ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 89/2019Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 89/2019

Szczegóły informacji

Zarządzenie 89/2019

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018 - 2024

Data wejścia w życie: 2019-10-14

Data podjęcia/podpisania: 2019-10-14

Tytuł aktu:

w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących zmiany Statutu Gminy Dubeninki

Na podstawie:

art. 5a, ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 506 z późn. zm.) oraz § 1 ust. 1 pkt. 2 uchwały Nr IV/24/15 Rady Gminy Dubeninki z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Dubeninki

Treść:

zarządzam, co następuje:
§ 1.
Przedmiotem konsultacji jest zmiana Statutu Gminy Dubeninki.
 
§ 2.
Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach od 22 października 2019 r. do 05 listopada 2019 r. i mają charakter ogólnogminny.
§ 3.
 
Celem konsultacji jest poznanie stanowiska mieszkańców i podmiotów, o których mowa w § 5, w sprawie zmiany Statutu Gminy Dubeninki, a w szczególności poznania ich uwag i opinii.
 
§ 4.
1. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie zbierania pisemnych opinii lub uwag i propozycji do projektu zmiany statutu, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia, który można:
  1. przesyłać listownie na adres Urzędu Gminy Dubeninki ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki,
  2. złożyć w sekretariacie urzędu,
  3. przesłać skan wypełnionego i podpisanego formularza drogą elektroniczną na adres: sekretarzug@dubeninki.pl.
2. Wzór formularza, o którym mowa w ust.1 zamieszczony zostanie na stronie BIP Gminy Dubeninki w zakładce KONSULTACJE SPOŁECZNE oraz dostępny będzie w urzędzie gminy pok. nr 3.
 
§ 5.
W konsultacjach biorą udział mieszkańcy Gminy Dubeninki, przedstawiciele grup społeczno-zawodowych oraz organizacji pozarządowych.
 
§ 6.
Informację o przeprowadzeniu konsultacji zamieszcza się na tablicy ogłoszeń urzędu gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
 
§ 7.
Projekt zmiany statutu będący przedmiotem konsultacji  dostępny jest na stronie BIP Gminy Dubeninki oraz w pok. nr 3.
 
§ 8.
1. Informacja o wynikach konsultacji podana będzie do wiadomości na tablicy ogłoszeń urzędu gminy oraz na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej w ciągu 14 dni od daty ich zakończenia.
 
2. Opinie i uwagi dotyczące projektu zmiany statutu gminy zostaną przedstawione komisji statutowej.
§ 9.
Odpowiedzialny za przeprowadzenie konsultacji oraz opracowanie i ogłoszenie wyników jest sekretarz gminy.
 
§ 10.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
Wójt Gminy Dubeninki
 
Ryszard Zieliński

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-10-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-10-16 11:56:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-10-16 11:59:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-10-16 12:45:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
846 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony