Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 586/2023Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 586/2023Szczegóły informacji
Zarządzenie 586/2023
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2018 - 2024
Data podjęcia/podpisania: 2023-09-18
Data wejścia w życie: 2023-09-18
Tytuł aktu:
w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót budowlanych
Na podstawie:
art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40)
Treść:
zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się Komisję do przeprowadzenia odbiorów częściowych robót budowlanych i odbioru końcowego robót budowlanych dotyczących zadania pn. „Szkoła podstawowa w Żytkiejmach bezpieczny i ekonomiczny budynek oświatowy. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły wraz z rozbudową o klatkę schodową”.
2. Komisję, o której mowa w ust. 1 powołuje się w następującym składzie osobowym:
1) Dorota Pojawa – przewodniczący Komisji,
2) Lucyna Olszewska – członek Komisji,
3) Kamila Sienkiewicz – członek Komisji,
§ 2. 1. Do zadań Komisji, o której mowa w § 1, należy w szczególności:
1) kontrola wykonania robót pod kątem ich zgodności z warunkami zawartymi w postępowaniu przetargowym i w umowie nr 69/IGP/2023 z dnia 26 maja 2023 r. na podstawie wykonanych robót i dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Inspektora Nadzoru oraz obowiązującymi przepisami prawa, a także wskazanie w protokole ewentualnych wad i usterek ze wskazaniem terminu ich usunięcia;
2) stwierdzenie dotrzymania bądź przekroczenia umownego terminu zakończenia robót określonego zawartą umową, ewentualnie ustalenie kar za przekroczenie terminu określonego umową;
3) podpisanie przy udziale Inspektora Nadzoru inwestorskiego protokołów odbiorów częściowych robót.
2. Odbiorów robót budowlanych należy dokonać w terminach wskazanych w zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramie rzeczowo-finansowym określającym poszczególne etapy robót i odpowiadające im odbiory częściowe oraz odbiór końcowy określony w umowie z Wykonawcą.
3. Do odbiorów częściowych robót budowlanych stosuje się odpowiednio postanowienia zawartej z Wykonawcą umowy o roboty budowlane nr 9/IGP/2023 z dnia 26 maja 2023 r.
§ 3. Komisja dokonuje również, na podstawie udzielonej przez Wykonawców gwarancji, odbioru usuniętych wad i usterek ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji jakości oraz innych czynności z tym związanych, na zasadach określonych w umowach na roboty budowlane nr 9/IGP/2023 z dnia 26 maja 2023 r.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§ 1. 1. Powołuje się Komisję do przeprowadzenia odbiorów częściowych robót budowlanych i odbioru końcowego robót budowlanych dotyczących zadania pn. „Szkoła podstawowa w Żytkiejmach bezpieczny i ekonomiczny budynek oświatowy. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły wraz z rozbudową o klatkę schodową”.
2. Komisję, o której mowa w ust. 1 powołuje się w następującym składzie osobowym:
1) Dorota Pojawa – przewodniczący Komisji,
2) Lucyna Olszewska – członek Komisji,
3) Kamila Sienkiewicz – członek Komisji,
§ 2. 1. Do zadań Komisji, o której mowa w § 1, należy w szczególności:
1) kontrola wykonania robót pod kątem ich zgodności z warunkami zawartymi w postępowaniu przetargowym i w umowie nr 69/IGP/2023 z dnia 26 maja 2023 r. na podstawie wykonanych robót i dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Inspektora Nadzoru oraz obowiązującymi przepisami prawa, a także wskazanie w protokole ewentualnych wad i usterek ze wskazaniem terminu ich usunięcia;
2) stwierdzenie dotrzymania bądź przekroczenia umownego terminu zakończenia robót określonego zawartą umową, ewentualnie ustalenie kar za przekroczenie terminu określonego umową;
3) podpisanie przy udziale Inspektora Nadzoru inwestorskiego protokołów odbiorów częściowych robót.
2. Odbiorów robót budowlanych należy dokonać w terminach wskazanych w zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramie rzeczowo-finansowym określającym poszczególne etapy robót i odpowiadające im odbiory częściowe oraz odbiór końcowy określony w umowie z Wykonawcą.
3. Do odbiorów częściowych robót budowlanych stosuje się odpowiednio postanowienia zawartej z Wykonawcą umowy o roboty budowlane nr 9/IGP/2023 z dnia 26 maja 2023 r.
§ 3. Komisja dokonuje również, na podstawie udzielonej przez Wykonawców gwarancji, odbioru usuniętych wad i usterek ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji jakości oraz innych czynności z tym związanych, na zasadach określonych w umowach na roboty budowlane nr 9/IGP/2023 z dnia 26 maja 2023 r.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-09-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Bogdanowicz-Kordjak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-09-20 09:18:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-09-20 09:20:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-26 15:19:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 311 raz(y) |