ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: XXXIII/253/18Drukuj informacjęAkt prawny: XXXIII/253/18

Szczegóły informacji

XXXIII/253/18

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: XXXIII/2018

Kadencja: VII kadencja

Data wejścia w życie: 14 dni od publikacji w dzienniku urzędowym z mocą obowiązującą od rozpoczęcia kadencji organów j.s.t. wybranych w wyborach zarządzonych na dzień 21.10.2018

Data podjęcia/podpisania: 2018-09-20

Publikacja w Dz. Urz. Woj. z roku: 2018 nr pozycja 4563, opublikowano dnia: 2018-10-29

Tytuł aktu:

w sprawie Statutu Gminy Dubeninki

Na podstawie:

art. 18 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r, poz. 994 z późn. zm.)

Treść:

uchwala się, co następuje:
 
§ 1. Uchwala się Statut Gminy Dubeninki stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.
 
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Dubeninki.
 
§ 3. Traci moc uchwała Nr XXII/152/17 Rady Gminy Dubeninki z dnia 29 marca 2017 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Dubeninki (Dz. Urz. Woj. Warm-Maz z 2017 poz. 2255).
 
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego z mocą obowiązującą od rozpoczęcia kadencji organów jednostek samorządu terytorialnego wybranych w wyborach zarządzonych na dzień 21 października 2018 r.
 
w załączniku wprowadza się następujące zmiany:
 
1) w § 5 dotychczasową treść oznacza się jako ustęp 1 i dodaje ustęp 2 w brzmieniu:
„2. Gmina wykonuje zadania zlecone z zakresu administracji rządowej wynikające z ustaw szczególnych, zadania przyjęte w drodze porozumienia z organami administracji rządowej, jednostkami samorządu terytorialnego oraz z zakresu przygotowania i przeprowadzenia wyborów powszechnych i referendów”.
 
2) w § 7 dodaje się ust. 4 w brzmieniu:
„4. Pierwsze zebranie wyborcze po wyborach do rad gmin, na którym ma być dokonany wybór organów jednostek pomocniczych zwołuje Wójt w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia przez niego ślubowania.”
 
3) w § 26 :
  1. w ust. 2 po słowach ”do 5 radnych” przecinek zastępuje się kropką i skreśla słowa „a w skład pozostałych komisji stałych wchodzi, co najmniej pięciu radnych”.
  2. skreśla się ustęp 3;
 
4) skreśla się § 28;
 
5) w § 35 ust. 2 i 3 otrzymuje brzmienie:
„2. Rada powołuje komisję stałą.
3. Do zakresu działania komisji stałej należą sprawy dotyczące:
  1. planów finansowania zadań, budżetu, podatków i opłat,
  2. planów społeczno-gospodarczych rozwoju gminy,
  3. opiniowanie projektu budżetu gminy i jego zmian w ciągu roku budżetowego,
  4. planów zagospodarowania przestrzennego gminy,
  5. gospodarki komunalnej i mieszkaniowej,
  6. gospodarki wodnej, łowieckiej, melioracji, leśnictwa i zadrzewień,
  7. ochrony środowiska, ekologii i gospodarki gruntami,
  8. drogownictwa, komunikacji i środków łączności,
  9. funkcjonowania placówek oświatowo-wychowawczych,
  10. problemów nauczania dzieci i młodzieży,
  11. rozwoju kultury i sztuki,
12) kultury fizycznej, sportu i turystyki, w tym terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych,
  1. funkcjonowania placówek ochrony zdrowia,
  2. pomocy społecznej, w tym ośrodków i zakładów opiekuńczych,
  3. współpracy z podmiotami świadczącymi opiekę lekarską i inspekcją sanitarną,
  4. ładu i porządku publicznego, bezpieczeństwa społecznego”.
 
6) § 75 otrzymuje brzmienie:
„§ 75. Porządek obrad obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji,
2) informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym,
3) sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym,
4) rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska,
5) informacja przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym,
6) zapytania sołtysów,
7) zapytania radnych,
8) odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych,
9) wolne wnioski i informacje.”
 
Przewodniczący Rady Gminy
 
Stanisław Rudziewicz
 
 
Rozstrzygnięcie Nadzorcze Wojewody Warmińsko - Mazurskiego z dnia 22.10.2018r.
Nieważność załącznika w części dotyczącej:
§ 29 ust.3
§ 30 ust.3
§ 44 w zakresie sformułowania "co najmniej"
§ 51 ust.4 w zakresie sformułowania  "oraz dowody osobiste"
§ 67 ust.5
§ 71 ust.2
§ 97 oraz
§ 98.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Rada Gminy Dubeninki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-09-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-09-27 09:26:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-09-27 09:28:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-26 09:35:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1311 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony