ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 305/2021Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 305/2021

Szczegóły informacji

Zarządzenie 305/2021

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018 - 2024

Data podjęcia/podpisania: 2021-09-07

Data wejścia w życie: 2021-09-07

Tytuł aktu:

w sprawie: powołania komisji do odbioru prac wykonanych zgodnie z umową nr 14/IGP/2021 z dnia 01 czerwca 2021 r.

Na podstawie:

art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminy ( (Dz. U. z 2021 r. , poz. 1372) oraz Zawiadomienia Wykonawcy o gotowości do odbioru z dnia 31.08.2021 r.

Treść:

zarządzam co następuje:
 
§ 1
 
Powołać Komisję do dokonania odbioru końcowego prac, wykonanych przez KOPEX Grzegorz Kutyło Stankuny 6 , 16 – 427 Wiżajny
w następującym składzie : 
1. Jan Miler                            - przewodniczący komisji
2. Ryszard Makarewicz         - z-ca przewodniczącego
3. Stanisław Sawicki              - członek
4. Anna Truchan                    - członek
Przy udziale:
Grzegorza Kutyły  - Wykonawca
 
§ 2
 
Komisja przeprowadzi odbiór prac wykonanych zgodnie z umową nr 14/IGP/2021 z dnia 01 czerwca 2021 r. polegających na:
  1. Dostawie mieszanki  kruszywa łamanego
  2. Wynajem równiarki samojezdnej i walca do zagęszczenia kruszywa
  3. Dostawie przepustów rurowych
  4. Wykonanie robót ziemnych
§ 3
 
Komisja jest zobowiązana przeprowadzić odbiór końcowy robót o których mowa  w   § 2  w dniu 10 września 2021 r. o godz. 1000 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
                                                                      
§ 4
 
Jeśli w chwili rozpoczęcia odbioru końcowego robót, którakolwiek z wymienionych w § 1 osób będzie nieobecna skład komisji ulega zmniejszeniu do osób obecnych z tym, że komisja nie może składać się z mniej niż trzech osób, w tym przewodniczącego.
                                                             
§ 5
 
Protokół komisja przedstawi do zatwierdzenia w terminie 7 dni od dokonania odbioru.
 
§ 6
 
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej - Panu Janowi Miler.
 
§ 7
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-09-07 15:14:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-09-07 15:15:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-07 15:15:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
857 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony