Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 229/2017Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 229/2017Szczegóły informacji
Zarządzenie 229/2017
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2014 - 2018
Data wejścia w życie: 2017-08-21
Data podjęcia/podpisania: 2017-08-21
Tytuł aktu:
w sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego robót budowlanych
Na podstawie:
art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. , poz. 1045 ze zm.) oraz Zawiadomienia Wykonawcy o gotowości do odbioru z dnia 21.08.2017 r., potwierdzeniu osiągnięcia gotowości do odbioru przez Inspektora Nadzoru
Treść:
z a r z ą d z a m, co następuje :
§ 1
Powołać Komisję do dokonania odbioru końcowego prac, wykonanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Konstytucji 3 Maja 1A, 19 – 500 Gołdap „w następującym składzie :
§ 1
Powołać Komisję do dokonania odbioru końcowego prac, wykonanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Konstytucji 3 Maja 1A, 19 – 500 Gołdap „w następującym składzie :
Jan Miler – Przewodniczący Komisji
Jacek Goljanek – Członek Komisji
Renata Sojkowska – Członek Komisji
Ryszard Makarewicz - Członek Komisji
Przy udziale:
1. Mirosława Wojsław - Inspektor Nadzoru
§ 2
Komisja przeprowadzi odbiór końcowy robót budowlanych polegających na:
Komisja przeprowadzi odbiór końcowy robót budowlanych polegających na:
„Przebudowie drogi gminnej rolniczej, Nr 140033 we wsi Wobały” wykonanych na podstawie Umowy Nr 17/IGP/2017 zawartej w dniu 30 maja 2017 r .„Przebudowie drogi gminnej ulicy M. Konopnickiej w Żytkiejmach” wykonanych na podstawie Umowy Nr 6/IGP/2017 zawartej w dniu 24 kwietnia 2017 r„Przebudowie drogi gminnej ulicy Szkolnej w Żytkiejmach” wykonanych na podstawie Umowy Nr 5/IGP/2017 zawartej w dniu 25 kwietnia 2017 r
§ 3
Komisja jest zobowiązana przeprowadzić odbiór końcowy robót o których mowa w § 2 w dniu 24 sierpnia 2017 r. o godz. 10:00 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Komisja jest zobowiązana przeprowadzić odbiór końcowy robót o których mowa w § 2 w dniu 24 sierpnia 2017 r. o godz. 10:00 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
§ 4
Jeśli w chwili rozpoczęcia odbioru końcowego robót, którakolwiek z wymienionych w § 1 osób będzie nieobecna skład komisji ulega zmniejszeniu do osób obecnych z tym, że komisja nie może składać się z mniej niż trzech osób, w tym przewodniczącego.§ 5Protokół komisja przedstawi do zatwierdzenia w terminie 7 dni od dokonania odbioru.
§ 6
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej - Panu Janowi Miler.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§ 6
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej - Panu Janowi Miler.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jan Miler |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-08-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Zieliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-08-24 10:07:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-08-24 10:09:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-08-24 10:09:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1363 raz(y) |