ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 322/2018Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 322/2018

Szczegóły informacji

Zarządzenie 322/2018

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: 2018-10-08

Data podjęcia/podpisania: 2018-10-08

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego robót budowlanych polegających na „ Przebudowie ulicy Kajki w Dubeninkach”.

Na podstawie:

art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. , poz. 994) oraz Zawiadomienia Wykonawcy o gotowości do odbioru z dnia 28.09.2018 r., potwierdzeniu osiągnięcia gotowości do odbioru przez Inspektora Nadzoru

Treść:

zarządzam, co następuje :
§ 1
Powołać Komisję do dokonania odbioru końcowego prac, wykonanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Konstytucji 3 Maja 1A, 19 – 500 Gołdap „ w następującym składzie :
Jacek Goljanek – Przewodniczący Komisji
Jan  Miler – Z – ca Przewodniczącego Komisji
Agnieszka Lisiewska– Członek Komisji
Ryszard Makarewicz– Członek Komisji
 
§ 2
Komisja przeprowadzi odbiór końcowy robót budowlanych polegających na „Przebudowie i rozbudowie drogi gminnej ulicy Kajki w Dubeninkach” wykonanych na podstawie Umowy Nr 7/IGP/2018 zawartej w dniu 27 marca 2018 r . oraz  aneksem nr 1 z dnia 30.08.2018 r.
 
§ 3
Komisja jest zobowiązana przeprowadzić odbiór końcowy robót o których mowa w § 2 w dniu 16 października 2018 r. o godz. 10:00 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
 
§ 4
Jeśli w chwili rozpoczęcia odbioru końcowego robót, którakolwiek z wymienionych w § 1 osób będzie nieobecna skład komisji ulega zmniejszeniu do osób obecnych z tym, że komisja nie może składać się z mniej niż trzech osób, w tym przewodniczącego.
 
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej - Panu Janowi Miler.
 
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jan Miler
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Kosiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-16 13:33:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-16 13:34:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-16 13:37:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
724 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony