
e) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady i jej komisji;
f) protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań Rady i jej komisji;
g) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji;
h) przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę i jej komisje;
i) przekazywanie podjętych uchwał Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej oraz do publikacji;
j) prowadzenie działań związanych z publikacją aktów prawa miejscowego;
k) obsługa dyżurów przewodniczącego rady gminy,
l) prowadzenie rejestru:
- uchwał Rady,
- wniosków i opinii komisji Rady,
- interpelacji i zapytań radnych,
- aktów prawa miejscowego,
m) przekazywanie komórkom organizacyjnym urzędu i gminnym jednostkom organizacyjnym do realizacji uchwał Rady,
n) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych;
o) prowadzenie niezbędnej statystyki dotyczącej radnych,
p) organizowanie szkoleń oraz podróży służbowych radnych,
2) Wykonywanie zadań związanych z obsługą organów jednostek pomocniczych gminy:
a) udzielanie pomocy przy współdziałaniu organów jednostek pomocniczych gminy z organami gminy,
b) współorganizowanie zebrań wiejskich i sporządzanie protokołów,
c) prowadzenie zbiorów uchwał i protokołów zebrań organów jednostek pomocniczych gminy,
d) organizowanie i obsługa wyborów sołtysów,
e) wykonywanie zadań związanych z funduszem sołeckim,
3) Wykonywanie zadań związanych z wyborami ławników.
4) Organizacja spotkań, narad i zebrań organów gminy z mieszkańcami, zwoływanych przez wójta oraz przewodniczącego rady, w tym m.in. sporządzanie protokołów.
5) Współdziałanie z urzędnikiem wyborczym w zakresie spraw związanych z dokumentacją z wyborów do Sejmu i Senatu oraz wyborów do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz Europarlamentu referendów i wyborów Prezydenta RP.
6) Współdziałania z komórkami organizacyjnymi urzędu w rozpatrywaniu i załatwianiu wniosków i postulatów wyborców, wniosków z zebrań wiejskich, interpelacji radnych, wniosków komisji oraz skarg i wniosków mieszkańców.
7) Prowadzenia ewidencji i sprawozdawczości w zakresie zaopatrzenia wsi w wodę.
8) Prowadzenie ewidencji i wydawanie kart drogowych i kart pracy.
9) Kontrola prawidłowości wypełniania kart przez kierowców i operatorów sprzętu.
10) Rozliczanie zużycia paliwa i oleju.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – 1 etat, zatrudnienie na podstawie umowy
    o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
  2. planowany termin zatrudnienia – 01.07.2020r.
  3. miejsce świadczenia pracy: budynek Urzędu Gminy Dubeninki, piętrowy, schody, bez windy;
  4. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  5. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018r. poz. 936) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy Dubeninki.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany własnoręcznie przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany własnoręcznie przez kandydata
  3. kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania”)* wypełniony i podpisany;
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia
    i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność
    z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność
    z oryginałem opatrzone datą i własnoręcznym podpisem) lub oświadczenie
    o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych*;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe* (osoba wybrana do zatrudnienia, przed nawiązaniem stosunku pracy, będzie zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na w/w stanowisku*;
  9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
    z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U.
    z 2019r. poz. 1282);
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO*.
*Druki oświadczeń są do pobrania na stronie internetowej www.bip.dubeninki.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania").

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-06-08 15:00:00
b. Sposób:
  1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 08.06.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Dubeninki),
  2. na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: imię i nazwisko oraz adres zwrotny kandydata, a także klauzulę „NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE – PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI RADY GMINY W REFERACIE ORGANIZACYJNO - PRAWNYM”,
  3. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym terminie zostaną odesłane bez otwierania.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 08.06.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Dubeninki)
 

VII. Informacje dodatkowe:

  1. postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Dubeninki. Tryb pracy Komisji określa „Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych”, z którym można zapoznać się w Urzędzie Gminy Dubeninki przy ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać u z-cy wójta gminy Pana Stanisława Kosińskiego pod numerem telefonu 87 615-81-37,
  2. złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń urzędu gminy. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej,
  3. informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po zatrudnieniu wybranego kandydata albo zakończeniu procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń przez okres trzech miesięcy,
  4. dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do II etapu będą odsyłane lub można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki,
  5. zgodnie z art.16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1282), w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowa o pracę na czas nieokreślony zostanie poprzedzona umową na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy,
    z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-05-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-05-27 12:24:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-05-27 12:26:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-06-26 11:59:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1569 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony