ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 655/2024Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 655/2024

Szczegóły informacji

Zarządzenie 655/2024

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2014 - 2018

Data podjęcia/podpisania: 2024-02-22

Data wejścia w życie: 2024-02-22

Tytuł aktu:

w sprawie wprowadzenia legitymacji służbowych wydawanych pracownikom Urzędu Gminy Dubeninki

Na podstawie:

Na podstawie art. 33 ust. 1, 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2023 roku, poz.40 ze zm.) 

Treść:

zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
Wprowadza się legitymacje służbowe dla pracowników Urzędu Gminy Dubeninki.

§ 2.
1.    Legitymacja służbowa wydawana jest pracownikom, którym jest niezbędna przy wykonywaniu czynności służbowych w sytuacjach określonych przez odrębne przepisy.
2.    Legitymacja służbowa potwierdza, że okazująca ją osoba jest upoważniona do wykonywania czynności w zakresie określonym odrębnym upoważnieniem, wydanym przez Wójta Gminy Dubeninki.
3.    Legitymację służbową wydaje Wójt Gminy Dubeninki na podstawie wniosku złożonego przez pracownika. Wzór wniosku o wydanie legitymacji służbowej stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
4.    Wniosek o wydanie legitymacji pracownik składa na stanowisko właściwe ds. kadr, po uprzedniej akceptacji kierownika komórki organizacyjnej/bezpośredniego przełożonego oraz zatwierdzeniu przez Wójta Gminy Dubeninki.
5.    Wzór legitymacji służbowej stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
1.    Legitymacja służbowa jest drukiem ścisłego zarachowania i podlega ewidencji prowadzonej na stanowisku ds. kadr w urzędzie gminy według wzoru określonego w załączniku nr 3 do niniejszego zarządzenia.
2.    Legitymacja służbowa zachowuje ważność przez rok od dnia jej wydania z możliwością przedłużenia na kolejny rok.
3.    Legitymacja służbowa może być wykorzystywana wyłącznie do celów służbowych.
4.    Pracownik posiadający legitymację nie może jej udostępniać osobom trzecim.

§ 4.
1.    Pracownik zobowiązany jest dbać o należyty stan legitymacji służbowej oraz chronić ją przed utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem.
2.    Legitymacja służbowa podlega wymianie w przypadku:
1) zmiany danych osobowych,
2) uszkodzenia lub zniszczenia,
3) zmiany stanowiska pracy pracownika.
3.    W przypadku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia legitymacji służbowej pracownik zobowiązany jest niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 7 dni od zdarzenia, zawiadomić o tym fakcie Wójta Gminy Dubeninki.
4. W przypadku określonym w ust. 3 wystawia się duplikat legitymacji służbowej.
5. Pracownik zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu legitymacji służbowej w przypadku:
1) ustania stosunku pracy,
2) nieobecności w pracy trwającej dłużej niż 30 dni,
3) zawieszenia w czynnościach służbowych.
6. Pracownik, który po otrzymaniu duplikatu legitymacji służbowej odzyskał  utraconą legitymację, jest zobowiązany niezwłocznie zwrócić ją Wójtowi Gminy Dubeninki.

§ 5.
Pracownik urzędu przed przystąpieniem do wykonywania czynności służbowych poza siedzibą urzędu obowiązany jest okazać legitymację służbową.

§ 6.
Wykonywanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Woźniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-03 11:06:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-03 11:08:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-26 15:09:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
148 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony