ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: XXVI/223/22Drukuj informacjęAkt prawny: XXVI/223/22

Szczegóły informacji

XXVI/223/22

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: XXVI/22

Kadencja: VIII kadencja

Data podjęcia/podpisania: 2022-11-17

Data wejścia w życie: 2022-11-17

Tytuł aktu:

zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru składu osobowego komisji stałych Rady Gminy Dubeninki

Na podstawie:

art. 18b ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.) w związku z § 26 ust. 1  i ust. 2 Statutu Gminy Dubeninki stanowiący załącznik do Uchwały Nr XXXIII/253/18 z dnia 20 września 2018 r.  w sprawie Statutu Gminy Dubeninki (Dz. Urz. Województwa Warmińsko-Mazurskiego poz. 4563)

Treść:

uchwala się, co następuje:
 
§ 1. W Uchwale Nr I/9/18 Rady Gminy Dubeninki z dnia 23 listopada 2018 r. w sprawie wyboru składu osobowego komisji stałych Rady Gminy Dubeninki § 1 pkt 4 otrzymuje brzmienie:
„4) Komisja Skarg, Wniosków i Petycji:
  1. Elżbieta Kondrat
  2. Czesław Jan Kramkowski
  3. Stanisław Witold Kracaj
  4. Dariusz Ołów
  5. Beata Wierzchowska”
 
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony