ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 61/2019Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 61/2019

Szczegóły informacji

Zarządzenie 61/2019

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018 - 2024

Data wejścia w życie: 2019-07-08

Data podjęcia/podpisania: 2019-07-08

Tytuł aktu:

w sprawie udzielenia zamówienia publicznego „Wdrożenie e-usług w Gminie Dubeninki wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do ich realizacji oraz usługą szkolenia”

Na podstawie:

art. 19 ust 2, art. 21 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.)

Treść:

zarządzam co następuje:
§ 1.
  1. Udzielić zamówienia publicznego na „Wdrożenie e-usług w Gminie Dubeninki wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do ich realizacji oraz usługą szkolenia”
  2. Postępowanie przeprowadzi komisja w składzie:
1) Stanisław Kosiński – przewodniczący komisji
2) Jacek Goljanek – z-ca przewodniczącego
3) Czesława Rydzewska – sekretarz komisji
4) Paweł Furtan – członek komisji
5) Krystyna Miler – członek komisji
  1. Komisja Przetargowa jest zespołem pomocniczym powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert.
§ 2.
  1. Komisja przetargowa rozpoczyna działalność z chwilą powołania.
  2. Komisja zobowiązana jest przestrzegać postanowień ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.)
  3. Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
§ 3.
  1. Pracami komisji kieruje przewodniczący komisji przetargowej.
  2. Sekretarz komisji przetargowej uczestniczy w pracach komisji i prowadzi dokumentację postępowania.
  3. Czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podjęte przez osobę podlegającą wyłączeniu - po powzięciu przez nią wiadomości o okolicznościach, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy, powtarza się, z wyjątkiem otwarcia ofert oraz czynności faktycznych niewpływających na wynik postępowania
  4. Ogłoszenie o przetargu podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz zamieszczenie na stronie internetowej gminy.
§ 4.
Do zadań komisji należy w szczególności:
1)    prowadzenie dokumentacji przetargowej,
2)    prowadzenie negocjacji z wykonawcami, w przypadkach przewidzianych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
3)    realizacja czynności zamawiającego w ramach procedur odwoławczych przewidzianych w ustawie,
4)    ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców,
5)    ocena ofert oraz wskazanie oferty najkorzystniejszej,
6)    przedłożenie wyników prac komisji — protokołu postępowania wraz z ofertami oraz wszelkimi innymi dokumentami związanymi z postępowaniem - do zatwierdzenia przez Wójta gminy,
7)    proponowanie unieważnienia postępowania w okolicznościach przewidzianych w ustawie.
§ 5
Do zadań przewodniczącego komisji należy w szczególności:
1)    wyznaczanie terminów i prowadzenie posiedzeń komisji,
2)    odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy,
3)    informowanie Wójta gminy o wyłączeniu lub samowyłączeniu się członka komisji ze składu komisji,
4)    składanie do Wójta gminy wniosków w sprawach dotyczących odwoływania wyłączonego członka komisji, a także odwoływania i powoływania do składu komisji osób w miejsce wyłączonych członków komisji lub biegłych,
5)    podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
6)    nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania,
7)    informowanie Wójta gminy o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-07-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-07-30 12:42:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-07-30 12:43:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-07-30 12:43:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
722 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony