ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 586/2023Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 586/2023

Szczegóły informacji

Zarządzenie 586/2023

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018 - 2024

Data podjęcia/podpisania: 2023-09-18

Data wejścia w życie: 2023-09-18

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót budowlanych

Na podstawie:

art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40)

Treść:

zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się Komisję do przeprowadzenia odbiorów częściowych robót budowlanych i odbioru końcowego robót budowlanych dotyczących zadania pn. „Szkoła podstawowa w Żytkiejmach bezpieczny i ekonomiczny budynek oświatowy. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły wraz z rozbudową o klatkę schodową”.
2. Komisję, o której mowa w ust. 1 powołuje się w następującym składzie osobowym:
1) Dorota Pojawa – przewodniczący Komisji,
2) Lucyna Olszewska – członek Komisji,
3) Kamila Sienkiewicz – członek Komisji,
§ 2. 1. Do zadań Komisji, o której mowa w § 1, należy w szczególności:
1) kontrola wykonania robót pod kątem ich zgodności z warunkami zawartymi w postępowaniu przetargowym i w umowie nr 69/IGP/2023 z dnia 26 maja 2023 r. na podstawie wykonanych robót i dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Inspektora Nadzoru oraz obowiązującymi przepisami prawa, a także wskazanie w protokole ewentualnych wad i usterek ze wskazaniem terminu ich usunięcia;
2) stwierdzenie dotrzymania bądź przekroczenia umownego terminu zakończenia robót określonego zawartą umową, ewentualnie ustalenie kar za przekroczenie terminu określonego umową;
3) podpisanie przy udziale Inspektora Nadzoru inwestorskiego protokołów odbiorów częściowych robót.
2. Odbiorów robót budowlanych należy dokonać w terminach wskazanych w zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramie rzeczowo-finansowym określającym poszczególne etapy robót i odpowiadające im odbiory częściowe oraz odbiór końcowy określony w umowie z Wykonawcą.
3. Do odbiorów częściowych robót budowlanych stosuje się odpowiednio postanowienia zawartej z Wykonawcą umowy o roboty budowlane nr 9/IGP/2023 z dnia 26 maja 2023 r.
§ 3. Komisja dokonuje również, na podstawie udzielonej przez Wykonawców gwarancji, odbioru usuniętych wad i usterek ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji jakości oraz innych czynności z tym związanych, na zasadach określonych w umowach na roboty budowlane nr 9/IGP/2023 z dnia 26 maja 2023 r.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Bogdanowicz-Kordjak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-20 09:18:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-20 09:20:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-26 15:19:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
239 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony