Uchwały Rady Gminy
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 305/2021Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 305/2021Szczegóły informacji
Zarządzenie 305/2021
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2018 - 2024
Data podjęcia/podpisania: 2021-09-07
Data wejścia w życie: 2021-09-07
Tytuł aktu:
w sprawie: powołania komisji do odbioru prac wykonanych zgodnie z umową nr 14/IGP/2021 z dnia 01 czerwca 2021 r.
Na podstawie:
art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminy ( (Dz. U. z 2021 r. , poz. 1372) oraz Zawiadomienia Wykonawcy o gotowości do odbioru z dnia 31.08.2021 r.
Treść:
zarządzam co następuje:
§ 1
Powołać Komisję do dokonania odbioru końcowego prac, wykonanych przez KOPEX Grzegorz Kutyło Stankuny 6 , 16 – 427 Wiżajny
w następującym składzie :
1. Jan Miler - przewodniczący komisji
2. Ryszard Makarewicz - z-ca przewodniczącego
3. Stanisław Sawicki - członek
4. Anna Truchan - członek
Przy udziale:
Grzegorza Kutyły - Wykonawca
§ 2
Komisja przeprowadzi odbiór prac wykonanych zgodnie z umową nr 14/IGP/2021 z dnia 01 czerwca 2021 r. polegających na:
- Dostawie mieszanki kruszywa łamanego
- Wynajem równiarki samojezdnej i walca do zagęszczenia kruszywa
- Dostawie przepustów rurowych
- Wykonanie robót ziemnych
§ 3
Komisja jest zobowiązana przeprowadzić odbiór końcowy robót o których mowa w § 2 w dniu 10 września 2021 r. o godz. 1000 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
§ 4
Jeśli w chwili rozpoczęcia odbioru końcowego robót, którakolwiek z wymienionych w § 1 osób będzie nieobecna skład komisji ulega zmniejszeniu do osób obecnych z tym, że komisja nie może składać się z mniej niż trzech osób, w tym przewodniczącego.
Protokół komisja przedstawi do zatwierdzenia w terminie 7 dni od dokonania odbioru.
§ 6
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej - Panu Janowi Miler.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-09-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Zieliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-09-07 15:14:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-09-07 15:15:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-09-07 15:15:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 857 raz(y) |