ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 280/2021Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 280/2021

Szczegóły informacji

Zarządzenie 280/2021

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018 - 2024

Data podjęcia/podpisania: 2021-07-06

Data wejścia w życie: 2021-07-06

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego robót budowlanych

Na podstawie:

art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 713 z późn. zm.) w związku z zawiadomieniem Wykonawcy z dnia 2.06.2021 r. o gotowości do odbioru

Treść:

zarządzam, co następuje :
 
§ 1
Powołuję Komisję do dokonania odbioru końcowego prac dla zadania p.n. „Świadczenie remontowych usług malarskich na budynku komunalnym w m. Czarne 6 (świetlica wiejska)”, wykonanych przez „BAGBUD” ANDRZEJ BAGAN, zam. 16-400 Suwałki, ul. Kawaleryjska 43 w następującym składzie:
1. Jan  Miler – Przewodniczący Komisji
3. Renata Sojkowska – Członek Komisji
4. Dorota Pojawa – Członek Komisji
5. Ryszard Makarewicz  – Członek Komisji
 
§ 2
Komisja przeprowadzi odbiór końcowy robót budowlanych dla zadania p.n. „Świadczenie remontowych usług malarskich na budynku komunalnym w m. Czarne 6 (świetlica wiejska)”
wykonanych na podstawie Umowy Nr 23/IGP/2021 zawartej w dniu 2 lipca 2021 r.
 
§ 3
Komisja jest zobowiązana przeprowadzić odbiór końcowy robót, o których mowa w § 2 w dniu 9 lipca 2021 r. od godz. 1000 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
 
§ 4
Jeśli w chwili rozpoczęcia odbioru końcowego robót, którakolwiek z wymienionych w § 1 osób będzie nieobecna, skład komisji ulega zmniejszeniu do osób obecnych z tym, że komisja nie może składać się z mniej niż trzech osób, w tym przewodniczącego.
 
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej - Panu Janowi Milerowi.
 
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Kosiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-21 12:44:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-21 12:46:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-21 12:46:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
847 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony