Uchwały Rady Gminy
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 293/2018Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 293/2018Szczegóły informacji
Zarządzenie 293/2018
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2014 - 2018
Data wejścia w życie: 2018-06-04
Data podjęcia/podpisania: 2018-06-04
Tytuł aktu:
w sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego robót budowlanych.
Na podstawie:
art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. , poz. 994) oraz Zawiadomienia Wykonawcy o gotowości do odbioru z dnia 21.05.2018 r. oraz potwierdzeniu i dostarczeniu dokumentów w dniu 01.06.2018 r. osiągnięcia gotowości do odbioru przez Inspektora Nadzoru
Treść:
z a r z ą d z a m, co następuje :
§ 1
Powołać Komisję do dokonania odbioru końcowego prac, wykonanych przez Przedsiębiorstwo Produkcji Materiałów Drogowych KRUSZBET S.A. ul. Bakałarzewska 86 16 – 400 Suwałki
w następującym składzie :
-
Jan Miler – Przewodniczący Komisji
-
Jacek Goljanek – Z-ca przewodniczącego Komisji
-
Renata Sojkowska – Członek Komisji
-
Ryszard Makarewicz - Członek Komisji
Przy udziale:
-
Wykonawcy - Rafał Ołów
-
Inspektor Nadzoru - Przemysław Galiński -
§ 2
Komisja przeprowadzi odbiór końcowy robót budowlanych polegających na:
-
„Remont drogi gminnej Łoje stacja uzdatniania wody na działce nr 239/22” wykonanych na podstawie Umowy Nr 37/IGP/2017 zawartej w dniu 27 grudnia 2017 r .
§ 3
Komisja jest zobowiązana przeprowadzić odbiór końcowy robót o których mowa w § 2 w dniu 12 czerwca 2018 r. o godz. 1000 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
§ 4
Jeśli w chwili rozpoczęcia odbioru końcowego robót, którakolwiek z wymienionych w § 1 osób będzie nieobecna skład komisji ulega zmniejszeniu do osób obecnych z tym, że komisja nie może składać się z mniej niż trzech osób, w tym przewodniczącego.
§ 5
Protokół komisja przedstawi do zatwierdzenia w terminie 7 dni od dokonania odbioru.
§ 6
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej - Panu Janowi Miler.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jan Miler |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-06-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Zieliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-07-17 11:17:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-07-17 11:18:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-07-17 11:18:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 873 raz(y) |